חברת נטפים מקיבוץ חצרים זכתה בהישג אדיר

$(function(){setImageBanner('db0c34e7-d636-434e-8d70-3e71bec6a586','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

חברת נטפים זכתה בתחרות המצוינות למשאבי אנוש. הפרס ניתן הודות לפרויקט פורץ דרך בתחום האחריות התאגידית "הטפטפת שלי", ולהטמעת מודל הוליסטי של רב דוריות והעסקת מבוגרים בחברה

קרדיט - יפעת יעקב

נטפים, חברת ההשקיה המדייקת הגדולה והמובילה בעולם בפתרונות השקייה מתקדמים, זכתה בתחרות המצוינות במשאבי אנוש. הפרס  הוענק לנטפים במסגרת הכנס המקצועי השנתי של עמותת משאבי אנוש ישראל.

בתחרות השתתפו 130 פרויקטים ממרבית החברות העסקיות המובילות במשק הישראלי. הפרס לנטפים ניתן בגין פרויקט פורץ דרך בנושא האחריות התאגידית בשם: "הטפטפת הראשונה שלי". פרויקט זה החל כתחרות חדשנות שיועדה לעובדים, במסגרתה הם הוזמנו לייצר מוצר חינוכי חברתי בנושא קיימות. הפרויקט, שהציע אסטבן סוקולסקי, סמנכ"ל המחקר והפיתוח של נטפים, נבחר בתחרות הפנימית של החברה ובשיתוף פעולה הדוק עם משרד החינוך. הוא נבחן בפרמטרים שונים של התאמה ויישומיות, ולבסוף הוטמע בהצלחה על ידי משרד החינוך במאות בתי ספר בישראל. 

כמו כן, זכתה נטפים גם בפרס הראשון עבור פרוייקט "רב דוריות בנטפים" בקטגוריה של "העסקת מבוגרים", על הטמעת מודל הוליסטי המקדם גיוון גילאי, עם דגש על העסקת אוכלוסיית הגיל השלישי. במסגרת המודל הושם דגש על שקיפות וגמישות בתהליכי העסקה פרישה, ניהול ושימור ידע ומנהיגות בטיפוח סביבה רב-דורית. בטקס הענקת הפרס השתתפו: גבי מיודובניק, נשיא ומנכ"ל נטפים, מיה פרי-מיטלפונקט, סמנכ"לית משאבי אנוש, הגר קוסטיאנובסקי, דירקטורית אחריות תאגידית ותקשורת פנים אירגונית, ואביטל שפי,  דירקטורית משאבי אנוש בחברה.

מיה  פרי מיטלפונקט, סמנכ"לית משאבי אנוש: "פרסים אלה משקפים באופן מובהק את רוח החדשנות המניעה אותנו. הם תוצאה של עבודה קשה והבנה עמוקה שצריך וניתן למצוא חדשנות בכל היבט בהתנהלות הארגונית, הצורך ליזום, לשאול שאלות לחקור ולהתפתח בדרך להשתפרות וצמיחה תמידית. נטפים היא חברה אשר מחפשת באופן מתמיד כיצד לייצר ערך  ומשמעות לעובדים שלנו,  ללקוחות  ולקהילה הסובבת אותנו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה