ביטוח בריאות מומלץ - פורטל הביטוחים הגדול בישראל

$(function(){setImageBanner('e6ee15b7-54c1-4ba9-befa-7549c6bc85ea','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מחפשים ביטוח בריאות מומלץ לכם ולמשפחתכם? פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את כל המידע על כל סוגי ביטוחי הבריאות, כך שתוכלו לבחור ביטוח בריאות מומלץ מתוך רשימה של כל ביטוחי הבריאות של החברות המובילות בישראל, ביטוח בריאות מומלץ שיתאים להרכב המשפחתי שלכם, לסטטוס הבריאות שלכם, לתקציב שלכם ולהעדפות האישיות שלכם. השוו מחירים של פוליסות ביטוח של כל החברות המובילות במשק ומצאו ביטוח בריאות מומלץ שיכסה אתכם מכל כיוון, יספק לכם את מתקני הרפואה המתקדמים ביותר, רופאים מומחים, שירותי רפואה משלימה, ביטוחי שיניים, תורים מוקדמים וכל שירותי הבריאות האחרים כולל סיעוד, ביטוח מחלות קשות וכל מה שביטוח בריאות מקיף צריך לכלול.

FREEPIK

פורטל הביטוחים הגדול בישראל – איזה ביטוח בריאות מומלץ היום למשפחה בישראל            

כמובן שכל קופת חולים וכל חברת ביטוח בריאות פרטי תאמר לכם שאצלה אפשר למצוא ביטוח בריאות מומלץ וטוב יותר. בפורטל תוכלו ללמוד מה זה בכלל ביטוח בריאות פרטי, מה ההבדל בין ביטוח בריאות חובה לבין שירותי השב"ן של קופות החולים ובין ביטוחי הבריאות הפרטיים וכל אחד יעשה את השיקול שלו האם כדאי להוסיף עוד כמה עשרות שקלים בחודש למשך שנים רבות אבל להיות מבוטח בביטוח בריאות מקיף ואיכותי יותר.              

מה חשוב לדעת על ביטוח בריאות מומלץ         

הדבר הבסיסי שצריך להבין לגביי ביטוח בריאות מומלץ זה שלכל אחד יש ביטוח בריאות מומלץ אחר המתאים לו וכל חברות הביטוח מציעות מסלולים שונים, לכן גם אם שמעתם שחברת ביטוח מסוימת מצטיינת בביטוח בריאות מסוג א' המתאים לסוג מסוים באוכלוסייה, למשל מבוגרים, זה לא אומר שהביטוח שלהם מתאים גם למשפחה עם ילדים קטנים למשל. דבר אלמנטרי נוסף שכל אחד מבין לגביי ביטוח בריאות מומלץ הוא שברוב המקרים ככל שתשלמו יותר על הביטוח הוא כנראה יהיה מקיף יותר. אמנם אפשר למצוא פערים בין ביטוחים אך ככלל, בשל התחרות הרבה בתחום הביטוח והשקיפות הרבה בה, ענף זה פועל כאשר כל המידע נמצא באינטרנט וקשה לחברות הביטוח ליצור תעריפים גבוהים בהרבה מאלה של החברות המתחרות.

השוואה בין ביטוחי בריאות - פורטל הביטוחים הגדול בישראל

לגופו של עניין: ביטוח בריאות מומלץ הוא ביטוח משלים המוסיף על ביטוח החובה שכל אזרח משלם עליו וסל הבריאות שהוא מקבל עבורו מהמדינה. במסגרת חוק בריאות ממלכתי כל אזרח ישראלי זכאי לשירותי בריאות ממלכתיים דרך קופות החולים. ביטוח בריאות מומלץ בסיסי הוא למעשה המלצה על הצטרפות לאחת מקופות החולים בישראל. סל התרופות, סוגי הטיפול והכיסוי הביטוחי זהה בכל הקופות אך מה שמבדיל ביניהן הם דברים אחרים ובראש ובראשונה שירותי השב"ן – שירותי בריאות נוספים שכל קופה מציעה. שירותים אלה הם הדברים שמבדלים בין הקופות וכל קופה מבליטה את היתרונות שלה ואת ההטבות שלה למבוטחיה בין אם אלה רופאים מומחים, תורים קצרים, טיפולים מיוחדים, ביטוחי שיניים לילדים למשל וכדומה.         

ביטוח חובה, ביטוח משלים, ביטוח פרטי – מה הוא ביטוח בריאות מומלץ   

ביטוח בריאות מומלץ אם כן יכול להיות כל ביטוח בכל החברה, העיקר הוא מה כלול בו, מה היקף הכיסוי הביטוחי, מה גובה דמי ההשתתפות העצמית בניתוחים למשל, מה עלות דמי הניהול, מה התנאים המגבילים להצטרפות לביטוח או החיתום של כל מבוטח בהתאם למצבו הרפואי וכדומה. הבחירה בקופת חולים אחת על השנייה נקבעת לא רק לפי גודל הכיסוי הביטוחי ומחיר הביטוח או החברות בקופה שברובן הוא זהה אלא גם לפי גורמים משפיעים אחרים כמו מיקום הסניף ביחס למקום המגורים, ההיסטוריה המשפחתית וההעדפות המשפחתיות. אנשים נוטים לבחור קופה זו או אחרת גם לפי השפעות של פרסומים בתקשורת ואפילו ידוען כזה או אחר שעושה קמפיין פרסום לחברה מסוימת משפיע על האנשים הצופים בו לעבור לקופה אחרת, לאו דווקא משום שבאמת שירותי הקופה האחרת טובים יותר אלא כי הפרסומת שלהם הייתה משכנעת יותר....

את כל רעשי הרקע האלה פורטל הביטוחים הגדול בישראל מנסה למנוע מכם ולכן הוא מתרכז אך ורק בעובדות, במספרים, בנתונים, בהיקף הכיסויים ובמחירים – הדברים החשובים באמת בבחירת ביטוח מומלץ ולא רק בתחום ביטוח הבריאות אלא גם בביטוח החיים, ביטוח הרכב, בחירת תוכניות חיסכון ומסלולי ההשקעה בקרנות הפנסיה, קופות הגמל להשקעה וכדומה.

שורה תחתונה: איזה ביטוח בריאות לבחור?

בואו נעשה סדר בדברים:

ביטוח בריאות ממלכתי - כל אזרח בישראל זכאי לביטוח בריאות ממלכתי. השירותים הרפואיים הכלולים בחוזה ביטוח זה מסופקים על ידי קופות החולים בישראל, אליהן זכאי להצטרף כל אזרח ללא יוצא מהכלל. ההצטרפות היא בתשלום חובה ונגבית על ידי ביטוח לאומי ונלקחת כחלק מהשכר מכל אזרח במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי כתשלום מס בריאות הנגבה מכל אזרח בין אם הוא שכיר או עצמאי. שכירים ועצמאים צריכים לשלם ביטוח לאומי וכאשר הם עושים זאת הם זכאים להצטרף לקופת חולים וליהנות מביטוח רפואי בסיסי הכולל סל בריאות הדומה בכל הקופות.

המדרגה הבאה, שב"ן: - אלו שירותי בריאות נוספים שמציעות קופות החולים מעבר לביטוח הבריאות הממלכתי הכללי שהן מחויבות לספק לכל אזרח. בשירותי השבן קופות החולים מרחיבות את סל הבריאות הכללי, מציעות שירותי בריאות משופרים בכל אספקט בין אם זה בקביעת תורים לרופאים מומחים, שירותי בריאות לילדים, טיפולים נוספים, סבסוד תרופות מחוץ לסל הבריאות ועוד. כל חברה מציעה את היתרונות שלה.

המדרגה הבאה, ביטוח בריאות פרטי - מעל לכך, עבור מי שרוצה לקבל את הביטוח הרפואי המקיף והאיכותי ביותר יש ביטוח בריאות פרטי. כאן זו כבר אופרה אחרת מבחינת רמת השירות, זמינות השירות, איכות הטיפול והרופא המטפל ועוד. עבור מי שמוגדר חולה קשה או מועד למחלה וזקוק לטיפולי רפואה מתקדמים, ביטוח בריאות פרטי יכול לחסוך כסף רב! עבור מי שמסתפק בשירותי הבריאות הכללים והזולים יותר, גם ביטוח הבריאות הכללי יכול להספיק. יחד עם זאת רוב המשפחות בישראל בוחרות במסלול האמצעי ומרחיבות את ביטוח הבריאות הכללי ומצטרפות לשירותי השב"ן של קופות החולים, כל קופה והשם בו בחרה, בין אם זה מגן זהב, כסף, ביטוח משלים או כל שם אחר שבוחרות קופות החולים עבור מסלולי הפרימיום שלהן בדרגות שונות.

כל המידע על ביטוח בריאות בפורטל אחד - פורטל הביטוחים הגדול בישראל

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מספק את כל המידע על ביטוח בריאות נכון ושאר הביטוחים בישראל. בנוסף תוכלו להיעזר בטבלת השוואת מחירים, מחשבוני מידע וטיפים מועילים לבחירת ביטוח בריאות פרטי וביטוחים משלימים של חברות הביטוח המובילות בישראל, בה יש חוק ביטוח בריאות ממלכתי ברמה גבוהה יחסית למדינות רבות בעולם ואפילו יותר טוב מזה הקיים בארצות הברית שם יקר יותר להיות חולה...

יחד עם זאת ביטוח בריאות פרטי הוא הביטוח שמספק את שירותי הרפואה והבריאות היעילים והמהירים ביותר, הנעזר בבתי חולים פרטיים, רופאים מומחים העובדים רק עבור חולים פרטיים ומספק טיפולים חדשניים וניסיוניים עבור מחלות חשוכות מרפא וכדומה ואם אתם נעזרים הרבה בשירותי רפואה מעצם היותכם חולים כרוניים או אחרי פציעה או מחלה קשה, ביטוח בריאות פרטי הוא הבחירה המועדפת עבורכם גם אם מדובר בתוספת של כמה עשרות שקלים בחודש.

 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

שדרות גיבורי ישראל 14 נתניה, 4250414

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

 

              

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה