הדרכה לנשים ב "פנתרה" - איך להתחבר לכסף ולעשות כסף

$(function(){setImageBanner('3a5a5f7d-dd5b-4502-9020-d824d108d13c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26587,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

היכוני להכיר את האמת העירומה על הצלחה ולהתחבר לכסף. זו שאינה נלמדת באקדמיה, אלא מתגבשת מתוך ניסיון חיים, מלא בהצלחות וכישלונות. למדי מהדרך שאחרות צעדו בה וקצרי את הדרך להצלחה שלך.
למדי כיצד לעשות כסף בעסק משלך

הפנתרות גאות להשיק 2 תוכניות לימודים לנשים בפנתרה, שלא תמצאו באף מקום אחר: 

Panthera invest - על סודות ההצלחה הכלכלית ולחבר נשים לכסף

תחילת קורס 27/11/2022

Panthera founder - משכירה, מנהלת, למייסדת

תחילת קורס 26/1/2023

PANTHERA INVEST  - לחבר נשים להצלחה וכסף

להזניק את יכולות ההצלחה שלך ובמקביל למדי את נפלאות הבורסה! יצרי לעצמך הכנסות נוספות, עם ביטחון לעתיד שלך ומשפחתך והורידי תלות מכושר העבודה שלך. למדי להיות משקיעה חכמה

אלפי נשים חכמות ומנוסות עברו את התהליך הזה. הן גילו בתוכן ביטחון, חוכמה ותעוזה - מנהלות, יזמיות, עצמאיות ונשים צעירות בתחילת דרכן. נשים שגילו שהבנה ועשיית כסף, הכרחיות להתפתחות החזון הפרטי שלהן. אנחנו כבר לא מסתפקות בתחושת ביטחון. 

יצרנו עבורכן מסלול שמשלב התפתחות פנימית, ניהולית, עסקית, לצד נפלאות הבורסה ומערכת יחסים חדשה עם כסף.

נפגשים בפנתרה

אין צורך בידע מוקדם. לעולם לא מאוחר מידי. 

סדנת אסטרטגיה לנשים מצליחות:

6 מפגשים. הסדנה בהנחיית היזמת והמיסדת, אשת העסקים ומנכ״לית. PANTHERA גלית בן שמחון

״בורסה בקליק, יקירתי״ סדנא של 8 מפגשים בהנחיית מיכל ליבנה.

תחילת קורס ב 27/11/2022 - התוכנית בת 58 שעות. כוללת 14 מפגשים היברידיים פרונטליים וגם בזום. פרוט של הסילבוס ותכני הקורס להכנס לאתר: https://www.pantherapro.com/panthera-invest

ממנהלת ליזמת מייסדת PANTHERA FOUNDER

יותר ויותר נשים שואלות היום כיצד הן יכולות להתחיל ולגלגל את הרעיון לצאת לדרך עצמאית. אחרי שנים כמנהלות בארגונים, בטח מעל גיל 40 ואחרי שנים של ניסיון בחברות – הרבה נשים פוגשות את השאיפה החזקה לפתח עסק/מיזם משלהן. חלקן חלמו ולא העזו, אך כולן מבינות שכבכירות בארגון או בעסק של אחרים, יש להן תקרת פלדה בהתפתחות מקצועית ובצמיחה פיננסית והדרך היחידה היא, לקחת את החיים שלהן בידיים, לפני שיהיה מאוחר מידי. 

נפגשות בפנתרה

תוכנית חדשה תעזור למנהלות שכירות, לזקק את התשוקה שלהן ואת היכולות שלהן כדי להתחיל לחשוב וללמוד על השלב הבא בקרירה. כי האמת שאין להן ברירה. רובן ימצאו עצמן בתלות ופשרה בלתי נסבלת, בתחושת החמצה, או יום אחד בלי עבודה כשכירה, ללא יכולת להתברג במשרה חדשה שהולמת את מידותיה וללא הזדמנויות להתפתח ולחיות בביטחון כלכלי.

כסמנכ"לית בכירה במספר רק של ארגונים במשק הישראלי, עשיתי את המעבר ליזמית ועצמאית. על בשרי למדתי מהם הקשיים, עברתי דרך כישלונות וכמובן – זכיתי להצלחות. בניתי ארגז כלים שלא מלמדים בתואר למנהל עסקים ובטח שלא בחברות בהן אתן עובדות כיום. ממני תלמדו כיצד להקים מיזם/עסק שפותר בעיות אמיתיות, ולגייס כסף, בזמן שאת עדיין שכירה.

התוכנית "ממנהלת למייסדת" , מיועדת למנהלות שכירות בכירות אשר מעוניינות לצאת לחיים עצמאיים כיזמיות (הייטק ולואו-טק) ומבקשות לקבל השראה, ביטחון ולרכוש כלים לפיתוח, הקמה וניהול עסק, ליווי במעבר בין העולמות - ממנהלת לבעלת עסק/מיזם, והבנה עמוקה של כל הכלים החסרים במעבר הזה.

פורמט תוכנית: 8 מפגשים בני שעתיים - של שיעורים פרונטליים או בזום.

פירוט שיעורים:

  1. הקפיצה אל הלא נודע מרעיון לעסק – חסמים רגשיים במעבר לעולם של בעלת עסק/ פאונדרית ואיך אנחנו מנצחות אחרת.
  2. פיתוח הרעיון והפתרון, זיהוי הבעיות וכשלים בשוק, בחינת פוטנציאל שוק, ניתוח תחרות, פיתוח אסטרטגית מוצר/ שיווק/מחיר, אפיון המוצר ויצירת POC/MVP
  3. פיתוח נרטיב ואסטרטגיית מותג ומיתוג
  4. PRODUCT MARKET FIT-פיתוח אסטרטגיית חדירה לשוק
  5. פיתוח המודל העסקי ומקורות ההכנסות, גיוס לקוחות, תזרים מזומנים, קביעת שווי חברה, אסטרטגיה לגיוס משקיעים ו/או הון וגיוס הצוות הנכון
  6. מצגת לגיוס משקיעים- הכנה לגיוס משקיעים
  7. היבטים משפטיים של הקמת עסק/ סטארטאפ ועבודה מול משקיעים- מניות שליטה, הצבעה וסבבים. אופציות, CAP TABLE תקנון חברה, זכויות הצבעה.
  8. ניהול משא ומתן

 

תחילת קורס ב 26 לינואר ימי חמישי בשעה 18:00 עד 20:00

לינק לאתר ולקורס:

 https://www.pantherapro.com/panthera-founder

המפגשים יתקיימו במתחם PANTHERA היוקרתי, המשמש כמועדון חברתי-עסקי של נשים בעסקים או בזום לבחירתך. 

גלית בן שמחון

אודות המרצה- גלית בן שמחון

מנכ"לית, יזמת ומייסדת Panthera

מומחית ביזמות, חדשנות, אסטרטגיה, ניהול ופיתוח עסקי. 

בעלת ניסיון עסקי, יזמי וניהולי של יותר מ-30 שנים בחברות גדולות ובינוניות ויזמה והקימה וייסדה מספר מיזמים כולל גיוס של 15 מיליון דולר עבורם. 

מילאה תפקידים בכירים כמנכ"לית וכסמנכ"לית, בייזום והקמת חברות גדולות כמו YES, AIG, הישיר הראשון, בנק לאומי והפניקס.

מרצה בכירה, מאמנת, מנטורית, שמלווה משלב הרעיון לביצוע וגיוס המשקיעים, יזמיות ויזמים כבר יותר מ 20 שנה.

חברה בנבחרת הדירקטורים 2022 ודירקטורית בנתיבי ישראל.

 

אודות המרצה- מיכל ליבנה 

מנחת סדנאות להשקעות בבורסה ייחודיות לנשים ועל חוכמת הכסף, מעל 30 שנים.

מיכל לוקחת את הנוסחאות והתיאוריות והופכת אותן לידידותיות וקלות להבנה, כך שכל אחת ואחת יכולה ללמוד ממנה איך להגיע לעצמאות כלכלית.

״כסף, יקירה, איך את מתייחסת אליו? יש לך תוכניות? רצונות? חלומות? נכון שיש לך קצת כסף בבנק? והוא שוכב בפק"מ ולא מתקדם לשום מקום? ואת רוצה שהוא יעשה לך נחת אבל את מפחדת? כי שמעת שהבורסה זה כמו קזינו ואת לא מאמינה לאף אחד? אולי בגלל זה הכסף שלך מדשדש בבנק ולא עושה לך שמחה בלב?

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה