ארוחת חג איכותית וטעימה- בלי להשקיע מאמץ

$(function(){setImageBanner('15291ced-1284-4f1d-89ba-056883389ffe','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שעות של בישולים, קניות יקרות, ערימות של כלים מלוכלכים: ארוחת החג לא חייבת להיראות כך. הכירו את פזית ספיר מראשון לציון, שמספקת שירותי קייטרינג לתושבי האזור וחוסכת מאיתנו את העבודה הקשה (תוכן שיווקי)

אומנם יש עוד שבוע וחצי עד לערב ראש השנה, אבל את אווירת ההכנות התחלנו להרגיש מהרגע שנגמר החופש הגדול. השאלה "איפה אתם בחג?" כבר הפכה שגורה בפי כולם, מתכונים מתחילים להתפרסם, סלי קניות מתחילים להתמלא, ואלו שנבחרו לארח בערב החג כבר מתחילים לשקוד על הבישולים שיכינו, ולחשוב על כל הכלים שיצטרכו לשטוף אחרי הכל.

אבל זאת לא האופציה היחידה. פזית ספיר מראשון לציון מפעילה את הקייטרינג האיטלקי "פזית ספיר בוטיק קולינרי", שמציעה את שירותיה בבישול חלבי איכותי לארוחת החג, כדי להקל על המאמץ והבלגן שאיתו נאלצים להתמודד המארחים.

אוכל חלבי איכותי ומגון. הקייטרינג של פזית

פזית אהבה לבשל מגיל צעיר, ואף עבדה במספר בתי מלון בארץ שבהם רכשה את ניסיונה בתחום. למרות ההנאה, היא ראתה את הבישול כתחביב, וכשהתבגרה החליטה ללמוד כלכלה. "אומנם כבר בחרתי מקצוע, אבל האהבה למטבח ולאירוח גברה עליי, והחלטתי שאני חייבת לתת לזה מקום. זה מה שהוביל אותי לפתוח את הקייטרינג שלי" היא מספרת, וכך עשתה את צעדיה הראשונים בעסק.

כיום, הקייטרינג האיטלקי האיכותי שפתחה משרת  אנשים באירועים רבי משתתפים מכל הסוגים- חתונות, בר מצוות, שבת חתן, וכאמור- ארוחות חג, שבהן הביקוש לקייטרינג גבוה במיוחד. הקייטרינג מספק תפריט מלוח ומתוק, הכולל בין היתר פשטידות, דגים,לחמים,סלטים,פסטות ,פוקאצ'ות וקינוחים מיוחדים.

לפזית חשוב שכל אחד יימצא מה לאכול בארוחת החג, לכן היא מציעה גם אוכל טבעוני בקייטרינג שלה, כשהיא מכינה לפי בקשה מטעמים שאינם מכילים ביציים או מוצרי חלב.

מטעמים לארוחת החג

"מאוד חשוב לי לתת את היחס האישי, הטעם והנראות של המנה" היא מספרת. "אני מקפידה שכל מגש שיוצא יזכה להתייחסות לפרטי פרטים טרם יצא לדרכו, הן מבחינת חומרי הגלם האיכותיים והן מבחינת הנראות שלו. צריך לשים לב לפרטים כדי לקבל שולחן חג מושלם" היא מסכמת.

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר שלה או בטלפון 050-2153304.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה