איזה אוכל אפשר להזמין באזור יישובי הדרום?

$(function(){setImageBanner('687f8710-b7e4-4e25-aa8a-4e7b37071f25','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בזמן השהייה בבידוד ובשל הצורך בריחוק חברתי שירותי המשלוחים הפכו לפופולריים מאוד. אפשר להזמין כמעט כל סוג של מזון, טעים איכותי ומגוון, ליהנות ולשמור על הכללים. מאמר זה יציע טיפים וסוגי אוכל אותם ניתן להזמין באזור יישובי הדרום.

pexels

משלוחי אוכל ליישובי הדרום

סוגי המשלוחים המגיעים ליישובי הדרום רבים ומגוונים. למשל משלוחי פיצה בבאר שבע מספקים שירות לכל היישובים הקרובים בקלות ובמהירות. מכיוון שבאר שבע היא בירת הנגב שירות המשלוחים והמסעדות הוא רב יותר ומאפשר אספקה גם לסביבה. חוץ מהזמנת משלוחי פיצה בבאר שבע, ישנם משלוחים ממסעדות סיניות, הודיות, יפניות, מקסיקניות, אוכל ביתי ועוד. אפשר להזמין עוף בתנור עם חציל מעושן ודגים, שווארמה, אוכל קווקזי ואותנטי, חומוס פול, סביח, שניצל, על האש, המבורגר ותוספות, פירות בתוך סלסלה או מגש שעליהם חתוכים פירות העונה עם שוקולד וכד'.

המשלוחים מגיעים לחצרים, עומר, נאות חובב, מיתר ולבסיסי צה"ל: בית ספר למקצועות חיל האוויר ולעיר הבה"דים דרומית לבאר שבע. השירות הוא מהיר ומגיע עד הדלת וללא מגע.

 

אולי עוד קיץ אנחנו ניפגש

בשל הריחוק החברתי המשלוחים הפכו לתעשייה משגשגת. כעת, בשל תקנות החזרה לשגרה ניתן גם לקחת את המשלוח באופן עצמאי, אך לא לאכול אותו בקרבת המסעדה. לכן עדיף לקבל את המשלוח הביתה מבלי צורך לחכות בתור למסעדה ולשתף גם את סבא וסבתא בארוחה מאחר ומותר להתארח אצלם. אחד מהטיפים המומלצים הוא להפוך את האוכל שהזמנתם לאיחוד המשפחה פעם בשבוע כדי למנוע השמנה לא רצויה. חשוב במקביל לעסוק בספורט ולשמור על תזונה נבונה. אולי בקיץ עוד ניפגש בים – אין לדעת!

 

להזמין או להכין בבית?

השמירה על הבריאות והריחוק החברתי נותנים סיבה טובה לרוב האנשים לבשל ולאפות מטעמים בבית. תכניות בישול, התנסות במתכונים חדשים, עיסוק לילדים ועוד הם השיקולים העיקריים לכך. אך לא תמיד יש חשק, זמן או רצון להכין אוכל, לא תמיד נמצאים כל המרכיבים בבית, אין כוח שוב לצאת לקניות ולחכות בתורים הארוכים בשל הריחוק החברתי, הלמידה של הילדים בזום מצריכה כוחות רבים והפתרון האידאלי הוא להזמין אוכל טעים מבחוץ. הרצון לפנק את עצמכם ואת ילדיכם עם פיצה משפחתית או סיני מוקפץ עם אגרול, גוברת על הרצון לבשל. גם מבחינה תקציבית רבים עדיין נמצאים בחל"ת ולא חזרו למקום עבודתם, מקומות הבילוי עדיין סגורים והאוכל הופך לאישיו מרכזי ומנחם בעיקר בשעת משבר. הזמנת אוכל אינה דבר כל כך יקר בעיקר כשהמשלוח בחינם, וגם מי שקשה לו כלכלית יכול פעם בשבוע להתנחם עם ארוחה המגיעה עד הבית. כמו כן, בתקופה זו כאשר הקורונה עדיין לא חלפה, יש לשים לב שהמשלוח מגיע ממסעדה נקייה והיגיינית השומרת על תקן התו הסגול.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה