נועם קלוש תושב נתיב העשרה יוצא במיזם הדסטארט לספרו החדש "עקבות במים" ומבקש את תמיכתכם

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4c713adb-b9e7-40d6-b4c3-72d23837f045','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26579,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4c713adb-b9e7-40d6-b4c3-72d23837f045','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26579,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

בואו להשתתף בהוצאה לאור של ספרו ה-2 של נועם קלוש תושב נתיב העשרה , אשר כתב את הספר בתקופת שני הסגרים הראשונים של הקורונה, בשעות הקטנות של הלילה עד שהראש כבר לא עבד...לספרו קוראים "עקבות המים"

קלוש בן 41, נשוי פלוס שני ילדים . גר כיום במושב נתיב העשרה, במקור ממושב עין הבשור, לאחר יותר מעשור של עבודה בהייטק עשה שינוי כיוון מקצועי והחל בימים אלו דוקטורט בביולוגיה חישובית, תחום הרותם ידע וכלים במתמטיקה ומדעי המחשב לצורך הבנת וחיזוי מנגנונים ביולוגיים. במקביל הוא עוסק בהוראה אקדמית.

ספר עקבות המים

"עקבות במים" - מדובר בדרמת מתח סוערת, המתארת את סיפור המאבק של צעיר ישראלי למצוא מחדש את דרכו לאחר שאבד בארץ זרה בחסות פגיעת ראש קשה המונעת ממנו את היכולת לשמר זיכרונות חדשים. ככל שנוקפים הימים, ועל אף מאמציו, מקלפת מעליו אותה מגבלה עוד ועוד שכבות, מותירה אותו חשוף ופגיע בסביבה אנושית אליה אינו מורגל ומטלטלת אותו ללא הרף בין תקווה לייאוש.

נועם מספר "את הספר כתבתי בתקופת שני שני הסגרים הראשונים של הקורונה, בשעות הקטנות של הלילה אחרי שהילדים ואשתי הלכו לישון, עד שהראש כבר לא עבד...

הרעיון של הסיפור התחיל מקו מפותל שקפץ לי בדמיון ונדלקתי על הרעיון לכתוב ספר שהעלילה שלו מתפתחת ומתפתלת באותו האופן".

"באותה הנקודה לא היה לי בראש כלום מעבר לאותו קו שמיד לקחתי מחברת וציירתי לפני שאשכח אותו.

במשך כשבועיים ישבתי כל ערב והתחלתי לקרום עור וגידים ודמויות וחיים סביב אותו קו דקיק ועירום, עד שלילה אחד נשענתי לאחור, מביט בתרשים העלילה הפרוש מול עיני, והיה לי ברור שזהו... זה זה!

ומאותו הרגע ולמשך מספר חודשים התמסרתי כל לילה לעלילה ופיתחתי אותה לכדי פרק אחרי פרק אחרי פרק עד שהגעתי לסיומה".

בינואר 2022 יצא לאור ספר הביכורים שלי "בין כפות המאזניים", דרמת מתח משפטית הנסובה באופן מאוד ייחודי ומקורי סביב עולמן של דמויות מקבילות במוחם של הלוקים בהפרעת זהות דיסוציאטיבית.
את הספר הזה הוצאתי בכספי, שכן עד אותה נקודה אף אחד, פרט לבודדים במשפחתי, לא ידע על אהבת הכתיבה שלי ובוודאי שלא על הספר המתהווה. 
לכן היה ברור לי שקמפיין הדסטארט לא היה צולח עבורו.

לאחר הצלחת ספר הביכורים של נועם "בין כפות המאזניים" יהוא החליט לצאת בספרו החדש באמצעות קמפיין הדסטארט.

מה הסיבה שהחלטת לצאת בקמפיין הדסטארט ?
"היה לי ברור שאני צריך להיחשף ככותב לקהלים רחבים ככל האפשר, כדי בבוא היום (שסוף סוך הגיע) בו יושק הקמפיין תהיה לי קהילת קוראים רחבה דיה לאפשר לקמפיין לצלוח את סכום היעד.
לשם כך, אני כבר כשמונה חודשים מפרסם על בסיס שבועי סיפורים קצרים, באורך פוסט, ברשתות החברתיות. סיפורים מז'אנרים שונים ומגוונים, בעלי טוויסטים מעניינים או נושא מקורי ומפתיע. אליהם צירפתי תמונות או ציורים מרתקים שימשכו גולשים להיכנס ולקרוא את תוכנם.
ובאמת, עיקר הקהילה של כיום מכירה אותי בזכות אותם סיפורים קצרים... ואולי אני אאגד אותם יום אחד לספר מלא".
מעבר לכך שקמפיין הסטארט מאפשר לגייס כסף מראש לטובת תהליך הוצאת הספר לאור, ובכך הקוראים למעשה רוכשים את הספר מראש, ועל הדרך גם נהנים מתשורות מיוחדות מאוד הנמצאות בדף הקמפיין, יש לקמפיין מסוג זה ערך נוסף חשוב לא פחות - הוא מייצר באז מאוד גדול לקרא ת יצאת הספר לאור ומאפשר לי להיחשף לעוד ועוד קהלים ".
נועם מדגיש" הקמפיין נמצא כבר כשבוע באוויר, מתקדם יפה מאוד, אבל מכיוון שהוא קמפיין של הכל או כלום, רק אם אגיע עד תום הקמפיין לסכום היעד באמת ייגבה הכסף מהתומכים והפרויקט יצלח. גם אם אגיע לשקל אחד פחות מסכום היעד, הקמפיין ייכשל ולא אקבל ולו שקל מכספי התומכים. לכן חשוב מאוד להמשיך ולתמוך ולהפיץ את הבשורה".

לכניסה לקמפיין סרקו את הקוד  , או לחצו כאן 

.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה