יחידת סגולה תרתי משמע

$(function(){setImageBanner('e60b947e-1125-4ffa-bbfd-8af166e080af','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מה נשתנה בלילה הזה מכל הלילות? רס״ן גיא מדר, מפקד מחזור הגיוס מרץ 20 בבא״ח גבעתי משתף אותנו ואתכם >>>

חטיבת גבעתי סוגרת חודש בבסיס, אבל זה ממש לא מה שיפגע במורל או יהוו קושי עבורם, הם נערכו לכך מראש ומבינים בדיוק מה נשתנה הלילה הזה, אך זוכרים שהם בתוך משפחה, משפחה סגולה! 

"בימים אלו בהם נגיף הקורונה מתפשט ברחבי הארץ והעולם, אנחנו בחטיבת גבעתי נערכים להתמודדות מול הנגיף בהתאם. את החג נחגוג בבסיס האימונים החטיבתי השוכן בדרום הארץ (קציעות) - הבסיס עבר את כלל השינויים וההתאמות להתמודדות עם הנגיף מסגירת מוקדי ריכוז כדוגמת פינות ישיבה וכושר דרך הקמת חדרי אוכל נוספים ועד לסימון רווחים רצויים על הריצפה" מספר רס"ן מדר ומוסיף: "השקענו המון מאמץ וחשיבה על מנת לאפשר את המשך שגרת האימונים וההכשרות ללוחמי גבעתי הבאים!". 

עוד מוסיף לספר רס"ן מדר: "בנוסף להכנות בתשתית המחנה עשינו הכנות משמעותיות לכך שכולם סוגרים כבר חודש "והיד עוד נטויה" ולשם כך הגיעו לבא״ח מכונות כביסה ומייבשים, ארגזי ציוד אישי ללוחמים הכוללים גופיות, לבנים, מוצרי הגיינה בכמויות גדולות כדוגמת סבוני גוף, שמפו, דאודורנטים ועוד. בנוסף מטבחי הבסיס צוידו בכמויות רבות של מזון וכמו שציינתי נפתחו כשבעה חדרי אוכל". 

צילום באדיבות דובר צה"ל

אז מה נשתנה הלילה הזה? "גם ארוחת החג עברה התאמות לאור הנחיות משרד הבריאות והוראות מטכ״ל. את הארוחה נקיים בשני סבבים מפוצלים לחדרי אוכל שונים - זאת על מנת לאפשר ללוחמים לחגוג ביחד מחד ומאידך לשמור מרחק של שני מטרים בין אחד לשני". 

"זוהי הפעם הראשונה שלנו כמפקדים שיוצא להתמודד עם אירוע שכזה - נגיף מדבק ומסוכן ובגלל זה אנחנו קוראים ולומדים ומקיימים הערכת מצב יומית בנושא ועושים כל שביכולתנו על מנת לשמור על בריאות הלוחמים ולספק להם מענה מלא בכל תחום. והמטרה ברורה לכולם והיא שמירה על כשירות היחידה בפרט ומתוך כך על כשירות צה"ל בכלל".

אם כך אין ספק שהלילה הזה, יהיה שונה מכל שאר הלילות מבהיר רס"ן מדר "אך אני מאמין כי נצלח אותו יחד, בשמחה רבה וכאירוע של פעם בחיים אותו לא נשכח לעולם".

חטיבת גבעתי היא משפחה בסגול ואין יותר משמח מלחגוג את החג יחד עם בני משפחתך. חג שמח!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה