חברות בדרום יציגו את החידושים האחרונים בתערוכה החקלאית המקצועית הגדולה בישראל

$(function(){setImageBanner('567e8e24-5deb-41a9-8253-74bde54e4c8a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

חברות מהדרום, בהן: פיקאפ חקלאות מפארן, דולב מוצרי פלסטיק מקיבוץ דביר , אדמה מכתשים, שירותי האבקה יד מרדכי- פוליאָם, ומשתלת שורשים ממושב עין הבשור, יציגו את החידושים האחרונים בתחומי החקלאות בתערוכה החקלאית הגדולה בישראל, שתתקיים יומיים ב-במו"פ ערבה תיכונה וצפונית-תמר, תחנת "יאיר" בחצבה, ב-23-24.2.2022.

פיקאפ חקלאות, ממושב פארן בערבה התיכונה, מתמחה בהתייעלות של משקים חקלאיים, תציג אפליקציית PickApp ייעודית לחוות קנאביס רפואי, המאפשרת שיפור והתייעלות בקצב העבודה, עריכת בקרת איכות לכל עובד וצילום בעיות איכות בצמח. איסוף הנתונים, הנשלחים לענן באונליין, המאפשר לתכנן את ימי העבודה וההפצה קדימה, וכן לקבל החלטות לאחר סיכום תקופת הגידול והעיבוד, להבין את העלויות בגידול ועיבוד זן מסוים ולקיים מו"פ עצמאי בחברה.

 אפליקציה לניהול חוות גידול קנאביס חברת פיק אפ

דולב מוצרי פלסטיק, מקיבוץ דביר, בבני שמעון, מתמחה בייצור מכלים בנפח גדול עם עמידות ואיכות גבוהים, תציג בתערוכה החקלאית בערבה התיכונה את המיכל דולב אלטו 1400, הגדול ביותר בישראל עם נפח של 1,400 ליטר. המיכל עשוי מפוליאתילן בצפיפות גבוהה (HDPE) לעמידה בעומסים גדולים , ותוכנן במיוחד עבור הובלה ואחסון של תוצרת חקלאית וכדי לענות על הצורך של יצרני המזון החקלאי בפתרון מתאים לקציר, אחסון ירקות, תפוחי אדמה ופירות. המיכל הגייני במיוחד לתעשיית המזון ומספק פתרון לטווח הארוך.

 דולב מוצרי פלסטיק

אדמה מכתשים, מבאר שבע, מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק חומרים להגנת הצומח, תציג את המחשבון נימיץ, כלי דיגיטלי חדש ליצירת תכנית הגמעה מדויקת לתכשיר הנימיץ, באופן מהיר ופשוט, על ידי הזנת סוג הגידול ונתונים בסיסיים כמו מספר וגודל חלקה, תאריך שתילה וגודל פתיחת המים. הכלי מספק גם התרעות למעקב אחר כל שלבי היישום של ההגמעה, וכן פירוט מלא של התהליך כולל סרטוני הדרכה. תכשיר הנימיץ, פיתוח של החברה, מיועד לקטילת נמטודות יוצרות עפצים בירקות, בגידולי פלפלים, עגבניות, חצילים, קישואים וגזר.

 

פוליאָם- שירותי האבקה והדברה משולבת מקיבוץ יד-מרדכי, מתמחה בפיתוח וייצור המוני של מושבות דבורי בומבוס להאבקת גידולים חקלאיים, ומוצרי הדברה ביולוגיים מתקדמים להדברה ביולוגית-משולבת IPM , תציג, את הפיתוח החדש לפיזור מועילים (פרסימיליס) בגידולי תות-שדה באמצעות רחפנים ייעודיים, ולא באופן ידני כפי שהיה נהוג עד כה, ומוצר חיוני נוסף- מלכודת-דבק: גלילים ולוחות בצבעים שונים לניטור מזיקים בבתי-הצמיחה, כלי אשר פועל ומסייע למגדלי הפלפל בניטור מזיקים.

 

משתלת שורשים, ממושב עין הבשור בחבל אשכול, חברה משפחתית העוסקת בייצור שתילי תבנית של ירקות ותבלינים, תציין במסגרת התערוכה החקלאית בערבה, 40 שנה של עשייה. בעשור האחרון החברה משלבת תהליכי מחקר ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות לייצור ופיתוח של שתילי ירקות מורכבים. בתערוכה תציג משתלת שורשים את מגש הפלסטיק האקולוגי החדש לגידולי תעשייה, המגש הינו רב שימושי, שומר על איכות הגידול, וניתן למחזר אותו בקלות. בנוסף, השימוש בו מפחית סיכון למחלות קרקע.

 

התערוכה החקלאית, שתתקיים ב-23-24.2.2022 בתחנת "יאיר", מו"פ ערבה תיכונה וצפונית-תמר, בחצבה, תשתרע על פני 20 דונם ותציג את הפיתוחים והשכלולים הטכנולוגיים של-200 חברות, בתחומים שונים: תעשיות חקלאות, מים, גינון, מיכון, אנרגיה סולרית, פיתוחים של זנים חדשים בענף הירקות, פירות, עשבי תבלין, מצלמות שטח, כלי רכב חקלאיים, רכבי שטח מדגמי 2022 ועוד. כחלק מהתערוכה יתקיים כנס ערבה בו יתקיימו שלושה מושבים בתחומי החקלאות, החינוך והתיירות.

 

הכניסה לתערוכה ולכנס - ללא תשלום. לפרטים: https://www.aravaopenday.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה