"יש כאן רק אהבה" -סינגל ראשון לזמרת אלינור מבאר טוביה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a449f4e3-81de-4f79-9803-08dacd27412f','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26579,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a449f4e3-81de-4f79-9803-08dacd27412f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26579,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

אלינור פליישר תושבת באר טוביה יועצת ארגונית ומנחת קבוצות מגשימה חלום ויוצאת מארון המוזיקה עם סינגל ראשון

אלינור פליישר, בת 34, נשואה לאלעד ואמא לשירה מתגוררת במושב באר טוביה. מקצועה בחיים רחוק מאוד מהתחום המוזיקלי, היא יועצת ארגונית ומנחת קבוצות, אך הרומן שלה עם המוזיקה היה מאז ומעולם.

היא נולדה בבלגיה במסגרת שליחות של הוריה באירופה, ובגיל ארבע כשחזרה לארץ החלה לשיר ולנגן בפסנתר, ועסקה בכתיבה יצירה והלחנה במסגרות שונות.

בגיל 17 זכתה בתחרות שירה מבין עשרות אלפי מועמדים והופיעה על הבמה יחד עם יהודה לוי וכוכבי "לחיי האהבה".

לאחר שירותה הצבאי כמפקדת תצפיתניות בדרום הר חברון, המשיכה לכתוב, להלחין שירים ולהופיע.

לאחר מכן החלה ללמוד מוזיקה ברימון ומשחק בבית צבי ואף הצטלמה לכמה פרסומות.

 אלינור פליישר

 

יוצאת מארון המוזיקה

בשנים האחרונות  אלינור החליטה לחזור לעולם המוזיקה ליצור לכתוב וגם לשיר. נקודת המפנה החל בצמוד להולדת ביתה שירה.

אלינור: " הסיפור מאחורי החזרה שלי למוזיקה התחיל בצמוד לתקופה בה נולדה ביתי, שירה, שיחד עם הלידה שלה החזירה לי את השירה שלי".

היא מספרת " "היו לי המון חששות, לא ידעתי איך המשפחה והחברים יגיבו לעובדה שאני רוצה פתאום להגשים את החלום לחזור ולהפוך לזמרת אחרי שכבר הפכתי לאמא.

 כשהייתי צעירה לקחתי מאוד קשה את  המילה לא ! וזה שבר אותי. לא באמת הפסקתי כי הרגשתי שמיציתי, אלה פשוט היו תירוצים. באותו הזמן לא הייתי בשלה לעולם הזה, הייתי צריכה לעבור דברים ולחזק את עצמי, אך המוזיקה תמיד הייתה בשבילי ריפוי, משהו שעוזר לי להתמודד עם מורכבויות בחיים".

בתקופה שלאחר הולדת ביתה היא נקרעה בין האימהות לבין הרצון ליצור וכתוצאה מההתלבטויות האלו נולדו השירים שהיא הכי גאה בהם. חוויה נוספת שהשפיעה עליה מאוד הייתה ניתוח מורכב שעברה ביתה בגיל שנה, חוויה שגרמה לה לכתוב ולהקדיש לה שיר.

שיריה של אלינור מתאפיינים בטקסטים ישירים, כנים ועמוקים הנולדים מתוך סיטואציות ומצבים שונים בחייה האישיים: משפחה, זוגיות, ואתגרי החיים

 אלינור מה משמעות הסינגל הראשון יש כאן אהבה ?

"יש כאן רק אהבה" נולד מתוך הרצון שלי לחזור למוזיקה, לחזק את עצמי וגם את האחרים, לעזור לנו להתחבר למי שאנחנו, לחיות את מי שאנחנו באמת ולהגשים את עצמנו מבלי להסתכל ולחשוש מכישלונות העבר, מבלי לפחד ולדאוג מה יהיה בעתיד והאם באמת נצליח או לא, אלא פשוט לעשות ולחיות כאן ועכשיו. אני מרגישה שבעזרתו אני יוצאת מארון המוזיקה".

 

חלום שהתגשם

"הרבה פעמים שאלתי את עצמי מה אני רוצה לעשות בחיים האלה, ובכל פעם ששאלתי התשובה הייתה זהה: אני רוצה להיות אני, ולהיות אני זה ליצור, לשיר, לכתוב, להלחין, להיות ולחיות מוזיקה ולגעת דרך המוזיקה בלבבות של אנשים. ככל שאני יותר אני, אני יותר מגשימה את החלום, וככל שאני יותר מגשימה את החלום, אני יותר אני, ואם יש משהו שהולך ומתחזק אצלי, במיוחד בשנים האחרונות, זה הכאן ועכשיו: לא לחכות שמשהו יקרה, לא לחשוב על מה שקרה או שלא קרה, אלא פשוט לחלום ולעשות את מה שאנחנו רוצים בהווה. אני מאושרת שאני זמרת יוצרת כאן ועכשיו, וממשיכה לחלום כאן ועכשיו שאמשיך ליצור, לשיר ולגעת בלבבות של אנשים"

 

הקליפ החדש שיצא לאוויר לפני כשבוע כבר גרף עשרות אלפי צפיות. בימים אלה אלינור ממשיכה לעבוד על שירים נוספים שנמצאים בשלבי הפקה שונים, כרגע עובדת על בחירת השיר לסינגל השני שיצא בקרוב, בניית הופעה ופרויקט ייחודי . נאחל לה הצלחה ונמשיך לעקוב.

 

"יש כאן אהבה" – הסינגל- האזנה נעימה

יש כאן רק אהבה

מילים ולחן: אלינור

זה הזמן לחיות

בלי לדרוך על קצות האצבעות

להשתחרר ולנוע בקצב

לשמוח מהטעויות

להסיר ת'שאריות

של העבר מה היה דאגות

לחבק ת'פחד

עושים מה שרוצים לעשות

 

כל הגוף מתחיל לזוז

אין תחושת בזבוז

לא מחפשים אישורים מכל הסביבה

יוצאים מהטירוף

רק סוג של כישוף

כי אין כאן שום ציפיות

יש כאן רק אהבה

 

זה הזמן ליהנות

מכל רגע דקות או שניות

לא לחכות רק לקו הסיום אין שם כלום

ולאט את הזמן לגלות

לשוט בתוך עלילה

של מסיבה גדולה

לחייך ולצעוק PURA VIDA

להרגיש שזו רק התחלה

 

כל הגוף מתחיל לזוז

אין תחושת בזבוז

לא מחפשים אישורים מכל הסביבה

יוצאים מהטירוף

רק סוג של כישוף

כי אין כאן שום ציפיות

יש כאן רק אהבה

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה