בצל המלחמה: בוגרי "ירין שחף"- ביה"ס למקצועות היופי, במפגן איפור- 'חזקים יחד'

$(function(){setImageBanner('b0bac458-a205-4ffb-8bfe-5fdfd020797f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26587,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שרון גולדפרב - צילום יחצ

שרון גולדפרב, בוגרת: "ירין שחף", אומנית איפור ומורה לאיפור בהפקות אופנה. גולדפרב החליטה על  מסיכת פה של דגל ישראל, כי לפני כל מילה שנאמרת - אנחנו עם אחד ורק יחדיו ננצח.

 

 

ליאת שיינין, בוגרת "ירין שחף" היא אומנית איפור מהמובילות בתעשייה. עיקר עיסוקה הוא המאפרת הראשית של התוכנית ארץ נהדרת. ליאת הביאה לישראל את טכניקת הפרוסתטיקה, אותה למדה בלוס אנג'לס. שיינין, זכתה בתחרות איפור בין לאומית מתמחה בפרוסתטיקה ואיפור ביוטי. היא גם ציירת ופסלת, שילוב שמקנה לה ראייה ייחודית והבחנה אינטואיטיבית בתווי פנים. יחד עם המאפרת אור ספיר, הפכו את השחקן רועי בר נתן – לדניאל הררי, דובר צה"ל.

מפלצות האוייב, איפור, נועם בן משה, בוגר ירין שחף, צילום , ליאור ליבוביץ

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נועם בן-משה הוא אמן, בוגר "ירין שחף", בוגר "בצלאל", צייר, פסל, פורץ דרך. בן משה החליט לקחת את האמנות שלו צעד אחד קדימה ולהשתלב בעולם האיפור והאפקטים. כיום הוא נחשב לאחד מאמני האיפור הבכירים בתעשייה, וברזומה שלו ניתן למצוא עבודה בסדרות כמו "ארץ נהדרת", "ג'ודה", "שעת נעילה", "מעילה" ו"מלכת היופי של ירושלים" ועוד רבות אחרות. בן משה ידוע בטכניקה, ביצוע, גימור מושלם ובסטנדרטים גבוהים במיוחד. בן משה עיצב מפלצת כהומאז' לחמאס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 עם ישראל חי,,  ציור גוף מאיה אפרת, דוגמן אברומי ק   צילום מיטל אזולאי סטודיו הפנינה

מאיה אפרת, בוגרת "ירין שחף" בעלת ניסיון רב בעבודה מעשית באיפור בכל התחומים, בהכנת כלות ליום חתונתן, איפור ותסרוקות לערב במגוון סגנונות, איפור סלבס, איפור אופנה, ציורי פנים מהירים לילדים, עיצוב דמויות, מייצגים אומנותיים, הדרכות ולימוד איפור. באמתחתה רצף זכיות בתחרויות של איפור בארץ ובחו"ל וכמו-כן, עבודותיה פרסמו במגוון מגזינים בארץ ובעולם. מאיה אפרת עיצבה איפורי גוף ברוח "הציונות והעם היהודי בארצו".

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 אין לי ארץ אחרת, ציור גוף ואביזרים, מאיה אפרת, דוגמנית ר.ד. צילום מיטל אזולאי סטודיו הפנינה

 ירין שחף, הוא מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה