אירוח בקיבוצים בצפון – חוויית לינה מיוחדת במינה

$(function(){setImageBanner('636743e8-abe8-4e87-82ce-477e2092061f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

החלטתם שהגיע הזמן להעמיס את הרכב ולצאת עם כל המשפחה לטיול בצפון. אתם יודעים לאן לקחת את הילדים בדיוק כדי להצליח להעסיק אותם ולעניין אותם במשך כמה שעות, איפה הכי כדאי לאכול ואפילו מכירים את תחנת הדלק שהכי משתלם לתדלק בה. אבל מה לגבי לינה? חוויתם מספיק מלונות ולינה בשטח, אתם מעוניינים במשהו קצת יותר חדש ומרגש. מה דעתכם על אירוח בקיבוצים בצפון?

אירוח בקיבוצים

לא מעט קיבוצים החלו בשנים האחרונות להבין את הפוטנציאל העצום שטמון בהם; בשקט והשלווה, בטבע, בדרך החיים המיוחדת והשונה ממה שרוב הישראלים מכירים מקרוב. כך, החלו לפתוח את שעריהם לתיירים ישראליים סקרניים, בעזרת מקומות לינה מרשימים ונוחים במיוחד.

אירוח בקיבוצים בצפון – מה מיוחד בהם?

  • לגלות תרבות אחרתאירוח בקיבוצים בצפון מתאים לכל אדם שמחפש להכיר מקרוב את הסביבה בישראל, ואת אורח החיים המחבק, המיוחד והקהילתי בו מתאפיינים הקיבוצים. אלו נקודות נהדרות לנופש עם ילדים או אפילו חופשה רומנטית, כשתוך כדי הקיבוץ מזמין אתכם ליהנות מכל מה שיש לו להציע; מדשאות רחבות, פינות חי, משקים, בריכות, חדר אוכל ועוד.
  • נגיש, קל ויוקרתי – אפשר לומר שנופש בקיבוץ הוא כמעט כמו נופש בצימר, רק קצת אחרת. ישנם קיבוצים שהפכו את אופציות הלינה שבהם ליוקרתיות מאוד ואילו קיבוצים אחרים מעדיפים לאפשר ללנים בהם את האופציה לחוות כמעט באופן מציאותי את החיים בקיבוץ, בדירה נקייה ומרוהטת שעומדת לרשותם של הנופשים.
  • מתאים לכולם – העובדה שהקיבוצים מציעים אופציות לינה בדרגות אירוח שונות, משמעותה שכל אדם שמעוניין לחוות את החוויה, יוכל לעשות זאת בקלי קלות. אז למה אתם מחכים? בין אם מתחשק לכם לצאת לחופשה עם הילדים, חופשה רומנטית או פשוט עם כל החברים – אין לנו ספק שתמצאו את מה שאתם מחפשים באחד הקיבוצים שבצפון!
  • פרטיות – אירוח בקיבוצים בצפון משמעותו גם פרטיות רבה. הקיבוצים קטנים ומרווחים, ולרוב גם שקטים מאוד. כך, עבור מי שמחפש פתרון לינה ברמה גבוהה שגם משלב בתוכו פסטורליות, שקט, שלווה ופרטיות, זוהי אחת האופציות הטובות ביותר שקיימות. וכאמור, גם המיוחדות ביותר!

מי צריך לישון בין 4 קירות?

אירוח בקיבוצים בצפון הוא חוויה שעל כל אחד לחוות לפחות פעם אחת, אבל מה יקרה בפעם הבאה שתרצו לנסוע לצפון? הרי לא רק באטרקציות ובמסעדות נרצה לגוון, הכי כיף להחליף את מקומות הלינה ולנסות בכל פעם מקום אחר בדרך קצת אחרת. אם אקסטרים מדבר אליכם, ישנם חניוני לילה בצפון בהם ניתן להחנות את הקראוון שלכם או הרכב, ופשוט לצאת החוצה ולישון תחת כיפת השמיים במאהלים ושקי שינה. אם עדיין לא יצא לכם לחוות קמפינג מה הוא, עכשיו זה בדיוק הזמן – רגע לפני שהקיץ ממשיך מאיתנו הלאה ומתחלף בגשמים וקור עז.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה