איך בוחרים סומק לפנים

$(function(){setImageBanner('d2a6d160-2b49-4a8d-8d7b-e96ffaf07a07','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

סומק הוא אחד ממוצרי האיפור החשובים ביותר שלנו - סומק מוסיף צבע לפנים ותורם למראה צעיר וחיוני יותר, וכן באמצעותו ניתן להדגיש את עצמות הלחיים ולהוסיף זוהר.

pixabay

אבל הבחירה בסומק המתאים יכולה להיות מאתגרת - ברגע שבוחרים גוון שאינו מתאים, טקסטורה שלא מחמיאה לעור שלנו או מורחים בצורה לא נכונה, כל הסיפור יכול להיות אסון גדול, ואף לגרום למראה ליצני. הטיפים הבאים יעזרו לכן לבחור בצורה הנכונה ביותר סמקים לפנים, לפי העור שלכן!

 

הבחירה בגוון

הבחירה בגוון היא הבחירה החשובה ביותר כשבוחרים סמקים. חשוב להתאים את הגוון של הסומק לגוון של העור, כדי לא ליצור מראה שהוא יותר מדי מנוגד או מראה יותר מדי חיוור.

  • גוון עור בהיר במיוחד: אם העור שלכן בהיר מאוד, עדיף לא לבחור בגוונים בולטים ותוססים, אלא דווקא לבחור בורוד בהיר ורך, בגוון אפרסקי או כתמתם כדי להדגיש את עור הפורצלן בצורה טובה ולא מנוגדת מדי.
  • גוון עור לבן: אם הגוון שלכן לא ממש בהיר, מומלץ לבחור בגוונים קצת יותר חזקים של ורוד או אפרסק. ורוד עשיר ועמוק ואפילו גוונים סגלגליים עמוקים יכולים ליצור מראה דרמטי, אם כזה אתן מחפשות.
  • גוון עור כהה: עבור נשים עם גוון עור כהה, מומלץ לבחור בגוונים עמוקים של אדום, כתום או חום. הצבעים האלו, בניגוד לורודים הבהירים, יגרמו לעור שלכן לזהור.

 

הטקסטורה של הסומק

גם הטקסטורה משחקת תפקיד חשוב. היום אפשר למצוא סמקים בטקסטורות שונות, אשר הנפוצים ביותר הם טקסטורה של קרם או של אבקה. אם העור שלכן נורמלי עד יבש, מומלץ לבחור בקרם/ג'ל - בדיוק כמו קרם לחות, פורמולות שהן קרמיות יותר ייספגו בעור בצורה טובה ויוסיפו לחות, ולא רק ישבו מעל העור כמו האבקה. אם העור שלכן הוא יותר לכיוון השומני, מומלץ לבחור באבקה; אבקה תעזור לספוג שמן וזיעה שיושבים על הפנים.

 

איך למרוח את הסומק?

ואחרי שכבר בחרתן את המוצר המנצח שלכן לפי הטקסטורה והגוון שלו, זה הזמן להבין כיצד הכי נכון למרוח אותו. זה תלוי במראה שאתן רוצות להשיג:

  • לחיים מפוסלות - אם אתן מחפשות את המראה של עצמות לחיים בולטות ומפוסלות, עשו עם השפתיים הבעה של "דג" ומרחו בחללים העמוקים של הלחיים. התחילו בקצה האוזן וגררו את המברשת למטה.
  • מראה זוהר - אם אתן מחפשות את המראה הזוהר והנוצץ, מרחו ב"תפוחי הלחיים" והטמיעו בעור עד לקו הלסת, באמצעות האצבעות או באמצעות מברשת ייעודית.
  • לתמונות מהממות - אם אתן לקראת צילומים, מומלץ לבחור בגוון מאט. מצלמות איכותיות במיוחד יקלטו כל טקסטורה על הפנים, ולכן חשוב לבחור בפורמולה שהיא הטבעית ביותר, ובעלת גוון מאט שאינו מבריק.
  • לאירוע ערב קלאסי - מומלץ לבחור בגוון ורוד או במוצר שיש בו גם קצת זהב, ולמרוח בתפוחי הלחיים. כך ניתן ליצור סומק טבעי שישתלב נפלא עם אירוע ערבי נוצץ.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה