המדריך השלם להתקנת תקרה אקוסטית

$(function(){setImageBanner('84e9a271-7c35-4ab4-b292-f40def952cf0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אין דבר נורא יותר מחדר בבית שבו יש יותר מידי הד, או שהמסיבה מהדירה מעליכם נכנסת אליכם הביתה ומפריעה לכם ליהנות מסרט טוב בסלון ואפילו משנת הלילה שלכם. כיום, יש פתרון! תקרה אקוסטית היא בדיוק מה שחסר לכם כדי להחזיר את החיים לשגרה.

.

היתרון הבולט ביותר של התקרות האקוסטיות הללו, הוא יכולתן לבודד רעש. עם הטכנולוגיה המתקדמת התווספו גם יתרונות נוספים כגון מענה עיצובי מגוון, בהתאם לטעמו האישי של הלקוח. חשוב לציין שתהליך השיפוץ והשדרוג לא דורש עבודה רבה מידי, ותוך זמן קצר תהיה לכם תקרה חדשה ומעוצבת למשעי. עוד כדאי לדעת שהתהליך עצמו אינו מלכלך ולא פוגע בשגרה היומיומית.

תקרה אקוסטית – שלב אחר שלב

לפני שניגשים לתהליך ומחפשים את איש המקצוע שיבצע את המלאכה, כדאי להכיר את השלבים שבהנחת תקרה אקוסטית – אתם יודעים, כדי להגיע מוכנים יותר ולדעת למה לצפות;

  • להחליט על החומרים – בשלב הראשון כדאי לבחון את אפשרויות החומר והעיצוב השונות לתקרה אקוסטית ולבחור את זו שתענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. מומלץ מאוד להפעיל שיקול דעת ומחשבה רבים ולא להישען אך ורק על גורם המחיר. בדקו היטב את רמת הבידוד האפשרית של כל אופציה והתייחסו לעיצוב החלל. תשמחו לדעת שקל מאוד למצוא אפשרויות לא רק יעילות, אלא אפילו כאלה שישפרו את הנראות הכללית של החלל.
  • היכן מניחים – תקרה אקוסטית תונח במקומות בהם יש רעש שעלול להטריד את יושבי המקום. בהתאם לגידול באוכלוסייה והרעש הנוצר מכך, ניתן לראות כיום יותר תקרות אקוסטיות ביותר מקומות. זאת כמובן, בזכות המודעות שהולכת וגדלה לקיומה של התקרה, וכן בשל הבנתם של בני האדם שביכולתם לשפר את איכות חייהם. תקרות אלו יתאימו למשרדים ולמקומות עבודה אחרים בהם קיים Open-space שבו מספר אנשים עובדים ביחד ושומעים זה את זה לאורך כל היום. מובן שתוכל להתאים גם לבתים פרטיים או משרדים קטנים – שהרי אין כל סיבה שאדם שחש שהוא מוטרד מרעש, לא יהנה מקצת שקט.
  • קונסטרוקציה – בתאריך שנקבע מראש, יגיע הצוות המקצועי למקום ויחל בהצבת הקונסטרוקציה לקראת הנחת האריחים. לא נלאה אתכם בהסברים על התהליך עצמו, רק נציין שישנה דרך ספציפית לעשות זאת. תסמכו על הצוות שידאג להניח חיזוקים וקיבועים במקומות אסטרטגיים כך שהתקרה תהיה מונחת כראוי ותחזיק מעמד לאורך זמן.
  • אריחים, אריחים, אריחים – כעת, לאחר שהקונסטרוקציה במקומה ניתן להניח תקרה אקוסטית מעליה. נשמע פשוט? ובכן, בפועל מדובר בעבודה עדינה מאוד, מכיוון שאם יניחו אותם לא נכון, יוכלו האריחים להפגע או לנשור ממקומם. הצוות המוסמך יידע היכן לחתוך את האריחים במקרה הצורך וכיצד להניח אותם כך שהתקרה תחזיק מעמד לאורך זמן ותעשה את עבודתה.

להאזין לשקט

לאחר שתבצעו סקר שוק ותעלו בחכתכם את החברה שעשתה עליכם את הרושם הטוב ביותר, יש לבחון אותה מקרוב. מי מנהל אותה? האם ניתן למצוא ביקורות והמלצות עליה? מה לגבי חוזה העבודה שתחתמו מולה טרם תחילת העבודות? והחשוב מכל, כמה וותק וניסיון מחזיקה החברה באמתחתה? מובן שאלו נרכשים עם הזמן, יחד עם הכשרה נכונה, אהבה לתחום וסבלנות ללמידה וללקוחות. חברה שכזו תעניק לכם תוצאה מושלמת ותעשה כל שביכלתה כדי לבחור עבורכם תקרה אקוסטית שתתאים באופן מלא למרחב המדובר, ותשמש אתכם לאורך זמן. על החברה להיות מוכנה לכל תרחיש ולהעמיד צוות עבודה בהתאם לגודל המרחב – מספר גדול מידי של אנשים בחלל קטן מידי ייצרו עומס, ומספר מועט של אנשים בחלל גדול מידי יביא לכך שהעבודה תתעכב.

לסיכומו של עניין; אם קיים בסביבתכם רעש טורדני שמפריע לכם לישון, לעבוד, ליהנות מסרט טוב או מזמן איכות עם המשפחה והחברים, אין שום סיבה שתרשו לעצמכם להמשיך לסבול. ניתן להתקין תקרות אקוסטיות גם במרחבים ישנים יותר, כך שאם אתם מתגוררים בבניין ישן יחסית, תוכלו להזמין לעצמכם תקרה אקוסטית חדשה ללא כל חשש. כפי שלמדתם, פעולת ההתקנה מהירה יחסית, והתוצאה? שלווה, שקט והפחתה משמעותית מהסטרס היום יומי תחתיו אתם נתונים. כל שעליכם לעשות זה רק ליצור קשר בהקדם האפשרי עם חברה מקצועית המתמחה בתקרות אקוסטיות ולתת לצוות המקצועי לעשות את העבודה בשבילכם

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה