מצטייני ראש השנה של אוגדת עזה: סא"ל שלמה בוימסטר ורס"ר פיני חדד

$(function(){setImageBanner('a1e1f1d3-3829-4be3-9de2-d145ac4a46ff','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לרגל החג והשנה החדשה, נבחרו מצטייני מפקד אוגדת עזה לראש השנה, שניים מהם משלנו: סא"ל שלמה בוימסטר ורס"ר פיני חדד

בשבוע שעבר התקיים טקס מצטייני ראש השנה בראשות מפקד אוגדת עזה, תת אלוף אבי רוזנפלד. בין המצטיינים נבחרו העוזר של רע"ן העורף של אוגדת עזה, סא"ל במיל' שלמה בוימסטר בן ה-66 ו מנהל המטבח של אוגדת עזה, רס"ר פיני חדד 

 

"האזרחים של העוטף צריכים לדעת שהם בידיים טובות"- קבלו את המילואימניק בן ה-66 שמתייצב באוגדת עזה בכל מבצע מחדש, ומקבל הצטיינות ממאו"ג עזה לכבוד ראש השנה, סא"ל במיל' שלמה בוימסטר

שלמה גר בבאר שבע. הוא גרוש, אב לשלושה וסב לחמישה, ונמצא בזוגיות מאושרת. 

שלמה היה קצין משטרה בתפקידים מבצעיים עד שנת 1994, כולל שירות משמעותי בימ"מ. משנה זו הוא משרת במילואים במגוון תפקידים, מ2015 משרת באוגדת עזה, והיה מעורב בכל המבצעים האחרונים. ביניהם "חגורה שחורה" ו"עלות השחר". שלמה ויחידתו אחראים על ביטחון תושבי העוטף בהיבטי העורף: "יש לנו חלק בעניין הזה שיהיו מעט מאוד נפגעים אזרחיים. אנחנו מרגישים את כובד האחריות ופועלים בהתאם."

בשגרה, שלמה מתעסק בהכנה ובאימון היחידות של האוגדה והרשויות האזוריות ומסייע להכין אותן לחירום, ובחירום הוא נציג העורף בחמ"ל מפקד האוגדה: "אני בגיל שאתגר מדבר אליי, כל עוד אני מרגיש מאותגר ושצריכים אותי - אני ממשיך לשרת במילואים. אני שותף לעשייה משמעותית מאוד של אוגדת עזה".

במבצע "שומר החומות" בתו של שלמה שירתה באוגדה באיסוף במקביל אליו, וחתנו שירת בתפקיד משמעותי בפיקוד דרום, כך שהם היו מעורבים בו מאוד בצורה משפחתית.

שלמה מספר על קבלת ההצטיינות: "ההרגשה מצויינת. אני שמח מאוד שנתנו בי אמון רב ובחרו בי להיות מצטיין אוגדתי. המסר שלי הוא שהאזרחים של העוטף והנגב צריכים לדעת שהם בידיים טובות, 24 שעות ביממה, כל השנה, אנחנו עובדים. אוגדת עזה היא אוגדה מיוחדת שהמעבר בה משגרה לחירום הוא מעבר מהיר מאוד, ואנחנו כאנשי מילואים צריכים להיות פעילים ולהשתתף במהלכים האלה. לאוגדת עזה יש מפקדים מצויינים וטוב שכך, אני גאה להיות חלק מהמערך הזה."

את ההצטיינות קיבל שלמה בזכות מחויבותו הרבה, פעילויותיו השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

יישר כוח שלמה והרבה הצלחה בהמשך!

 סא"ל במיל' שלמה בוימסטר. קרדיט דובר צה"ל

 

 

 

"הצבא צועד על קיבתו' -זו לא סיסמה זו אימרה, והתפקיד שלי זה לגרום לו להמשיך לצעוד"- קבלו את מנהל המטבח של אוגדת עזה שקיבל הצטיינות ממפקד אוגדת עזה, תת אלוף אבי רוזנפלד לראש השנה התשפ"ג, רס"ר פיני חדד מבאר שבע!

פיני בן 29, נשוי לדנה, ואב ל-2 בנות: רומי (3) וריף (1.5). בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל ולשיר.

פיני התגייס לצבא ב2011 כנער מקא"ם ועבר טירונות בחוות השומר, ולאחר קורס בבה"ד 6, שובץ בפיקוד הדרום. אחרי כחודש מונה על ידי מנהל המטבח להיות אחראי משמרת. דרך המקא"ם עבר גם קורס קונדיטוריה שארך כעשרה חודשים בתדמור, ובתום שירותו הסדיר חתם קבע ועבר להיות סגן מנהל מטבח של גדוד באיסוף הקרבי 414, הפועל באוגדת עזה, בתפקיד זה שירת ארבע שנים. בשנתיים לאחר מכך ניהל את המטבח של חטיבת פארן, ובסיום תפקיד זה הגיע לנהל את המטבח באוגדת עזה.

על אהבתו למקצוע פיני מספר: "התחלתי לבשל בצבא, וכל דבר חדש שלמדתי הייתי מגיע הביתה ומכין למשפחה ולחברים, וכשקיבלתי פירגונים ואהבה התחיל בי אהבה גם למקצוע. למדתי קונדטוריה והייתי מכין המון דברים מיוחדים, והיו עפים על זה וזה עשה לי טוב. במהלך הדרך קיבלתי חיילים שלא כל כך אהבו לבשל בהתחלה, ועם הזמן ראיתי את האהבה שהתפתחה בהם בזכות זה שהם רואים אותי עובד עם מוטיבציה למקצוע וזה דרבן אותי. הכי חשוב הפידבק מהלוחמים ומכל מי שמגיע לארוחות לאכול, עושה טוב לשמוע את זה. "הצבא צועד על קיבתו" -זה לא סיסמה זו אימרה, והתפקיד שלי זה לגרום לו להמשיך לצעוד".

פיני מספר על קבלת ההצטיינות: "ההצטיינות הזאת נותנת לכל הנגדים להבין שמסתכלים ורואים את העבודה הקשה, ושווה להתאמץ ולעבוד קשה ובלי קשר להצטיינות. זה תפקידנו בצה"ל - לתת שירות מהלב, לייצר מזון איכותי וטעים. לפקד על חיילים ולהכשיר אותם להיות טבחים טובים ואזרחים טובים במדינת ישראל!"

את ההצטיינות קיבל פיני בזכות מחויבותו והשקעתו הרבה

יישר כוח פיני והרבה הצלחה בהמשך!

 רס"ר פיני חדד. קרדיט דובר צה"ל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה