תערוכת החקלאות אגרומשוב ה-32 תתקיים בסימן חדשנות

$(function(){setImageBanner('72470d3e-20ed-455a-8853-d4abf65f1933','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

התרגשות בעולם החקלאי לקראת האירוע המרכזי והחשוב של שנת 2023 – תערוכת אגרומשוב שתתקיים בפעם ה-32!. אגרומשוב" היא תערוכה החקלאית הוותיקה והחשובה בישראל והיא ״ חלון הראווה״ והברומטר של החקלאות הישראלית. אגרומשוב החלה כתערוכה ניידת שנדדה בישראל התערוכה הראשונה התקיימה ביולי 1991 בקיבוץ גלאון וכעת מגיעה לתל אביב ותעסוק בנושא: ״ישראל בת 100-אתגרי הקיום״

אגרומושב

תערוכת אגרומשוב מזמינה לחוויה יוצאת דופן של חקלאות ישראלית במיטבה ורשימה ארוכה של חידושים כאשר התערוכה צפויה להתקיים השנה בעיר ללא הפסקה- תל אביב. במסגרת התערוכה שתימשך יומיים יתקיים שיח בנושאים הבוערים על סדר היום באולפן אגרומשוב החדשני והמיוחד שיוקם זו השנה השנייה, כנהוג בתערוכות המובילות בעולם, כאשר הנושא שיוביל את האירוע הינו חדשנות בחקלאות, אתגרים קיומיים בתחום המזון ומפגשים לעידוד עסקאות ענק לחיזוק החקלאות.

בתערוכה יוצגו לציבור הרחב פיתוחים וגידולים חדשים, טכנולוגיות פורצות דרך המציבות את ישראל בפסגת החדשנות העולמית בתחום החקלאות, אמצעי הגנה ושמירה על השטחים החקלאיים, שיטות השקיה חדשניות וכו'. במסגרת אגרומשוב 2023 תתקיים פעילות 'שולחנות עגולים' בתחומי החקלאות השונים, פעילות שהחלה לפני כשנתיים וכבר חוללה שינוי מהותי בעולם החקלאות. כמו כן האירוע יתקיים במעמד שרים, חברי כנסת, ראשי ארגונים חקלאיים, בעלי רשתות השיווק וחקלאים רבים.

בעקבות ההצלחה יוקם גם השנה מתחם החדשנות בו יוצגו הטופ של החדשנות העולמית לצד חוד החנית של פיתוחי ההייטק הישראלי, כמו כן יוענקו פרסי 'טופ10' לפיתוחים החדשים והמובילים. לתערוכה מסורת של עשרות שנים בקיום מפגשי עבודה ועסקאות במסגרתם נעשו לאורך השנים עסקאות במאות מיליוני שקלים, החקלאים יפגשו את המגדלים, את מקבלי ההחלטות, רשתות השיווק, החברות המובילות, הפיתוחים שיזניקו את החקלאות ואפילו קבוצות רכישה, במטרה לקדם שיח, שיתופי פעולה ועסקאות ענק בזירה המרכזית של החקלאות הישראלית

חיים אלוש מנכ"ל אגרומשוב ציין: "החקלאות הישראלית במלא תפארתה מגיעה לתל אביב במסגרת תערוכת החקלאות הוותיקה והמובילה בישראל- אגרומשוב  במטרה להנגיש את הפעילות לחקלאים מדן ועד אילת, באולמות המרווחים והממוזגים בגני התערוכה. המלחמה  בין רוסיה לאוקראינה זעזע את השווקים בעולם ואת תחום הסחורות וגרם  לעליות של עד 50% במחירי האנרגיה , הגרעינים (חיטה תירס וכו) שגורמים באופן מידי לעליות במחירי הלחם, הבשר, העופות, דגים, מוצרי החלב ועוד.  עליות אלו גרמו לעלייה מטורפת ביוקר המחיה שלנו. לצערנו  בעשור האחרון מדינת ישראל שמה את יהבה ביבוא במקום לבסס את החקלאות ולהשקיע בחקלאים בעצמאות ובביטחון המזון שלנו. בשל גישה מוטעית זו אזרחי ישראל משלמים ביוקר רב  תרתי משמע . כפי שישראל השקיע במאגרי הגז  ומחירי האנרגיה ביחסית לעולם עלו בצורה מתונה, השקיע במתקני התפלה ובתשתיות המים והפכה למעצמת מים עולמית, ישראל חייבת  להשקיע בחקלאות ולשלש את כמות החקלאים בישראל כדי להתמודד באופן אמיתי  עם יוקר המחיה ולדאוג לעצמאות המזון שלנו, האוכלוסייה בישראל צפויה  להכפיל  את עצמה עד 2048 ועלינו להיערך באמת למצב שצריך לספק פי 2 מזון ".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה