לא רק יהלומים: מה עוד תוכלי לשלב בתכשיט

$(function(){setImageBanner('9256ef4f-e707-4bcb-bbdb-002875bb3b4e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26587,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תכשיטי יהלומים הם כנראה התכשיטים היפים ביותר בעולם. הם מתאימים לכל מראה, מוסיפים יוקרה
ואלגנטיות לכל לוק ותמיד-תמיד נראים נוצצים ומרשימים. אבל למרות זאת, אין צורך להסתפק רק בהם!

Pixabay

כדי ליצור מראה מיוחד יותר, אפשר לשלב בעגילי יהלום אבן חן צבעונית, בשרשרת משובצת ביהלומים פנינה יוקרתית או להוסיף לצמיד היהלומים תליון זהב. אם את מחפשת פתרון מוזל יותר, תוכלי להצטייד בתכשיטים משובצים בזרקונים.

 

המאמר הבא יציג את כל השיבוצים הכי פופולריים לצד היהלום הקלאסי, שיהפכו אותך לאישה הכי טרנדית ושיקית בחדר.

 

אבני חן

אבני חן משתלבות נהדר בתכשיטים, ומוסיפות להם ייחודיות וצבע שמשתלבים נפלא לצד יהלום או במקומו. אבן חן יוצרת מראה צעיר, תוסס וצבעוני, אך עם זאת מלא קלאס ויוקרתיות. כך, למשל, תוכלי לשלב אמרלד ירוק בוהק, אמטיסט סגול משגע, בלו טופס מהפנט ואקוומרין טורקיז מרשים. האבנים מגיעות בצבעים משגעים, וניתן לשלב אותן בעגילי יהלום, בשרשראות, בצמידים ובכל תכשיט אחר.

 

אופציה מדהימה היא לרכוש תכשיטים המשובצים ב"קוקטייל אבנים". התכשיטים האלו הם תכשיטים צבעוניים המשובצים בכמה אבנים שונות בצבעים שונים, ויוצרים מראה סופר מיוחד וקסום.

 

פנינים

פנינים הן סוג של אבן חן, אבל לדעתנו מגיעה להם קטגוריה משלהן. פנינה היא אבן קלאסית ומרהיבה, בצבעים אפור, לבן או כסוף, בעוד זן ייחודי של הפנינה מביא לנו צבע אחר - שחור או זהוב. הפנינה יוצרת תכשיט אלגנטי, קלאסי ויוקרתי, שמשדרג כל מראה ברגע. את הפנינה ניתן לשלב בעגילי יהלום, בצמידים או בשרשראות (למשל תליון משובץ יהלומים המוצמד לפנינה גדולה) וכן הן יעמדו נפלא גם בפני עצמן, ללא תוספת יהלום.

 

תליון זהב

אופציה נוספת היא לשלב תליון זהב בתכשיט, בעיקר כשמדובר על שרשרת, צמיד או אפילו עגילי יהלום. תליונים מוסיפים אופי לכל תכשיט, שכן צורת התליון מצביעה עלינו באופן מסוים: נוכל לבחור בתליונים בצורת לב, פרפר, פרחים, צורות גיאומטריות שונות, סימן האינסוף ועוד ועוד.

 

זרקונים

אם את מחפשת לרכוש תכשיטים במחירים נמוכים יותר מטבעות יהלום או עגילי יהלום, התשובה שלך היא זרקונים. זרקונים הם גם סוג של אבן חן, מינרל שמגיע במגוון צבעים. זרקון שקוף מהווה תחליף ליהלומים, ולכן ניתן למצוא תכשיטים שונים משובצים זרקונים. כמובן, מדובר על אבן פחות נוצצת, מבריקה, יקרה ועמידה כמו היהלום, אך מהווה תחליף סביר.

 

רק יהלומים בשבילך?

אם את בכל זאת הולכת עם יהלומים באש ובמים, ולא מוכנה להתפשר או לשלב איתן שיבוץ אחר - אז א', מובן לגמרי, וב' - דעי שגם עם יהלומים אפשר לשחק. במקום השיבוץ הרגיל והפשוט בעגילי יהלום או בטבעת, תוכלי לבחור בתכשיטים מעניינים, מעוצבים, עם צורות מיוחדות ועם שיבוצים ייחודיים, שיוסיפו הרבה טרנדיות למראה הקלאסי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה