הכירו את דורון והילה אפרתי-דביר, זוג נשוי מהמועצה האזורית שפיר נשואים להצלת חיים

$(function(){setImageBanner('2d237753-b0a6-4549-a6a0-cec461b48cfa','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

דורון והילה אפרתי-דביר, זוג נשוי מהמועצה האזורית שפיר סיימו יחד קורס חובשים של איחוד הצלה. באיחוד הצלה ישנם מעל 6000 מתנדבים בעלי הכשרה רפואית שנותנים מענה למקרי חירום רפואים בסביבתם, בין המתנדבים ניתן למצוא שילוב שמאחד בין יהודים, ערבים ונוצרים. נשים וגברים מכלל גווני הקשת של החברה הישראלית שביחד יוצרים רשת מתנדבים להצלת חיים.

 הכירו את דורון (56) והילה (42) תושבי המועצה האזורית שפיר שסיימו יחד קורס חובשים של איחוד הצלה בסניף קרית מלאכי. שניהם עובדים לפרנסתם כמורים לשל"ח (שדה לאום חברה).

הילה: "מה שהוביל אותנו להתנדב זה עצם היותנו מורים לשל"ח שם אנו עוברים מידי שנה ריענון הכשרה של מגישי עזרה ראשונה, רצינו יחד להעמיק את הידע בנושא תוך כדי תרומה לקהילה וכך בעצם גילינו את איחוד הצלה."

דורון: "כזוג נשוי שעוסקים באותו מקצוע בחרנו גם להתנדב יחד למען הקהילה ולהציל חיים דרך איחוד הצלה, אנו עושים יחד משמרות על האמבולנס ומגיעים למקרים שונים, יש יתרון שאישה נמצאת איתך בצוות ויכולה לתת מענה הולם יותר למקרים שהחולה/נפגעת היא אישה, במסגרת ההוראה שלנו בשל"ח אנו מחנכים תלמידים לאהבת הארץ ותרומה לקהילה ואנו שמחים לקחת חלק פעיל בהתנדבות הזו".

דוברות איחוד הצלה

מני עזריאל ראש סניף איחוד הצלה בקרית מלאכי "יש לנו מגוון רחב של מתנדבים, בהם שילוב של אחים, אב ובן, וגם כמו במקרה של דורון והילה זוג נשוי שמקדישים מזמנם להצלת חיים בהתנדבות, לאחר שסיימו השבוע את פרק חניכת השטח שעשו לצד חובשים ותיקים הוסמכו שניהם ועברו את המבחן שמאשר אותם סופית לפעול עצמאית בשטח והענקנו להם את תיק החובש עם ציוד רפואי מתקדם, ביחד איתם הוסמכו במבחן עוד שני מתנדבים בני רום מחצור אשדוד ויוגב מליח פרקש ממרכז שפירא (אחוזת אתרוג), אני מאחל להם הצלחה בשליחותם וגאה בהם". 

דוברות איחוד הצלה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה