משלבים כוחות למען הדרום

$(function(){setImageBanner('39d3787b-b771-4ca5-98a4-4ab44c95854e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בפגישה שהתקיימה השבוע בין יו"ר קק"ל, דניאל עטר, לבין נשיא JNF UK, שמואל חייק, הוחלט על שיתופי פעולה בין הגופים במספר פרויקטים. הפגישה התקיימה בקרית מלאכי והשניים, מלווים על ידי חברי ההנהלה של JNF אנגליה ואנשי קק"ל, דנו בחזון קק"ל לישראל 2040, המאבק באנטישמיות והתמיכה בפריפריה בישראל.

צילום יוסי זליגר קק"ל

השבוע נפגשו לסיור בדרום נציגי קרן קימת לישראל, והעומד בראשה, יו"ר דירקטוריון קק"ל דניאל עטר, עם נציגי חבר ההנהלה של JNF UK והעומד בראשם, הנשיא שמואל חייק. בפגישה דנו הצדדים באסטרטגיה לשנים הקרובות ובמרכזם פרויקט חזון ישראל 2040 – רילוקיישן ישראלי.

 

הצדדים דנו בשיתופי פעולה אפשריים והחליטו לשלב כוחות בנוגע להשקעה בנגב ובגליל ולתמוך בפרויקטים של קק"ל להגשמת החזון. בנוסף הוחלט בפגישה על שיתופי פעולה בתחום המלחמה באנטישמיות, בתנועת ה-BDS בתפוצות ובהרחבת הקשר בין יהודי העולם לישראל.

 

בהמשך הסיור הגיעו חברי ההנהלה למתחם בית קק"ל למצוינות הנבנה בימים אלה בקרית מלאכי. במהלך הסיור פגשו חברי הדירקטוריון את אנשי קק"ל המלווים את הפרויקט ואת נציגי העיר, ושמעו על התכניות והמטרות של הבית. הבית כיום בתהליכי בנייה מתקדמים וכשיסתיים יהווה מקום מפגש, תרבות וחינוך לנוער בקרית מלאכי. את הסיור העביר אבי מוסן, מנהל בתי קק"ל למצוינות שסיפר על הבית, התוכניות, העיצוב וענה על שאלות חברי ההנהלה.

 

בית קק"ל למצוינות מאפשר בפעם הראשונה ובחינם לבני הנוער בפריפריה ליהנות מהעשרה במקצועות מדעיים וטכנולוגיים, במטרה לאפשר שוויון הזדמנויות ולגשר על הפערים אל מול המרכז. 

 

דניאל עטר, יו"ר קק"ל, הודה לחברי הנהלת JNF אנגליה ולשמואל חייק הנשיא ואיחל להצלחת הפרויקטים המשותפים: "אני שמח על הקשר והשותפות לדרך עם ‏JNF UK שיאפשרו לנו לשלב כוחות במלחמה באנטישמיות ובתנועות ה-BDS בתפוצות, ועל תרומתם המשמעותית בהקמת בית קק״ל למצוינות בקרית מלאכי שנבנה בימים אלו. חזון ישראל 2040 מחבר עוד שותפים ועוד ארגונים שנרתמים למימושו. רק ככה נצליח! תודה לידידי שמואל, שברך על החזון שלנו ועל ההחלטה להשקיע בנגב ובגליל והביע נכונות לקחת חלק ולתמוך".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה