אלמוג מיימון – חשבונאות בקלי קלות

$(function(){setImageBanner('da63d6e2-a765-4758-a85b-513e4f8f36b1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אחד הצעדים המפחידים והמרגשים ביותר, הוא לפתוח עסק קטן - ספציפית בישראל. יש המון דברים שצריך לדאוג להם; מוצר איכותי, להביא לקוחות, וכמובן ענייני הכספים. כדי להסתדר לפחות עם האחרון, יש למצוא רואה חשבון שייקח על עצמו לנהל את החשבונות בעסק שלכם החל מדוחות חודשיים ושנתיים, תשלום משכורות ועד להתנהלות מול הרשויות. אלמוג מיימון הוא רואה חשבון בעל ותק וניסיון, שישמח לסייע גם לך להגיע הכי רחוק שאפשר מבחינה עסקית. כי ברגע שמשימה גדולה שכזו יורדת ממך, תוכל להתמקד במשימות חשובות אחרות.

pixabay

אלמוג מיימון – מדוע לבחור בו?

  • קודם כל, המלצות – כרואה חשבון אלמוג מיימון יודע כמה חשוב למצוא אנשי מקצוע שמאחוריהם המלצות וביקורות של לקוחות מהעבר. כך, יזמין אתכם ליצור קשר עם לקוחות שכאלו, שישמחו לספר על העזרה שקיבלו ממנו בתור רואה חשבון.
  • עבודה גם מרחוק – בשנת 2022 אין צורך לצאת מהבית כדי לפגוש אנשי מקצוע. יש אימייל, טלפון, זום ועוד. רואה חשבון מעולה הוא כזה שמצליח להתקדם יחד עם השוק, ולהציע שירותים על פי דרישת הלקוחות. כאמור כיום כולם מעדיפים לעבוד מרחוק וכמה שפחות לבזבז זמן בנסיעות ארוכות ופגישות, כך שברגע שנמצא רואה חשבון שנותן שירותים אונליין, הכל הופך לפשוט הרבה יותר.
  • זמינות – כמה שזה חשוב לדעת שרואה החשבון זמין עבורך בכל זמן. אלמוג מימון כאן כדי לתת לך שקט נפשי, עם זמינות לכל שאלה בכל זמן, תקשורת שוטפת ועדכונים, כשיש כאלו. לעתים הרשויות שולחות דרישות והודעות לבעלי העסקים בשפה שלא מובנת להם, לכן תמיד כדאי שיהיה איש מקצוע זמין אליו אפשר לפנות בכדי להבין במה מדובר ומה עליכם לעשות.
  • למנוע הפתעות אלמוג מיימון לא רק מלווה אותך בכל הקשור לעסק בזמן נתון, אלא גם דואג לעתיד שלך. חשוב מאוד להציץ מידי פעם בנתונים הכספיים של העסק ולנסות לחזות את העתיד. הכוונה היא להבין מה המצב שלך, מה עליך לעשות כדי לשפר אותו, האם יש הוצאות שאפשר לוותר עליהן כדי לצמוח ולגדול מהר יותר ולחסוך לא מעט כסף. כי ידוע שכדי להצליח, חייבים להבין איפה עומדים ולפעול בהתאם למסקנות.

מחכה לכם!

כעת כשגם לך ברור מדוע כדאי לבחור את אלמוג מיימון לניהול הכספי של העסק, כל שנותר זה רק ליצור קשר! בשלב הראשון תסביר על העסק שלך, ההכנסות וההוצאות, מה אתה עושה ומה אתה מוכר, ותקבעו פגישה. במהלך הפגישה תעברו על מסמכים שונים, מספרים ונתונים ותיצרו תכנית עבודה. המחיר אגב, נקבע בהתאם לשירותים שרואה החשבון יעניק לך בהתאם לצרכי העסק. למשל, אדם שמנהל חברה גדולה ולה כמה סניפים, יצטרך שירותים אחרים לגמרי מכותב תוכן עצמאי שעובד מהבית. זה הזמן להתאים לעצמך תכנית שיושבת בול על העסק שלך, ולהנות מראש שקט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה