על מנת להכיר את המרפאה מקרוב ולכבוד השקת הסניף החדש באשדוד, נפגשנו עם ד"ר מוניקה אלמן, רופאת עור מומחית 

"המרפאה החדשה של ד"ר אלמן בגן העיר, עומדת בסטנדרטים הכי גבוהים ברמה המקצועית והאיכותית ביותר, מסבירה מוניקה "היא כוללת רופאים מומחים מהשורה הראשונה שיספקו מענה לכלל המטופלים בעיר. מדובר ברופאים הטובים ביותר שיש בארץ ובתנאים המאפשרים להעניק למטופלים סביבה תומכת ונעימה".

יש מגוון מרפאות לטיפולי אסתטיקה, במה שונה המרפאה שלכם ?

ד"ר אלמן מספרת "המרפאה שפתחנו באשדוד, הינה מרפאה רב תחומית לבעיות אשר נותנת מענה בתחום הרפואה האסתטית, ע"י רופאים מנוסים ומומחים בתחום. אנחנו יודעים לעשות התאמה מצוינת לכל מטופל, עם מגוון רחב ומקיף ביותר של טיפולים. אנחנו לא מבטיחים קסמים, אנחנו בהחלט מסבירים למטופלים שלנו שאנחנו יכלים לשפר ולעדן את המראה הקיים ".  

מהן הבעיות הנפוצות ביותר בעור ובאסתטיקה?

"זו שאלה רחבה מאוד. בהיבט המקצועי יש חלוקה ברורה בין מחלות עור של ילדים, מבוגרים לבין בעיות עור אסתטיות. כל אחד צריך לקבל את האבחון הנכון, ההתייחסות האישית והטיפול המתאים. אם רוצים לטפל בבעיות עור אסתטיות, יש לקבל אבחנה אצל מומחה ואז להחליט אם הבעיה קוסמטית, אסתטית, משולבת או מורכבת. רק אז להחליט על  דרכי טיפול".

מרפאת ד"ר אלמן

איזה סוגי טיפולים ניתן לקבל בסניף באשדוד?

"יש לנו מנעד גדול של טיפולים שניתנים בסניף אשדוד ביניהם פילינג, יישור ומילוי קמטים, טיפול בצלקות, טיפול באקנה, הסרת כתמים, טיפולים למיצוק העור, טיפולי חמצן, הזרקות, הסרת שיער, השתלות שיער טיפול בצלוליט (LPG), טיפולי אנטי-אייג'ינג  טיפול בהזעת יתר, וכן טיפולים קוסמטיים משלימים. כל הטיפולים מבוצעים תוך הקפדה ואבחנה מקצועית מאוד ע"י רופאים וצוות מטפלות שהוכשר מבחינה מקצועית וע"י אמצעי הבטיחות הרפואיים הנדרשים ובשימוש בחומרים ומכשירים בטוחים נושאי תקן FDA ו- CE. בעתיד יתכן וגם נצרף טיפולים אסתטיים גינקולוגים".

האם יש סיכון בטיפולי אסתטיקה בעור?

"הטכנולוגיה הרפואית המתקדמת וגם רופאים מקצועיים שצוברים ידע וניסיון מאפשרים לטפל במגוון בעיות, שבעבר קיבלנו אותם כעובדה מוגמרת, כתופעות טבעיות והשפעות הגיל והסביבה. היום יותר ויותר אנשים, מגיל צעיר ועד מבוגרים פונים אלינו מסיבות שונות, לטפל בבעיות אסתטיקה כאלו ואחרות, שבעבר לא חשבו שיש לזה פתרון, או לחלופין שבקהילה לא הגדירו זאת כבעיה אסתטית אלא רפואית בלבד ולכן לא היה מחייב לקבל מענה".

"השלב הראשון בכל סוג טיפול הוא האבחון המדויק. אבחון מדויק יוביל לטיפול הנכון והמתאים ביותר.

הרופא במרפאתנו יכול לאבחן בצורה מדויקת, הוא יודע לבחון את העור ובעיותיו ולהתאים את הטיפול האסתטי הנכון מלבד איבחון מדוייק, גם יש יכולת לחזות בעיות בטיפול ואם קורה כדבר הזה הרופא יודע לתקן ולטפל בתופעות הלוואי".

איזה טיפולים פופולריים בימנו ?

"מגיעים אלינו מיגוון גדול של בעיות עור ואסתטיקה, עור עייף חסר חיות וחיוניות, בוטוקס או מירה דריי למניעת הזעת יתר, ואף נשים צעירות שרוצות לטפל בצלקות אקנה או כתמים או שפתיים חושניות. . גם רבים היום מבינים שהיום צריך תחזוקה טובה ואיכותית לעור אפילו מגיל צעיר".

"חשוב לי לתאם ציפיות, הרבה פעמים אנשים חושבים שמגיעים למרפאה אסתטית, ויש רופא מוכר והוא עושה קסמים, זה לא קורה. 

הקניין האנושי שיש לנו במרפאות מבוסס על ידע רב שנים בעקבות עבודות מחקר שלי, כשאני מעניקה את המעטפת המקצועית לרופאים,  ואת זה אנחנו מעניקים לציבור. חשוב להדגיש שזה לא רק מרפאת אסתטיקה, זו מרפאה ששייכת לרשת שהיא תחת השגחה של מומחית לרפואת עור ואסתטיקה". 

"אנשים תופסים את האסתטיקה שכל אחד יכול לטפל זה לא נכון, לא כל אחד יכול לגעת בעור בפנים או בגוף, לעיתים יכול להיגרם נזק שלא ניתן לתקן, . לכן חשוב להבין שהמרפאה שלנו, האוריינטציה שלה, היא רפואת עור אסתטית , ולכן הצוותים שלנו, גם מוכשרים לתת את המענה הנכון. אם למשל אנחנו מאתרים שזו בעיה רפואית אנחנו מפנים לקהילה, לעומת זאת אם זו בעיה אסתטית אנחנו יודעים לתת את המענה הנכון בשקיפות מלאה למטופל כשחרטנו לדגלנו אמינות ומקצועיות" .

ד"ר אלמן הינה חלוצת מטפלי הלייזר האסתטיים בישראל, עוד מאז 1995, ויש לה חלק נכבד מאד בפתוח  הרפואה האסתטי בכלל, בעקבות מחקרים וניסויים קליניים פורצי דרך שהיא ביצעה

ד"ר מוניקה אלמן

 

מה החזון שלך ?

"החזון שלנו ברשת הוא  קודם כל להכשיר דורות רופאים ואנשי צוות, וכך גם לגעת בכמה שיותר מטופלים ולאפשר להם לשפר את איכות חייהם ולפתור אותם מאי נוחות או כאב אסתטי וזאת באמצעות ביצוע פרוצדורות אסתטיות מתקדמות ובטוחות".

מרפאת ד"ר אלמן אשדוד 

כתובת : 

רח' הגדוד העברי 5 , בניין גן העיר, קומה 9 

מייל [email protected]

טלפון : 055-9706442

שעות פעילות המרפאה:  ימים א-ה  8:00-20:00 , ו' 8:00-13:00 

מעוניינים בפרטים נוספים  לחצו על הקישור ,  או השאירו פרטים ונחזור אליכם