איך לקדם את האתר באופן אורגני כדרך שיפור הסמכות שלו בעיני גוגל?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('18af7852-1e4a-41b7-9a4b-30915e92492c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('18af7852-1e4a-41b7-9a4b-30915e92492c','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

שירות בניית קישורים מסייע לאתר להיחשב סמכותי יותר. ככל שאתר נחשב סמכותי יותר בעיני האלגוריתם של גוגל, כך סביר שגוגל יבחר לקדם אותו בהינתן מחרוזות חיפוש מתאימות. על כן, פרסום מאמרים וכתבות יח"צ באתרים חזקים יכול לעזור לנו לקדם את האתר שלנו באופן אורגני בתוצאות החיפוש של גוגל.

Depositphotos

איך גוגל בוחרת לקדם אתרים?

כשאנחנו מסתכלים על קניית קישורים לקידום – אנחנו מסתכלים נכונה על הדרך בה גוגל בוחרת לקדם אתרים. בעבר הרחוק (יחסית) יכולנו להפציץ אתר באינספור קישורים שיובילו אליו. גם אם היה מדובר באתרים שאף אחד מעולם לא ביקר בהם. ויכול להיות שהיה בכך ערך. וזאת כי, בעולמות אחרים, כמו עולם האקדמיה – אם יש מאמר שמאוזכר על ידי המון מאמרים אחרים, יש סימן ברור לרלוונטיות שלו.

אך כשמשווקים הבינו שכך זה עובד, הם אמרו (אנו מניחים), "אין בעיה, פשוט נפציץ בקישורים". ובכן, לאחר עדכון או שניים לאלגוריתם החיפוש של גוגל – זה כבר לא עובד כך. וכשאנחנו חושבים על בניית קישורים מאתרים חזקים על פני מכל אתר באשר הוא, אנחנו מסתכלים על זה, כנראה, קצת יותר כמו שהאלגוריתם של גוגל מסתכל על זה. בבואו לבדוק איזה אתר רלוונטי "וסמכותי" יותר באשר לשאילתת חיפוש נתונה.

מהי בכלל סמכות במסגרת קידום אתרים?

אנחנו יכולים להסתכל על זה כמו מים. מים זורמים למקומות הכי נמוכים. ובכך הם מרווים את העולם. האתרים עם הכי הרבה "סמכות", אלו הם האתרים עם הכי הרבה מים. כאשר הם מאזכרים אתר אחר, הם מוזגים אליו מים. ובכך יש לו יותר הזנה, או יותר "סמכות", וגוגל מזהה זאת ובוחר לקדם אותו. כמו פריטי הנוי היפהפיים המציגים עלים המאפשרים למים לנזול מעלה גבוה יותר לעלה נמוך יותר וחוזר חלילה.

במילים אחרות, אתר סמכותי זה אתר שגוגל מקדם. זה אתר שגוגל מציג את עמודיו באשר לשאילות רלוונטיות של גולשים. על כן, אנחנו רוצים אתר סמכותי, אתר רלוונטי ואתר בר ערך. את הסמכות אנחנו יכולים לייצר, מבחינת האלגוריתם, כדרך יצירת והקמת קהילה. אם אנחנו מציגים תנועת רגליים אינטרנטית בפני האלגוריתם, כמובן שזה ייחשב. וזו דרך אחת לייצר סמכות, פשוט להמשיך לכתוב תכנים איכותיים למשך זמן מה (ולוודא שהם תואמים קידום במנועי חיפוש – אופטימזיציית מנועי חיפוש), ולתת לאנשי העולם לגלות אותם ובכך להמשיך ולקדם את האתר מבחינה אורגנית. דרך אחרת לייצר סמכות, היא לאפשר לאתרים מקודמים אחרים (ברי סמכות בעיני האלגוריתם) להמליץ על האתר שלנו. ובכך לסמל לגוגל שגם האתר שלנו נחשב רלוונטי בעיני אתרים אחרים שהאלגוריתם מחשיב כרלוונטיים. קצת כמו חבר מביא חבר. "אם אהבת את שלומי, לבטח תאהב את יוסי". אם אהבת את האתר החזק ההוא, אולי תאהב את גם את האתר המאוזכר בו. זו המהות, לדעתנו, של קניית קישורים נכנסים מאתרים חזקים.

כיצד להשתמש בסמכות כדי לקדם את האתר באופן אורגני?

בתמציתו של עניין, ככל שיש יותר אתרים חזקים וחיצוניים המפנים אל האתר (יותר קישורים חיצוניים מאתרים חזקים), וככל שהסמכות שלהם, כל אחד בפני עצמו – גבוהה יותר בנישה הספציפית שלהם, האלגוריתם מייחס יותר כוח וסמכות לאתר המאוזכר. והתוצאה של זה יכולה להיות: קידום אורגני בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש של גוגל.

קידום אורגני לעסק עם שירות בניית קישורים

ומדוע שזה ישנה לנו? זו הסיבה שאנחנו קוראים את הכתבה הזאת. ככל שאנחנו יותר מקודמים, כך סביר שלקוחות פוטנציאליים ישימו לב למרכולתנו. זה לא רק קידום אורגני לאתר, זה קידום אורגני לעסק. וזה יכול להניב זרמים חדשים של הכנסה ועסקאות פוטנציאליות. באם זה נשמע כמו עולם ומלואו, זה לחלוטין בסדר. ניתן לקבל שירות של קניית קישורים חיצוניים ברשת מטעם מומחים ויודעי דבר שזהו תחום התמחותם. ואף לתת למישהו אחר לכתוב את כל כתבות היח"צ לפרסום באותם אתרים חיצוניים. כל שמתבקש זה לבחור באדם מקצועי, מיומן ונבון דיו כדי לעזור ולקדם את אתר העסק בתצורה זו. בהצלחה.

למידע נוסף על פרסום כתבות עם קישורים היכנסו לאתר לינק4ווב בלחיצה על הקישור  https://link4web.co.il

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה