לכבוד הסתיו : פירות וירקות סתוויים טעימים ובריאים

$(function(){setImageBanner('dac1c8c5-8fcb-404f-9697-47f1f3b90587','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,35175,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

5 פירות וירקות הבריאם והמומלצים שתוכלו לקנות בחנות הקרובה לביתכם בחודשי הסתיו

גויאבה 

אם אנשים היו יודעים כמה תועלות בריאותיות יש לגויאבה כנראה שיותר מכם היו מכניסים אותה לרשימת הקניות שלהם. בזכות יתרונותיה הנפלאים, שמופיעים בכתבה הבאה - כמו ירידה במשקל ושמירה על בריאות בלוטת התריס - גם אתם תרצו להכניס פרי זה לתפריטכם היומי. את הגויאבה תוכלו למצוא בחנויות מדי שנה בין החודשים ספטמבר לינואר.

צילום: ירון ברנר

אבוקדו 

בין אם אתם אוהבים אבוקדו ובין אם אתם לא מבינים על מה כל ההמולה סביבו, חשוב שתכירו את הסיבות הרבות לצרוך אותו, שכוללות כמות גבוהה של אשלגן ויכולתו להוריד את רמות הכולסטרול בדם. את האבוקדו ניתן למצוא בחנויות מחודש ספטמבר עד יוני, ואתם מוזמנים להיכנס לכתבה הבאה כדי להכיר יתרונות נוספים וטיפים שיסייעו לכם לצרוך אותו באופן יעיל יותר. 

קיווי

רבים אוכלים קיווי ללא קליפתו, מבלי לדעת שלפרי סיני שעיר זה יש יתרונות נהדרים כשצורכים אותו בשלמותו. ניתן להשיג אותו בחנויות בין החודשים ספטמבר למאי, ואם תתכבדו בו, תוכלו לזכות בתועלות כמו מניעת בעיות עיניים והקלה על תסמיני אלרגיה ואסטמה אצל ילדים. בכתבה הבאה תמצאו יתרונות נוספים ומתכון קליל לשייק מרענן המכיל קיווי ומלון.

צילום: סי די בנק

מנדרינה

פרי ההדר הזה הוא אחד מכוכבי הסתיו והחורף לא רק הודות לטעמו הנפלא, אלא גם בזכות יתרונותיו הבריאותיים, כדוגמת הגברת ספיגת ברזל ממזון וריפוי מהיר של פצעים וחתכים. הכתבה הבאה תספק לכם 12 סיבות נפלאות לאכול את המנדרינה בחודשים שבהם היא נמכרת בחנויות - מספטמבר עד מאי.

תמר 

את הפרי הקטן והנפלא הזה, שכולל סוגים רבים שהמוכר שבהם הוא מג'הול, תוכלו למצוא בחנויות בין החודשים אוגוסט לדצמבר. אם תאכלו אותו, תזכו לתועלות נהדרות כמו הקלה על בעיות עיכול והעלאת רמות האנרגיה. היכנסו לכתבה הבאה כדי להכיר יתרונות נוספים של הפרי הזה, שיכול להוות תחליף נפלא ודיאטטי לשוקולד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה