כך תעברי את גיל המעבר בקלות ובחן

$(function(){setImageBanner('b44fa7c0-305d-4d03-9fac-6c8af976e6a3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26587,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

גיל המעבר, המוכר גם כמנופאוזה, הוא פרק זמן חשוב ומשמעותי בחיי כל אישה, תקופה שבה מתרחשים שינויים הורמונליים, פיזיים ורגשיים. בתקופה זו בחיי אישה מתרחשת ירידה בפעילות ההורמונלית של השחלות, רמות האסטרוגן והפרוגסטרון בגוף יורדות, מה שגורם לסיום המחזור החודשי ולסיום השנים הפוריות. גיל המעבר נמשך בדרך כלל מספר שנים ומתחיל, בממוצע, בגילאי 45-55, אך ישנן נשים שחוות אותו מוקדם יותר או מאוחר יותר.

ליראק פריז - סדרת ארקסקין לגיל המעבר צילום יחצ חול-   (2)

גיל המעבר מלווה לעיתים בסימפטומים פיזיים ורגשיים, כגון גלי חום, יובש בעור, שינויים במצב הרוח, בעיות שינה, ועוד. חשוב לזכור שגיל המעבר הוא תהליך טבעי וחלק מחיי כל אישה, וקיימות דרכים להקל על הסימפטומים ולשמור על איכות חיים גבוהה במהלך תקופה זו. התמודדות נכונה ושימוש במוצרים מתאימים לעור, יעזרו לנו לעבור את תקופה זו בחן ובבריאות.

 

ד"ר כריסטינה מג'יוני, גינקולוגית המתמחה בהפרעות הורמונליות ומומחית בעל שם בינלאומי בתחום  כרונוביולוגיה, יועצת לחברת ליראק פריז  מנדבת טיפים לניהול מיטבי של גיל המעבר:

 

  1. תזונה מאוזנת: אחד המרכיבים החשובים ביותר לשמירה על בריאות הוא תזונה מאוזנת. מומלץ להעדיף מזון עשיר בסיבים, חלבונים, ויטמינים ומינרלים. כמו כן, חשוב לשתות מים רבים לשמירה על אנרגיה גבוהה, חיוניות, לחות בעור ומניעת התייבשות.

 

  1. פעילות גופנית: פעילות גופנית קבועה יכולה להקל על סימפטומים שונים הקשורים לגיל המעבר, כמו חוסר שינה ומתח. פעילות כגון יוגה, פילאטיס, אימוני כוח או פעילות אירובית יכולה לשפר את מצב הרוח ואת הבריאות הכללית.

 

  1. שימור עור בריא: בגיל המעבר, העור עלול להיות יבש ופגיע יותר. השימוש במוצרי טיפוח איכותיים, כמו קרם יום, קרם לילה וקרם גוף שפותחו במיוחד לגיל המעבר, מועשרים ברכיבים טבעיים ומסייעים לשמירה על לחות העור, הוא חשוב במיוחד.

"מומלץ להשתמש במוצרים שפותחו תוך הבנת האתגרים וההזדמנויות הייחודיות של גיל המעבר. מוצרים שתוכננו על מנת להתמודד עם השינויים ההורמונליים והסביבתיים שחווה העור בשלב זה. המטרה במוצרים אלו היא לא רק לטפל בעור, אלא לחגוג את כל שלב וגיל בחיי אישה, תוך שמירה על יופי טבעי ובריאות העור,"  אומרת ברברה למפל, מנכ"לית ליראק ישראל.

 

  1. שינה איכותית: איכות השינה יכולה להשתנות בגיל המעבר. חשוב לקיים שגרת שינה קבועה ולהימנע מגורמים המפריעים לשינה, כגון חשיפה מוגברת למסכים לפני השינה.

 

  1. תמיכה נפשית: חשוב לזהות ולהתמודד עם חוויות רגשיות שעלולות להתעורר בתקופה זו. שיחות עם ידידים, קבוצות תמיכה או ייעוץ פסיכולוגי יכולים להוות עזרה רבה.

 

  1. בדיקות רפואיות קבועות: מומלץ לעבור בדיקות רפואיות קבועות כדי לעקוב אחר השינויים בגוף ולטפל בכל חריגה בהקדם. התייעצי עם הרופא שלך ורופא הנשים על מנת לבנות עבורך תכנית בדיקות תקופתיות מותאמת אישית.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה