סיפור אהבה של ניר וגל שוחט מקיבוץ ניר עם

$(function(){setImageBanner('41f3320b-04b5-4ab9-a099-44d2ef42f7e9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הוא היה סטודנט לקולנוע במכללת ספיר, היא הייתה בחורה צעירה שגרה בקיבוץ ניר עם הסמוך לשדרות. הוא היה מכין לה סושי כל פעם כשהיו רבים והיא הבינה שהיא חייבת למצוא דרך להשאיר אותו באזור. הוא חלם על קולנוע היא חלמה על עיצוב פנים וכיום שניהם בעלי המסעדה המצליחה סושימוטו ב-Mall7 שדרות

ניר וגל שוחט

ניר (38) וגל (33) שוחט מכירים כבר יותר מעשור. הם נפגשו בשדרות, לאחר שניר עבר מהמרכז  כדי ללמוד קולנוע בספיר. המסלול של ניר היה ברור, מלימודים בדרום הוא היה אמור לחזור למרכז, להשתקע בתל אביב ולהיות חלק מהפקות קולנוע וטלוויזיה רבות ומגוונות. אך המסלול השתנה כשהכיר את גל, ילידת קיבוץ ניר עם, שלא ראתה כיצד הם נפרדים או עוברים למרכז. האהבה של ניר למטבח יחד עם העובדה שבכל פעם כשהשניים היו רבים ניר היה מכין לגל סושי לפיוס, הביאה את גל לרעיון לפתוח סושייה קטנה בשדרות שתשאיר את ניר באזור. על התעלול הזה סיפרה לו רק לאחר שעברו שנתיים מפתיחת המסעדה.

 

היום המסעדה ב-Mall7  שדרות התפחתה וגדלה, וממקום קטן של כמה מטרים רבועים, ניר וגל מנהלים מסעדה שתחתיהם 54 עובדים, גם לאחר הסגרים ותקופת החל"ת. תוך כדי התרחבות העסק, השניים בנו בית ונולדו להם שלושה ילדים. כששואלים אותם מה הסוד לצמיחה הגדולה הם עונים בשתי מילים - שותפות ותקשורת. "השותפות באה לידי ביטוי בזמנים כמו אלה, בהם אחד חייב להישאר בעבודה ואחד השותפים צריך להישאר בבית עם הילדים. השותפות היא הבנה עמוקה שהשותפה העסקית שלי היא גם בת הזוג שלי וגם אם ילדיי. והתקשורת היא חשובה מפז, כי בלי תקשורת טובה עם הפרטנר גם הזוגיות וגם העסק יכולים להיהרס" מספר ניר.

כששאלנו את ניר כיצד משלבים בין זוגיות לעסק משותף, ועוד בזמן הקורונה, הוא ענה: "מה שמיוחד בלעבוד עם בן או בת הזוג הוא שכל יתרון יכול להפוך לחיסרון ולהפך. אנחנו כל יום מזכירים לעצמנו שאנחנו קודם כל זוג ואז שותפים, וזה מה שנותן לנו את הגיבוי אחד לשנייה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה