איך מדבירים טרמיטים

$(function(){setImageBanner('47423194-781b-4e62-a760-4d7a3120a95f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

טרמיטים הם סוג של חרקים, אשר יש להם קשר עם חרקים מסדרת התיקנאים. במילים אחרות – הטרמיטים הם סוג של מקקים. משמעות העניין היא שהם מתרבים בדיוק כמו המקקים ועשויים להגיע למספרים גדולים בתוך זמן קצר. עם זאת, מה שמבדיל את הטרמיטים מסוגים אחרים של תיקנים, היא העובדה שהם נוטים להתרחק ככל האפשר ממגע עם בני אדם, וכן העובדה שהמזון העיקרי שלהם היא העץ.

Pixabay

מהן הבעיות המתעוררות עקב הנוכחות של טרמיטים בבית? איך מזהים את המוקדים הבעייתיים של הטרמיטים ומהן הדרכים האפשריות לטיפול בהם? בשורות הבאות נרחיב את היריעה על מזיק שהימנעות מטיפול מהיר ונכון בו עלולה לגרום לנזקים לא פשוטים לריהוט ולחלקי עץ אחרים בבית או בעסק.

טרמיטים בבית והבעיות שהם עלולים לגרום

נוכחות של טרמיטים בבית או בעסק היא מרשם בדוק להרס של רהיטים מעץ ושל חלקי עץ שונים במבנה כגון מסגרות של חלונות ודולות מעץ, החלונות והדלתות עצמם וכן כל חלק מעץ שהטרמיטים מצליחים לחדור אליו. ואולם הסכנה הגדולה ביותר של הטרמיטים היא לבתים אשר רובם ככולם עשויים עץ, או שיש להם חיפויים מעץ או חלקים משמעותיים מעץ. במקרים הללו, חשוב לטפל בבעיית הטרמיטים במהירות וביעילות, לפני שהדבר יהיה מאוחר מדיי. במדינות בעולם אשר בהן חלק ניכר מהבתים בנויים מעץ, אירע לא אחת שהתעורר צורך לפרק ולהרוס את הבית ולבנות אותו מחדש בגלל שהטרמיטים ערערו את היסודות שלו.

זיהוי מוקדי נוכחות של טרמיטים והטיפול בהם

אחת הבעיות בטיפול בסוגים שונים של מזיקים, ובכלל זה בטרמיטים, הינה זיהוי וודאי ונכון של כל מוקדי הנוכחות שלהם. זיהוי חלקי של מוקדי הקינון של הטרמיטים עלול להיות בעייתי, כיוון שהם מתרבים במהירות יחסית וגם הדברה של חלק מהם לא תשיג את המטרה. הבעיה העיקרית באיתור מוקדי הקינון של הטרמיטים טמונה בעובדה שלא ניתן כמעט לזהות אותם בעין בלתי מזוינת. רק איש מקצוע מיומן יכול לאתר אותם ולהגיע אל נכון למקומות שבהם הטרמיטים מקננים. בשלב הבא יש לבצע הדברת טרמיטים יעילה, שתחסל אחת ולתמיד את הנגע. חשוב להשתמש בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה, במיוחד בבתים שבהם יש חיות מחמד שעלולים להיפגע מהחומרים הללו. בשלב הראשון המדביר יזהה את מוקדי הקינון וההתרבות של הטרמיטים. בשלב הבא הוא יבצע הערכה של האמצעים שיידרשו על מנת להיפטר מהבעיה ויבצע את עבודת ההדברה. מבחן התוצאה של הדברת טרמיטים הוא פשוט – העובדה שהטרמיטים נעלמו. אם אתם סובלים מבעיה של טרמיטים בבית או בעסק, אסור לדחות את הטיפול ויש לבצע הדברת טרמיטים בהקדם האפשרי. המומחים של יוריקה הדברות אמונים על הדברת טרמיטים, בנוסף על הדברה של סוגים אחרים של מזיקים. צרו קשר כעת ואנו נסייע לכם באיתור מוקדי הבעיה ובטיפול בהם במהירות וביעילות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה