בחנו את אישיותכם וגלו באיזה ממקצועות היופי – כדאי לכם לעסוק?

$(function(){setImageBanner('c379847c-73d8-48bc-a1a4-a191d4747167','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26587,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

איפור? סטיילינג? תסרוקות? או עיצוב גבות וריסים? למי הכי נכון ואיך נכון לפתח קריירה?

עולם הביוטי זוכה לפריחה עצומה בשנים אחרונות. הלימודים בתחום הפכו לפרטניים. הקורסים וההשתלמויות מוצעים במגוון רחב של אפשריות, ומיועדים לאלה המבקשים להפוך את התחביב או החוש האסתטי – לקריירה כעצמאי או כשכיר. ירין שחף, בכיר המאפרים בישראל  ומנהל בית הספר למקצועות היופי, עם בוחן התאמה:

 

מאפר/ת

תמיד קיבלתם מחמאות על האיפור שלכם? איפרתם אחרים וקצרתם מחמאות? חשקתם להשתלב בהפקות קולנוע, טלוויזיה ובמה? כנראה שלימודי איפור מקצועי הוא הדבר הנכון עבורכם. קורסי האיפור השונים, מכשירים את הלומדים בהם להגשים חלום, ולעסוק בתחום הכי צבעוני ומהנה שיכול להיות. הלימודים מתקיימים בהיקפים שונים ומתאימים למבקשים להפוך כישרון לקריירה.

 

סטייליסט/ית

אומרים לכם שאם מלאים בסטייל? מייעצים לחבר’ה מה ללבוש? התברכתם בטעם טוב והפכתם למעצבי דעת קהל? כנראה שעיסוק בסטיילינג תפור עליכם. ריבוי ערוצי המדיה יצרו מודעות גוברת לאופנה ולסטייל, ועמה גם ביקוש גובר לסטייליסטים. העוסקים במקצוע הופכים לחלק בלתי נפרד מהתעשייה. הלימודים מעניקים השראה ופיתוח של יצירה חדשה הנשענת על ויזואליות לצד טרנדים וסגנונות. קורס סטיילינג מתאים למעוניינים לפתח את הקריירה האישית, או להרחיב את מאגר שירותי היופי הניתנים ללקוחות.

 

מעצב/ת תסרוקות

אוהבים לעצב שיער? סוחטים מחמאות על הלוק האישי? נהנים לשנות את המראה מקצה לקצה?

כנראה שקורס עיצוב התסרוקות הוא השלב הבא עבורכם. בוגרי הקורס ישתלבו כחלק מהסט הקבוע של הפקת פרסומות, הצגות וקולנוע. בנוסף, יעצבו תסרוקות לכלות ביום חופתן , ובעיקר יהיו אמונים על עיצוב שיערם של דגמנים דוגמניות ושאר הסלבס. תוכנית הלימודים ממוקדת בעיצוב תסרוקות ואינה מצריכה ידע קודם במקצוע הספרות. הקורסים מיועדים, לספרים, מאפרים ולעוסקים במקצועות היופי.

 

מגמת גבות וריסים

סוד היופי הגדול טמון בפרטים הקטנים. אם אתם רגישים ויזואלית, רואים בעינכם את טוטאל לוק, ואסתטיקה היא נר לרגלכם? לימודי עיצוב הגבות והריסים נועדו עבורכם. בשנים האחרונות הלימודים בתחום צברו תאוצה רבה, והפכו לחלק בלתי נפרד מעולם היופי ובצידם הכנסה משתלמת.

 צילום בן לאון

איפור @yarin_shahaf

ע.איפור @shir_radin

שיער @jerrymousa

סטיילינג @kai83

צילום @benleontlv

דוגמנית @milashvv @itmodels

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה