החיים שלהם בכף ידכם

$(function(){setImageBanner('5da696fe-ff07-4943-84b7-c09d359095a6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אם הילדים שלכם הולכים ומגלים יותר ויותר התנהגויות הפוגעות בהם, זו ההזדמנות שלכם לנסות ולקחת אחריות. המשמעות של חיים לא מנוהלים עבור בני נוער החיים בעידן הפוסט מודרני היא אפשרות של חיים ללא מוצא – ללא עתיד וללא עבר משמעותי.

pixabay

ילדים הגדלים בעידן העכשווי ורואים את הוריהם נאבקים במאבקים בלתי אפשריים מדי יום ביומו נדחקים לא אחת לפינה או בין הכסאות כשהם חסרים את הכלים להתמודדות עם החיים שלהם. כתוצאה מכך, בני נוער רבים נופלים למצבים לא פשוטים שבהם אין להם את הכלים להתמודד בצורה יעילה עם מה שקורה.

הבחירה בדרכים הרסניות

גיל ההתבגרות הוא גיל מבלבל מאד: החשיפה להתנהגויות ואורחות חיים שונים מביאים בני נוער רבים לבחור בדרכים שנראות להם מרשימות אבל הלכה למעשה, כוללות בתוכן מחירים כבדים שאותם בני נוער מגלים רק בשלבים מאוחרים יותר. בגיל בו שיקול הדעת עדיין אינו מעוצב ברמה הגבוהה ביותר והאישיות עוד נבנית, בני נוער רבים אינם בוחרים עבור עצמם את הבחירות הטובות ביותר, מה שהופך אותם לא אחת לקורבנות של הבחירות שלהם.

המעורבות עם אוכלוסיות לא בריאות להם יכולה לפגוע בהתפתחות שלהם אבל יותר מכך – לפגוע משמעותית בחיים העתידיים שלהם. בני נוער המתמודדים עם חיים מאתגרים, תחת הורים אשר בעצמם נאבקים על יצירת אורח חיים בריא – הם בני נוער שבשלבים מאוחרים יותר מוצאים את עצמם ללא היכולת לתת לעצמם את הכוחות הנפשיים לסרב להתנהגויות הרסניות.

למעשה, גיל ההתבגרות הוא גיל בו רוכשים הרגלים. אם תאפשרו לבני הנוער ולילדים שלכם להתדרדר בשלבים אלו אתם עלולים לשלם על כך מחירים יקרים יותר בשלבים מאוחרים. בדיוק מסיבות אלו הוקמה חוות שדה בר על ידי יוסי שדה.

יוסי שדה הינו איש טיפול בעל ניסיון של שנים רבות בתחום הטיפול וככזה, הוא מציע לבני הנוער המגיעים לטיפולים מגוון רחב של כלים טיפוליים ההופכים את התהליך הטיפולי להרבה יותר קל ליישום. הודות לכלים הטיפוליים המוצעים בחווה הטיפולית של יוסי שדה יותר ויותר בני נוער יוצאים לחיים כשהם מצוידים בכל הכלים הרלוונטיים המאפשרים להם להיות איתנים נוכח מתחים, פיתויים, התנהגויות הרסניות הקוראות להם ועוד.

הכלים הטיפוליים המוצעים בחוות שדה בר

חוות שדה בר מעמידה לרשות המטופלים מגוון רחב של אפשרויות טיפוליות המאפשרות לעבור תהליך ממושך ועמוק. הודות למדריכים בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום הטיפול ובעבודה עם בני נוער בסיכון בפרט, הנערים המגיעים לטיפול לא רק נוחתים לתוך ידיים טובות ואמינות אלא לא פחות חשוב מכך, גם יכולים להעמיד בפני המטפלים את הצרכים הייחודיים שלהם כך שלמעשה כל מטופל מקבל את היחס הטוב ביותר שאליו הוא ראוי כדי לבנות את עצמו מחדש. בתום הטיפול בני הנוער ממשיכים לקבל ליווי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה