הדפסה על כיפות לכבוד אירועים

$(function(){setImageBanner('b2b242c1-3871-47ad-b8c8-bee93a663ca6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הדפסה על בגדים או פריטי לבוש הפכה כבר לפני לא מעט שנים לפעולה פופולרית ומבוקשת שהופכת את פריט הלבוש למזכרת של ממש. אפשר לראות, למשל, חולצות מודפסות שמחלקים אותן בטקסי סיום בבתי הספר או בצבא והן הופכות למזכרת שימושית שנשארת תמיד מול העיניים.

freepik

בזכות התקדמות טכנולוגית מרשימה שהושגה בשנים האחרונות במגוון רחב של תחומים – אפשר לראות הדפסים מותאמים אישית על גבי סוגים שונים ומגוונים של פריטי לבוש כמו גם הדפסה על כיפות. אמנם הדפסים על כיפה מתאימים לקהל יעד ספציפי ומדויק אך עדיין זו אפשרות מצוינת באירועים שמציינים אותם בבית הכנסת או שיש להם נגיעה או זיקה לדת – בר מצווה, עלייה לתורה של חתן או ברית מילה. אם ממילא צריכים הנוכחים (הגברים) להניח כיפה על הראש – למה שלא תהיה זו כיפה ממותגת עם הדפס שיהפוך למזכרת מהאירוע, וכך אפשר יהיה לשמור על הכיפה בהישג יד לשימוש חוזר וספונטני?

מתי מדפיסים על כיפות או כובעים?

כאשר מוצאים בית עסק שמציע שירותים מתקדמים ואיכותיים של הדפסה על כובעי טמבל או כיפות – הרי שאפשר יהיה לפנות לשם ולקבל רעיונות והשראה בנוגע להדפסה על גבי פריטי טקסטיל נוספים – תיקים, כובעי קש, חולצות מסוגים שונים ועוד. כך אפשר לייחד קבוצות שנוסעות ביחד ממקום למקום, להעניק מתנה שהיא גם מזכרת וכמובן לשים חותם על אירוע כזה או אחר שהתקיים. חשוב לוודא שאיכות ההדפסה תהיה טובה כך שההדפסים יחזיקו מעמד במשך כמה שיותר זמן וכמובן להתייעץ עם חברי הקבוצה המדוברת על מנת לבחור את הפריט שיהיה הכי נכון לאירוע ולקבוצה כולה. יש חשיבות גם לעיצוב של ההדפסים עצמם אך המזל הוא שכיום יש אינספור תוכנות מחשב פשוטות שאפשר לעצב בהן לוגו או תמונה שיתאימו להדפסה על גבי כיפה, כובע או חולצה וכך אפשר להיות בטוחים שהפרויקט יהיה מוצלח והמשתתפים ייהנו מהפריטים שהם יקבלו לידיהם.

מתי כדאי להדפיס על כיפה?

ברוב המקרים אפשר להיתקל בכיפות לבנות שמדפיסים עליהם את השם של חוגג האירוע (חתן, רך נולד או נער שחוגג בר מצווה), את האירוע עצמו וכמובן תאריך עברי ולועזי, בדיוק בפי שנהוג בהפקה של מזכרות מותאמות אישית לאירועים. מי שיבחר להדפיס על כיפות יעשה את זה כי הוא מתאר לעצמו שכל אחד שיקבל כיפה יעשה בה שימוש גם בהמשך כך שהיא בעצם פריט שימושי שתמיד כדאי שיהיה בכיס, בתיק או אפילו בתא הכפפות שבמכונית. כל הדפסה על גבי פריטי טקסטיל חייבת לקחת בחשבון את השימוש עתידי של מקבלי הפריטים על מנת שהחפץ לא יהיה מונח ללא שימוש אלא יהיה כל הזמן בתודעה וכך יהיה קל יותר להיזכר באירוע המדובר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה