עכשיו תורי לדבר על ארבעה בנים

$(function(){setImageBanner('4180acd1-b2fb-423c-9166-9faeb2553b85','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26587,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

עם כל הכבוד להגדה של פסח, לנו הנשים יש פרשנות משלנו לארבעת הבנים: חכם, תם, רשע ושאינו יודע לשאול. ותודה למסורת היהודית שעוזרת לנו לרכז את כל הגברים בעולם לארבע קטגוריות

חכם- מיהו גבר חכם? אפשר לומר ללא ספק כי גבר חכם הוא אחד שיודע מה אישה רוצה. אממה? הבעיה מתחילה בזה שהם לא ממש מבינים אותנו. עם זאת, יש כאלה שכבר מנוסים ומכירים את הדברים הקטנים שגורמים לנו להתרגש ולהרגיש טוב. מחמאות, מתנות ומחוות קטנות וגדולות והכי חשוב, גבר חכם הוא אחד כזה שלעולם לא נותן לבחורה תחושה שהוא לוקח אותה כמובן מאליו.
בכל מקרה, גבר חכם הוא ללא ספק הגבר המועדף, במיוחד אם באמת יש מה ללמוד ממנו עד כדי שניתן להעריץ אותו, לפחות בתחום בו הוא חכם.
צילום pexels
תם- או במילים אחרות האלה שמקטינים ראש או לא מודעים לשום דבר שמתרחש. חברים, זה הזמן להתעורר, אף אחת מאיתנו לא רוצה לצאת עם עפיפון בלי חוט. אלה שלא יודעים מה לא בסדר, לא יודעים מה אתן רוצות וצריכים פירוט לגבי כל דבר, אחרת לא תצאי מרוצה. תקראי להם חסרי מודעות או אגואיסטים, הם פשוט לא מבינים, גם אם את מסבירה.
צילום pexels
רשע- הוווו אלו הגברים שלצערנו רוב הנשים אוהבות מתישהו במהלך חייהן. נדבקות ורוצות דווקא את הילד הרע, זה שבלתי ניתן להשגה, הבנזונה, ההוא שיעשה לך את המוות, שתבכי בגללו ולא תדעי מה את רוצה ומי את בכלל(!!??!!). הרשע הוא בדיוק הטיפוס שברגע שתתברגי לא תרשי לעצמך להתקרב אליו יותר ובטח לא להשקיע אנרגיה כלשהי עבורו.
צילום pexels
ושאינו יודע לשאול- בגדול רוב הגברים לא יודעים לשאול שכן אם הם היו שואלים היינו עונות ומרוצות והכל היה מסתדר. ננצל כאן את המקום להצעות לשאלות במיוחד עבור הגברים הללו:
> את צריכה שאביא משהו?
> לאן בא לך לנסוע לחופשה?
> אפשר להזמין אותך להכיר את החברים/ המשפחה שלי?
> פנויה הערב?
> צריכה עזרה?
> איזה אוכל את אוהבת?
> רוצה לעבור לגור ביחד?
> רוצה להתחתן איתי?
צילום pexels
ועוד... ועוד... ועוד. תתחילו לשאול!
צילום pexels
ו... חג שמח

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה