תחרות צילום ימית לקידום שמורת אבטח בחוף ניצנים מזמינה צלמים מקומיים להגיש מועמדות

$(function(){setImageBanner('af64f97c-99b9-4340-b8e2-5af630786a43','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תחרות צילום מיוחדת, בנושאי ים וסביבה תתקיים באוקטובר בחוף ניצנים תחת השם The eyes of the sea ומזמינה צלמים מקומיים להגיש מועמדות. פרסים יוענקו לזוכים. "המטרה להדגיש את חשיבות קידום הרחבת שמורת ים אבטח"

קרדיט: גיא לויאן

בחודש אוקטובר תתקיים לראשונה בחוף ניצנים ושמורת-ים אבטח, תחרות צילומים הכוללת צילומים מהסביבה החופית, מעל ומתחת לפני הים. התחרות היא יוזמה של קהילת הדרום של אנשי הים התיכון ועמותת דלפיס הפועלת למען היונקים הימיים.

מטרת האירוע היא לעורר מודעות לנושא הגנה על הים בכלל והכרזת שמורת ים אבטח בפרט - שמורה שתשתרע במרחב הימי בין הערים אשדוד בצפון ואשקלון בדרום, ובה מדגם מייצג של המגוון הביולוגי באזור, כולל הדולפין המצוי.

צילום: ד"ר אביעד שיינין

תחרות הצילומים פתוחה לכל הצלמים שיציגו תמונות מהמרחב הימי בין אשדוד לזיקים (גם צילומים ישנים), בקטגוריות הבאות:

- הסביבה החופית (לאורך רצועת חוף ניצנים המוכרז והשמורה החופית).

- הסביבה הימית - מעל פני המים (בכל המרחב הימי שבין אשדוד לזיקים כולל).

- הסביבה הימית - מתחת לפני המים (בכל המרחב הימי שבין אשדוד לזיקים כולל).

בכל אחת מהקטגוריות יוענקו פרסים לשלושת המקומות הראשונים. הרישום לתחרות פתוח עד ה-1/09/2021.

צילום: רוני זיו

צילומים מועמדים לזכייה יוצגו בתערוכה לקהל הרחב בחוף ניצנים במהלך חול המועד סוכות בין התאריכים 22-24.09.2021 (התערוכה תנדוד למקומות נוספים בדרום). אירוע הכרזת הזוכים ביום שישי ה-1.10.2021 בחוף ניצנים.

שני טובול רכזת קהילת הדרום של אנשי הים התיכון: "זו הזדמנות להגדיל את הכרתנו עם שמורת ים אבטח, עם כל הפלא שנמצא בה. אנו מאמינים שבאמצעות תמונות נוכל לחזק את החיבור והמודעות של כולנו לחשיבות השמורה הזו, להגנה עליה ולהרחבה של שטחה על מנת שתהווה בית מוגן לבעלי החיים המופלאים שמתגוררים בהם ובסביבתה".

ד"ר אביעד שיינין, מנהל מרכז הדולפין והים של עמותת דלפיס ואחד משופטי התחרות: "לרובנו הים הוא הכחול הגדול וחול, והים התיכון מזוהם וצבוע בצבעי שחור. דרך התמונות והתיעוד המרשים בשלל צבעים אנו מקווים לשנות את התפיסה לגבי הים התיכון שלנו ושכולם יראו שלא הכול שחור ויש על מה לשמור".

צילום: גיא לויאן

התחרות‌ ‌אינה‌ ‌למטרות‌ ‌רווח,‌ ‌וכל‌ ‌התוצרים‌ ‌ישמשו‌ ‌להמשך‌ ‌הפעילות‌ ‌למען‌ ‌הסביבה‌ ‌הימית‌ ‌והשמירה‌ ‌עליה.‌ ‌

קהילת‌ ‌הדרום‌ ‌של‌ ‌אנשי‌ ‌הים‌ ‌התיכון‌ ‌הינה‌ ‌קהילה‌ ‌של‌ ‌אוהבי‌ ‌ים,‌ ‌הפועלים‌ לקידום שמירה על ערכי הטבע באזור הימי שבין אשדוד וזיקים ‌ולקידום‌ ‌הרחבת‌ ‌שמורת‌ ‌הטבע‌ ‌ים אבטח.‌ ‌בימים‌ ‌אלו‌ ‌מונה‌ ‌הקהילה‌ ‌מעל‌ ‌100‌ ‌חברים,‌ ‌שפועלים‌ ‌בסיוע‌ ‌עמותת‌ ‌"דלפיס;‌ ‌למען היונקים הימיים".

לרישום‌ ‌ומידע‌ ‌נוסף לחצו כאן! פרטים נוספים: שני טובול - רכזת קהילת הדרום (אנשי הים התיכון, עמותת דלפיס) ומפיקת התחרות: 0508335796, [email protected]למידע‌ ‌נוסף‌ ‌על‌ ‌קהילת‌ ‌הדרום‌ לחצו כאן, לקבוצת‌ ‌הפיסבוק‌ לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה