בלי שופינג זה לא חו"ל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('835f3c5b-a7e7-4455-9d41-e6e5ab91f25d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('835f3c5b-a7e7-4455-9d41-e6e5ab91f25d','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26591,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

חלק מהאנשים נוסעים לחו"ל בשביל נופים או כדי להכיר תרבויות חדשות. עבור אחרים, הסיבה המרכזית לטיסה לחו"ל היא אך ורק השופינג. קניות בחו"ל הן לעיתים קרובות חובה בטיול משפחתי, לא פחות מאשר ביטוח נסיעות. חלק מהאנשים יעדיפו להקצות זמן יומי מוגבל לקניות, ועבור אחרים הגבלת הזמן בחנויות היא חילול הקודש. מאמר זה יפרט על יעדים מומלצים ומשתלמים למסע קניות.

unsplah

בחירת היעד על פי סוג הקניות המועדף

אם כבר החלטתם על תאריכי הטיסה, בחרתם ביטוח נסיעות, והכנתם את כלל בני המשפחה, הדבר הבא שעליכם לבחור הוא היעד. אם הנושא המרכזי של הטיול שלכם צפוי להיות קניות, חשוב מאוד לבחור ביעד שיתאים לכך. כל מדינה מציגה חוויית קניה שונה, וחשוב מאוד לחשוב על כך ולנסות להכווין את הטיול כך שחוויית הקניות תהיה מהנה במיוחד ותענה על כל הציפיות. חלק מהמדינות מציעות חוויית קניות מעודנת במיוחד, הכוללת חליפות ובגדי איכות במחירים גבוהים. באחדות תהיה לכם הזדמנות לרכוש כמות אדירה של פריטים במחירים מגוחכים, ואחרות יספקו לכם מגוון של פריטים יצירתיים בחנויות קטנות של מעצבים צעירים וייחודיים.

 

הבזארים של דלהי

אם אתם מחפשים מוקד זול וחסכוני לקניות, יהיה לכם קשה מאוד להתחרות עם הבזארים של דלהי. העיר מציעה מגוון מהמם של ריחות, צבעים ומרקמים, שיכו בכם בעוצמה בכל פעם שתהיו אמיצים די הצורך לצאת אל הרחובות והשווקים. רוב הנוכחות הישראלית בעיר מתמקדת מסביב למיין באזאר. מדובר באחד השווקים הזולים ביותר בעיר, אך גם במקום מפוקפק מעט, אשר רחוק מלהתאים למטייל הישראלי הממוצע. אם תרצו, תוכלו לבחור לנסוע במוניות או בריקשה לאחד מהשווקים האחרים בעיר, וליהנות מחוויה שקטה יותר, באופן יחסי להודו כמובן. תוכלו לרכוש בעיר כמות עצומה של ביגוד במחירים זולים, ושלל פריטים לבית.

 

חנויות הבוטיק של פריז

פריז היא בירת האופנה הבלתי מעורערת של העולם. טיול בפריז בלי הקצאת זמן לקניות, הוא בעיני רבים טעות שאין עליה מחילה, שעולה בהרבה על נסיעה לחו"ל בלי ביטוח נסיעות. חנויות הבוטיק של פריז מארחות את טובי המעצבים העולמיים. מעבר ברחובות פריז המהודרים עבור חובבי השופינג, הוא כמו הולכת ילדים בתוך חנות ממתקים בלתי נגמרת. אתם תמצאו את עצמכם בוהים מבעד לזגוגיות החלונות, ושוקלים בדעתכם להוציא סכומי עתק על הפריטים המסוגננים, בין אם מדובר על תיק צד או שמלה. המוקד של חנויות הבוטיק של פריז, הוא סביב גלרי לאפייט, שם גם תוכלו למצוא מעט חנויות במחירים יחסית נוחים.

 

אופנת שוליים חתרנית בלונדון

לונדון מציעה תרבות קניות שונה לחלוטין מזו הפריזאית. כאן, תוכלו אמנם למצוא חנויות מעצבי על במחירים גבוהים, אך סצנת האופנה של העיר אינה מתרכזת סביבן. העיר לונדון מפורסמת במגוון האומנים העצום שלה, שמושך אליה יוצרים מכל רחבי העולם. בתחום האופנה, תוכלו למצוא בלונדון פריטים שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם. תוכלו להיכנס לחנויות קטנטנות סמוך לכניסה לשווקים המפורסמים של העיר, ולבחון עיצובים חדשניים וחתרניים תוך שיחה עם המעצב עצמו. תוכלו להצטייד בעיר בפריטים שלאף אחד אחר אין, ולעשות זאת במחירים משתלמים.

 

סגנון מוקפד באיטליה

אין עם שמקפיד על לבושו כמו האיטלקים. הליכה ברחובות איטליה בלבוש ישראלי, תהפוך אתכם לבולטים מאוד בשטח. אם אתם מעוניינים לצאת למסע קניות באיטליה, עליכם לדעת שלא מדובר במסע זול. עם זאת, התמורה שתקבלו על כספכם היא אדירה - ביגוד שנתפר על פי מידה, באיכות חסרת פשרות של העבודה וחומר הגלם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה