איך לצלוח את ערב הסילבסטר כרווקה?

$(function(){setImageBanner('20c1c136-cf42-43ac-bb3d-d91434fa3ffb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26587,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

רווקה? אין לך פרטנר לנשיקת חצות? לירז רון פבין, מאמנת רווקות למציאת זוגיות, מספקת כמה טיפים איך לעבור את הערב הרומנטי בשנה ולא להרגיש לבד

לכל מי שרווק ולא בזוגיות הסוגיה של עם מי נסכם את הערב האחרון של השנה ועם מי נתנשק הופכת להיות סוגיה גדולה המעסיקה אותנו ללא הפסקה. לכל מי שלא נמצא בזוגיות זה רגע מאוד לא פשוט לפתוח את השנה החדשה עם תחושהשל בדידות ולעשות לעצמו חשבון נפש - "איך אני עוד פעם לבד?"

לירז רון פבין, בעלת חברת BLISS, מאמנת רווקות וגרושות למציאת זוגיות, מנהלת את הקהילה הפופולארית של "מחשבה יוצרת מציאות" ומחברת הספר "השנה זה קורה לי - איך למצוא את אהבת חיי ב-60 יום" מציעה לאמץ רגע לפני סיום השנה האזרחית מספר פתרונות למציאת זוגיות.

לירז רון פבין. צילום: דנה גולדברג

מחשבה יוצרת מציאות

במישור התודעתי, מומלץ לעשות תרגילים כדי לייצר מציאות - לדמיין, להגיד ולכתוב איך את הולכת לחגוג את הסילבסטר הבא כדי להתחיל לייצר מציאות חדשה. מומלץ להתחיל להיכנס לאווירה רומנטית, אפילו אם את לבד, כדי להחליט שהרומנטיקה  נכנסת לנו לחיים לפני בן זוג.

לקפוץ למים

במישור המעשי, אפשר למצוא כמה חברות רווקות ולעשות איתן ערב בנות עם מטרה רומנטית. ניתן לצאת לבר ולנצל את ההזדמנות שכולם יוצאים ומבלים יחד ושיש רומנטיקה באוויר. קחי בחשבון שהמון גברים נוטים להתחיל עם בחורות בסילבסטר כי יש אווירה של חיזור באוויר.

המימד הדיגיטלי

אם את חברה באתרי היכרות ואפליקציות זה זמן מעולה לצאת קצת מהתנהגות האופיינית ולהעיז יותר, לצאת ולהפתיע, לקפוץ למים וליצור חוויה חדשה של דייט בערב הסילבסטר. במידה ואין לך כרטיס זה זמן מעולה לפתוח.

להמיר את הקנאה בהשראה

אל לך לקנא בזוגות, לא כולם מאוהבים ודביקים ולכל אחד יש את הזמן שלו. אם בכל זאת מקננת בך הקנאה, למה לא לעשות בה שימוש מושכל? במקום לקנא ולהתעצב חישבי על הגרסה המשופרת שלך. 

לקבל החלטה

ערב השנה החדשה זה בדיוק הזמן לשאול את עצמך מה את הולכת לעשות שונה השנה ולשנות בהתנהגות שלך. חשוב לבחור ריטואל חדש, לפתח תחביב חדש, כדוגמת הליכות, לעשות משהו שהוא בגדר מרענן וחדש ולהחליף אווירה לשנה החדשה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה