סיפורה של המדינה- האלבום השיתופי הראשון של ישראל ליישובים והקיבוצים

$(function(){setImageBanner('db9926ab-93d8-402a-ac02-526e97a686c2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

"סיפור מקומי" היא פלטפורמה שיתופית דיגיטלית המאפשרת לספר את סיפורו של מקום כמו יישובים וקיבוצים, סיפורים של אנשים ומקומות על גבי ארכיון דיגיטלי, באתר הוקם ציר זמן שיתופי ראשון מסוגו המקבץ את הסיפורים המשפחתיים וההיסטוריים של כולנו.
תושבי ישראל מוזמנים לתעד, להנציח את הסיפור המשפחתי שלהם, ולקחת חלק באלבום הישראלי השיתופי הראשון בישראל

כל מי שמעוניין לשתף את סיפורו למען הדורות הבאים והנצחת המורשת המשפחתית, נדרש לפרסם תמונה או סרטון לצד טקסט קצר על גבי הארכיון הדיגיטלי.

הפלטפורמה שיתופית דיגיטלית המאפשרת לספר את סיפורו של מקום כמו יישובים וקיבוצים, ארגון או אישיות, באמצעות רצף כרונולוגי של אירועים המסודרים על גבי ציר זמן דינמי ומתפתח המציג באופן נגיש ומסודר את אירועי העבר והווה. הגולשים באתר יכולים להוסיף בכל נקודת זמן קטעי וידאו עם עדויות אישיות, קטעי ארכיון, תמונות ותגובות, ובכך לשמר את ההיסטוריה והמורשת של מקומות, ארגונים ואנשים. האתר הוא למעשה רשת חברתית קהילתית המאפשרת לגולשים לשתף בחוויות מהאירועים השונים שהתרחשו במקום, מזווית אישית ואותנטית. בכך, אנשים שלקחו חלק בארגונים ובמקומות השונים, יכולים להטביע את חותמם האישי על ציר הזמן.

 סיפור מקומי - מתוך האתר

המיזם ״סיפור מקומי״ הוקם בשנת 2014 על ידי דפנה פיליפ וענת חכמוב, שעסקו במשך שנים רבות בעריכה, הפקה ובימוי תכניות טלוויזיה בערוצי הטלוויזיה השונים. כשהן בשנות החמישים לחייהן, השתיים החליטו לעשות הסבת מקצוע ולהקים את המיזם בעקבות האהבה שלהן להקשיב ולתעד את האנשים שמאחורי הסיפורים, הזיכרונות והידע. דפנה וענת ראו בהקמת הפלטפורמה כדרך אידיאלית לשמר את אותם סיפורים המורכבים מטקסט, תמונה וסרטון, למען המשך המורשת של מקומות וארגונים ברחבי הארץ - אילות, מכללת סמינר הקיבוצים, קיבוץ משמר הנגב, עמותת על״ה ועוד.

לציר הזמן הלאומי לחצו כאן

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה