איך אשת עסקים מצליחה מגיעה להצלחה – נשות עסקים מדווחות על ההצלחה שלהן

$(function(){setImageBanner('1a2ba437-c9e4-45be-a793-6bd34b5d6da8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

איך נשות עסקים מגיעות להצלחה?

.

מיכל שמש ענו, מנטורית ליחסים ולזוגיות – העת שהבנת שזה התחום אשר בו הינך רוצה לעסוק – הדבר היווה פרוצדורה, שאינה קצרה. אחרי הרבה שנים במעמד של ניהול בכיר ובשל פרוצדורה אשר עברה בעצמה, החליטה לבצע שינוי לנושא של אימון. בצורה טבעית, ראשית דרכה הייתה באימון של בכירים, בזריזות חשה שהלב והשליחות הממשית שלה קיימים בנושא של זוגיות, אשר הינו בעצם הטיול הניכר של מהלך חייה. מה מיוחד בעסק אשר בנית? היא סבורה כי קשר זוגי אשר הינו בריא ומעניק בא לכל מי שמעוניין בו. לעומת זאת, הדבר אינו מתרחש לבדו. למערכת יחסים נדרשים שניים עבור טנגו, למרות שעבור אשת עסקים מצליחה יש את האפשרות הטבעית להוביל אותה, בשל כך היא יצרה מודל ייעודי למצב אשר בו רק האישה באה לייעוץ. בעבודה שלה היא מאפיינת בכל מיני תחנות של קשר זוגי – ממציאתו ומהקמתו, דרך בעיות ואף כשהכל תקין או בלבלוב של קשר.

מה היא העת שמסבה עבורך שמחה ושביעות רצון במקום העבודה שלך? קיימת בי תחושה רבה בעת שבה בני אדם מוצאים הודות עצמם דבר מה שנותן בידם פריצה של דרך במערכת יחסים. זהו הזמן שבו הגרף משנה את הזווית. איזו המלצה את עשויה להעניק לקהל היעד שלך? רק בעת אשר בה הנך מבכרת, מכילה או מוקירה את עצמך בצורה מלאה ואותנטית, תהיי עשויה לחוות אהבה מלאה ופרטית עם בן אדם שונה. מה תייעצי עבור אישה אשר הינה מפנטזת על מהפך במשלח יד שלה? אפייני בדבר אשר הנך במיטבך ומבכרת אותו, בכל היתר – הסתייעי בכל מיני בני אדם.

תמי חיון ורונית ים – שותפות בסטודיו אומן וורק שופ לעיצוב תכשיטים, אופנה ולייף סטייל – מתי קלטתן כי זה הוא התחום שבו תרצו לעסוק במהלך החיים שלכן? תמי – הגעתי מבית של אוצר אומנות ונמשכתי לאומנות כבר בהיותי ילדה, כשמלאו לי שבע עשרה, עם ראשית הלימודים שלי בבית ספר ויצו בעיר חיפה. הוענקו לי אמצעים והשראה לאומנות שלי ברבות השנים. רונית – עברת דרך רבה בכל מיני נושאים, אבל לעולם הים היה מקור אטרקטיבי מרכזי שלי. משם התפרצה ההשראה והאומנות. קלטתי שזה הוא התחום הממשי שלי.

מה ייעודי בעסק אשר אותו בניתן? כאשר קהל היעד מגיע לאומן הוא אינו בא פרט למען הרכישה, כי אם נמשך לאווירה ולאזור ונותר על מנת לשתות כוס קפה, לספר עלילה או להעביר חוויה. הרבה קשרים התבצעו בסטודיו עם חלוף השנים. כמו כן, הסטודיו של אומן משמש כעין השראה עבור שחרור, תרבות, אהבה לים והמון של עיצובים. הסינרגיה בין חומר גלם אשר הינו טבעי למתכת אקסקלוסיבית כמו למשל – יהלום או לחלופין זהב מחברת בינינו ובין הגשמה של פנטזיה של קהל היעד שלנו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה