היתרונות של קמפיין בגוגל

$(function(){setImageBanner('d12055d5-109f-4d9b-86b2-25a2a8251d2a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

גוגל הוקמה לפני קצת יותר מ-20 שנים בסך הכל, אבל אין ספק שההשפעה שלה על האינטרנט, ובעצם על החיים של כולנו, עצומה. בנוסף להיותה מקור המידע העיקרי עבור בני אדם רבים, באינספור תחומים, מהווה גוגל גם אפיק פרסומי פופולרי מאוד – ב-2019 למשל היקף ההכנסות של חברת אלפבית, הבעלים של גוגל, בזכות הפרסום במנוע החיפוש עמד על קרוב ל-135 מיליארד דולר!

פרסום בגוגל

למעשה, כמעט כולם מנהלים קמפיינים בגוגל: עסקים קטנים וגדולים, חברות פרטיות וארגונים ממשלתיים, בכל רחבי העולם ובכל תחומי הפעילויות. בהתאם גם לכם כדאי להכיר את היתרונות העיקריים של קמפיין בגוגל.

מידיות

היתרון הראשון של כל קמפיין בגוגל הוא המידיות. אם קידום אתרים אורגני הוא תהליך שמחייב סבלנות, וכך גם מיצוי הפוטנציאל של פייסבוק כזירת שיווק, הפרסום בגוגל אדוורס מניב תוצאות מהיום להיום – מרגע שהמודעה מפורסמת היא מתחילה לייצר לידים ואפילו מכירות (בתנאי כמובן שמדובר על קמפיין שתוכנן בקפידה ומיושם במקצועיות).

בהתאם פרסום בגוגל הוא אפיק מומלץ מאוד לעסקים חדשים ולטובת פרסום ממוקד של מבצע ספציפי או מוצר אטרקטיבי.

הנעה אפקטיבית לפעולה

קמפיינים בגוגל מייצרים הנעה אפקטיבית מאוד לפעולה. מודעה בעלת כותרת מסקרנת ומשפט שגורם לגולשים לרצות לראות עוד מההצעה של העסק הם בסיס מוצלח. דף נחיתה חכם או דף באתר שאליו מפנה המודעה ושגם הוא מהווה המשך שלה ישלימו את ההנעה לפעולה באחוזי הצלחה גבוהים.

בהקשר זה כדאי לזכור שאמנם ליד כל מודעה בגוגל מופיע כיתוב שמדובר במודעה, אבל עצם ההופעה בדף תוצאות החיפוש, שבו מופיעים גם האתרים הלא ממומנים, מייצר אמינות רבה. בהתאם הגולשים שמגיעים לאתר של העסק או לדף הנחיתה, גם כשהם מודעים לכך שלחצו על מודעה, מגיעים עם רמת אמון התחלתי גבוהה.

גידול במכירות גם בלי להשקיע באתר

סיבה טובה נוספת ליצור קמפיין בגוגל אדוורדס היא שניתן להגיע לתוצאות מרשימות גם בלי השקעת זמן, כסף ואנרגיות באתר. כמובן שאם יש אתר איכותי כדאי למנף את הנכס, ובאופן כללי מומלץ לטפח את האתר, אבל יש גם לא מעט מקרים שבהם הדרך האפקטיבית ביותר להגיע לקהל היעד היא דווקא דרך מודעה מדויקת שמפנה לדף נחיתה פשוט ואפקטיבי.

איך להבטיח מקסימום ROI לכל קמפיין בגוגל?

יתרון מובהק נוסף של קמפיינים בגוגל הוא האפשרות לקבל תמונת מצב מדויקת לגבי הביצועים שלהם בכל נקודת זמן. בזכות הנתונים הרבים שמספקת גוגל למנהלי הקמפיינים הפרסומיים, ניתן להשביח את הקמפיין תוך כדי שהוא פעיל. דוגמה טובה לכך היא העלאת 2 מודעות דומות אבל עם כותרת שונה – המודעה שתמשוך גולשים רבים יותר היא מן הסתם זו העדיפה, ואפשר אפילו למדוד כמה מבין הגולשים שלחצו על כל מודעה גם ביצעו בסופו של דבר רכישה או השאירו פרטי יצירת קשר. בנוסף מסייעת גוגל למצוא את מילות המפתח האופטימליות ומאפשרת לבחור את הגולשים שבפניהם יוצגו המודעות על סמך שלל פרמטרים – כך שכל קמפיין בגוגל יכול להיות מדויק במיוחד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה