אורגזמה נשית אמיתית או מזויפת ?

$(function(){setImageBanner('8c72715a-4034-4978-9d4f-4d657e8c1763','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26587,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מחקר חדש בדק כמה נשים מזייפות אורגזמות ומהן הסיבות האמתיות שבגללן הן עושות את זה' וגם תתפלאו אבל יש גברים שמזייפים..רכזנו את הסיבות והפתרונות- חשוב שתדעי שניתן לשנות את המצב הזה, זו לא גזירה משמיים.

depositephoto

במחקר שערך כתב העת Sexualitues, נשאלו 14 נשים האם הן אי פעם זייפו אורגזמה ואם כן - למה הן עשו זאת. 

אז מתוך ה-14, רק אחת מהנשים העידה שמעולם לא זייפה אורגזמה. ומילא לדעת ש-13 נשים זייפו שוב ושוב, אבל הסיבות שהן עשו את זה יכולות להרוס את הגבר שאיתו זה קרה. "זה לא היה כיף... פשוט העברתי את הזמן. עשיתי את זה כדי לשמח אותו", אמרה אחת הנשים. אחרת סיפרה ש"לא התחשק לי לעשות שום דבר למעשה, לא ממש הייתי במצב רוח, אבל עשיתי את זה בכל זאת מכיוון שרציתי לעשות משהו נחמד עבור בן הזוג שלי".

אחת ממחברי המחקר, דוקטור מוניקה סטלזל, אמרה כי הנשים שהתראיינו הודו שהן מזייפות אורגזמה בשל מגוון רחב של סיבות אחרות: כי הן היו עייפות, כי לא רצו לפגוע ברגשות או באגו של בן הזוג שלהן, או כי הן לא רצו להצטייר ככאלו שלא מעוניינות בסקס.

זה לא סוד כי נשים רבות מזייפות אורגזמה, כאשר ע"פ סקרים אשר נעשו בתחום בכל רחבי העולם עולה כי כמעט כל אישה בחייה זייפה אורגזמה פעם אחת או יותר. סקסולוגים כמו גם חוקרים ניסו לרדת לשורש הבעיה ולהבין מאיפה זה נובע, כאשר הסיבות לכך רבות.

ראשית, נשים רבות אינן מכירות את גופן לעומק וכתוצאה מכך נתקלות בסיטואציה שבה הן אפילו לא מבינות שהן חוות אורגזמה, או שהן מנסות לסיים את האקט המיני בכדי להעניק לבן הזוג, כחלק מתפקידה הקדומים של האישה אשר כל מטרתה בקיום יחסי המין היה להביא צאצאים, במקום להביא את עצמה להנאה.

סיבה נוספת ומרכזית לזיוף אורגזמה או אי הגעה טמון בעובדה כי זוגות רבים אינם מנהלים שייח פתוח, וכתוצאה מכך בלא מעט מן המקרים האישה מעדיפה להביא קודם כל את הגבר לגמור, ורק אח"כ את עצמה.

האם זה רק בגלל שהן מנסות לשמור על סטטוס-קוו בתוך המערכת הזוגית? לא בהכרח. במרוצת השנים, נוסחו תיאוריות שונות שמנסות להסביר את התעלומה:   

  • הגעה בלתי סבירה לאורגזמה - לפעמים זה פשוט לא הולך לקרות. הגבר משקיע מאמצים רבים, האישה מתרכזת וחשה מגורה, אך השיא פשוט לא מגיע מעצמו. מחקרים מציעים כי סיטואציה כזו יכולה להתרחש כאשר אלכוהול מעורב.
  • רצון להגיע לסוף - לפעמים בן הזוג מנסה לתזמן את הפורקן שלו עם האורגזמה של האישה. נשים שרוצות שיחסי המין יסתיימו במהירות, מזייפות.
  • פחד מאינטימיות - הסיבה שנשים מזייפות נובעת מחוסר ביטחון של האישה ופחד מאינטימיות, כך שהיא רוצה שיחסי המין יסתיימו מהר.
  • השלכות שליליות - רוב הנשים לא רוצות לפגוע ברגשות של הגבר ולהעביר מסר שהוא לא מספיק טוב, לכן הן מזייפות אורגזמה במטרה להימנע מהשלכות שליליות.
  • הרצון לרצות - נשים יודעות שגברים שואבים מהאורגזמה שלהן חיזוק עצמי לאגו, לכן הן מזייפות וגורמות לו להרגיש מלך העולם.
  • בגידות - נשים נוטות לזייף אורגזמה כאשר הסיכון לבגידה מצד בן הזוג גבוה.במילים אחרות, כאשר האישה חושבת שהגבר שלה עשוי לדלג אל מישהי אחרת, היא מזייפת אורגזמה בתקווה שיבקש להישאר בקרבתה.

    שרליז מוהלנרד, פרופסורית לפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת קנזס ערכה בשנת 2009 מחקר משותף בשם Men’s and Women’s Reports of Pretending Orgasm (גברים ונשים מדווחים על העמדת פנים בהגעה לאורגזמה) וגילתה כינשים הן לא היחידות שמזייפות.

    לפי המחקר שערכה, גם גברים יודעים להשמיע את הקולות מהסצנה הקולנועית ולתעתע בנשים, אם כי לא באותה המידה. במחקר שערכה גילתה כי 36% מהגברים מזייפים באמצעות השמעת קולות, לעומת 61% נשים.

    הסיבות לאורגזמה המזויפת של גברים לא שונות בהרבה מאלה של הנשים:

     גברים מזייפים כדי לא לפגוע ברגשות האישה ולא ליצור השלכות שליליות, הם מזייפים כשהאקט נהיה ארוך מדיי או כשהם רוצים שיסתיים מהר, אבל יותר מכל - הם פוחדים שהאישה תתאכזב שהם כושלים בביצוע.

כיום ישנן לא מעט טכניקות אשר מלמדות נשים כיצד להגיע לאורגזמה באופן עצמאי – בין אם מדובר בנגיעה עצמית או בשימוש באביזרי מין וכן סדנאות מין אשר מתבססות לרוב על הטנטרה, דרך חיים עתיקת יומין אשר מגיעה מהודו ומתבססת על נוכחות ברגע באמצעות יוגה, מדיטיציה ותרגילים נוספים וזאת על מנת להעצים את התשוקה המינית ולהוביל לאורגזמה חזקה וממושכת.

אתה רוצה שהיא תגיע לאורגזמה? חשוב לגרום לה להרגיש רצויה, נחשקת ונינוחה, אהובה  תוך התמקדות במשחק מקדים כדי שהיא תוכל להגיע לשיא העונג.  

ואת - תסכימי לנהל  שיח פתוח , תסכימי להיפתח לאפשרויות חדשות ולהתנסות ותגלי עולם קסום ומהנה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה