הדפסה על שמיכה – מתנה שעוטפת אותך באהבה

$(function(){setImageBanner('a725427f-ca7f-4ac8-b7e3-c80a9fb03ea6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

יום ההולדת של אדם קרוב מתקרב? בא לך לפנק מישהו אהוב במתנה שיש בה הרבה יותר? הדפסה על שמיכה היא אחד הפתרונות היצירתיים ביותר שקיימים כיום בשוק והגיע גם הזמן שלך לגלות אותו. בדיוק בזמן לקראת החורף שמתקרב, כולנו רוצים להרגיש עטופים בתוך שמיכה חמימה ואיכותית. כשהיא נושאת עליה ברכה או אפילו תמונה מודפסת, היא הופכת למתנה אישית אפילו יותר. הרי לא תדפיסו כל אלמנט שהוא על גבי השמיכה, תרצו להפוך אותה לאישית ומוקדשת לאדם שעתיד לקבל אותה!

pixabay

להפוך את החורף לנעים וחמים עם הדפסה על שמיכה

כשמדברים על הדפסה על שמיכה הכוונה לשמיכות פליז, או כרבוליות כפי שאנחנו מכירים אותן. עד היום ודאי נתקלתם במתנות מודפסות אחרות כמו ספלים, עטים, מחברות ואפילו חולצות, אבל כרבוליות? זה משהו חדש והאמינו לנו, יש להדפסה על כרבולית יתרונות שאי אפשר להשיג משום מוצר אחר:

  • יעילות של ממש – מי לא אוהב להתכרבל מול הטלוויזיה בערב חורפי, עם כוס שוקו חם וסרט איכותי? כך, תהיו בטוחים שייעשה שימוש במתנה הזו, שלא כמו מוצרים ממותגים אחרים שלעתים נזרקים למגירה ומעלים שם אבק.
  • מתנה עם מחשבה – המשמעות היא, שהאדם שיקבל את המתנה הזו – בין אם מדובר על חבר טוב, קרובי משפחה ואפילו העובדים בחברה, יידעו שמאחורי המתנה הזו הושקעה מחשבה רבה. מתנה יעילה יותר היא מתנה שנבחרה במחשבה תחילה ותכנון, על מנת שתשמש לאורך זמן.
  • לכל אירוע – בין אם מדובר על קולגות, חברים מהצבא או מהצופים לקראת סיום מסלול, יום הולדת ואפילו יום נישואין או מסיבות רווקים ורווקות, מוצרים מודפסים הם תמיד תוספת נפלאה. כשהמוצר הנבחר הוא יעיל ונחשב למוצר בסיס בכל בית בישראל, הרי שזה אפילו מומלץ יותר! כך, הדפסה על שמיכה למשל או בקבוק תרמי ממותג יהיו תמיד רעיונות נפלאים.

איך נראית ההדפסה בפועל?

גם בעולם ההדפסות, הטכנולוגיה רק הולכת ומתקדמת. כך, בהקשר של הדפסה על שמיכה ישנו מגוון עצום לאפשרויות המיתוג. הפופולאריות ביותר הן הדפסת רקמה ממוחשבת או משי, כאשר ההבדל טמון בתהליך ובנראות הסופית. נראה שבאופן כללי ההעדפה הינה רקמת משי, שכן התוצאה הסופית יוצרת רושם יוקרתי ומרשים הרבה יותר. עם זאת, רקמה ממוחשבת כנראה תחזיק מעמד זמן רב יותר.

בסופו של דבר, הבחירה בידך; הכל תלוי בתקציב שלרשותך ובכמות המוצרים שעליך להדפיס. במידה ונוצר בלבול, ניתן להתייעץ עם המומחים להדפסות ולקבל הכוונה לאופן ההדפסה המומלץ בהתאם לצרכים והדרישות שלך. כך או כך, מה שבטוח הוא שמי שיקבלו את השמיכות החדשות ישמחו מאוד על המחשבה הרבה שהושקעה, ויעשו שימוש בשמיכות הנעימות לכל אורך החורף ואפילו בכל עונה אחרת, כי מי אמר שצריך סיבה מיוחדת כדי להתכרבל?!

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה