אודות תהליך התקנת מערכת חימום תת רצפתית

$(function(){setImageBanner('9e994f0d-32aa-4cfc-ad4c-567d96f41cd5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

חימום תת רצפתי נחשב לשיטה פופולארית מאוד כיום לצורך חימום חללים שונים לרבות בתים פרטיים או מוסדות. בעבר, השיטה המדוברת הייתה נפוצה יותר במדינות אחרות בעולם ונחשב לנדירה בישראל, אך בשנים האחרונות ניתן לראות אותה הולכת וצוברת תאוצה כאשר לא מעט אנשים בוחרים לחמם את ביתם באמצעותה. כמובן שההתקנה צריכה להתבצע בצורה הטובה והמקצועית ביותר על ידי אנשי המקצוע המתאימים.

freepik

מהי השיטה?

שיטת חימום תת רצפתי מתבססת על פריסה של מערכות צנרת מתחת לרצפות. בצנרת יוזרמו מים חמים במעגל סגול. החום אשר יפיקו המים יעבור לרצפות ומהרצפות הוא יעבור לחלל הבית. מדובר על חימום בעל יתרון משמעותי אשר נובע מכך שאין גופי חימום שמעורבים בו על הקירות או בבית והדבר תורם הן לחיסכון של מקום בבית והן  לעיצוב של הבית.

הצינורות הפרוסים תחת המרצפות במעגלים אלקטרוניים אשר מאפשרים שמירה על טמפרטורה קבועה לאורך זמן בחדרים השונים של הבית ובאגפים של הבית. מערכות חימום מעין אלה מנצלות בצורה הטובה ביותר את הזרימה של האוויר החם כלפי מעלה וכך בעצם מביאות לחסכון משמעותי מאוד בצריכת אנרגיה ביחס לכל מערכת חימום אחרת. מעבר לכך, מערכות חימום מעין אלה מבוססות על מים חמים והן תואמות לתקנים המחמירים ביותר שנהוגים בעולם המערבי.

כיצד מתקינים מערכת חימום תת רצפתית?

תהליך ההתקנה של מערכת החימום המדוברת הוא תהליך מורכב. חשוב מאוד לבחור עבורו במתקינים מקצועיים ומנוסים שיודעים כיצד לבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר. העבודה תתבצע בהתאם לכמה שלבים:

ראשית כל, המתקינים יניחו לוחות בידוד על פני השטח של הבית וזאת בכדי לנקז את החימום לשטח הפנים של הריצוף. הפעולה המדוברת תתבצע לאחר פילוס של משטחי הבית.

שנית, המתקינים יפרסו יריעות שעשיות פוליאתילן על גבי הלוחות המבודדים וזאת בכדי שלא תצטבר לחות על משטחי הריצוף.

שלישית, המתקינים יניחו רשת העשויה מברזל על גבי המשטח של הבידוד וזאת בכדי שהצנרת כולה תהיה בגובה זהה.

בשלב הרביעי יותקן צינור אלומיניום שמשמש לחימום תת רצפתי בלבד. הצינור יהיה צינור אחד רציף וזאת בשל העובדה שבמערכת המדוברת נמנעים מלחבר כמה צינורות בכדי שלא יווצרו תקלות או נזילות.

בשלב החמישי תתבצע בקרת איכות של המערכת על ידי ביצוע של ניסוי חימום וכן הכנסה של המערכת ללחץ המים הקבוע בבית.

בשלב האחרון יהיה צורך לרצף מחדש את הבית בצורה מקצועית ואיכותית.

מהם היתרונות של המערכת?

אין ספק כי מדובר על מערכת חימום בעלת יתרונות רבים. לא מעט אנשים בוחרים בה על פני גופי חימום אחרים המוצעים כיום לצורך חימום בתים פרטיים. היתרונות הם:

מדובר על מערכת שהעלות השוטפת שלה נמוכה באופן יחסי וזאת בשל העובדה שהיא פועלת באמצעות נפט. מעבר לכך, המערכת אמינה מאוד ואין בה תקלות כלל כאשר היא מותקנת על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. מעבר לכך, למערכות הללו יש בקרת שליטה מרכזית בתוך הבית אשר ניתן להדליק באמצעותה את החימום, לכבות אותו ואף לווסת את הטמפרטורה בדיוק כפי שרוצים. מעבר לכך, החום שהמערכת מספקת הוא איכותי מאוד, הוא לא חושף את דיירי הבית לסכנות כאלה ואחרות שגופי חימום אחרים כן חושפים אותם וכן, המערכת לא תופסת מקום בבית.

כיצד בוחרים התקנת מערכת חימום תת רצפתי מקצועית ואמינה?

אם אתם מעוניינים להתקין מערכת חימום מעין זאת בביתכם, חשוב מאוד שתבחרו באנשי המקצוע הטובים והאמינים ביותר בתחום. חברת סולארי מהווה את החברה המובילה ביותר בישראל בכל הנוגע לאספקת מערכות חימום מעין אלה וכן התקנתן. פנו לחברה ותהנו משירות מקצועי ואדיב עבור התקנת המערכת בביתכם בצורה פנומנלית.

 

 

.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה