המדריך למדרסים בהתאמה אישית

$(function(){setImageBanner('871f9d76-dfcb-44dd-a306-c8dc427c0f39','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לא מזמן התגלו המדרסים בהתאמה אישית כפתרון מעולה לאנשים שסובלים מבעיות גב, ברכיים ורגליים. מתוך ההבנה שלכל אחד יש את מבנה הרגל הייחודי שלו, החלו לרשום מדרסים בהתאמה אישית לכל אדם כאינדיבידואל, בניגוד לפעם, שם המדרסים היו אחידים לכולם. אז מה חשוב לדעת לפני שרוכשים מדרסים בהתאמה אישית? כל התשובות כאן.

pixabay

מהי חשיבותם של מדרסים בהתאמה אישית?
לפני שנכנסים לעובי הקורה חשוב לציין את העובדה כי לא המדרסים שתראו בחנויות השונות הם בהכרח מדרסים בהתאמה אישית, לפעמים גם אולי לא באמת אורטופדיים. אז נכון, תוכלו למצוא מגוון רחב של מדרסים בכל מיני מקומות, במידות שונות, עובי שונה ומחירים שונים, אבל דעו כי לרוב הם מיוצרים באופן אחיד לכל המדרסים ולא בהכרח יש להם את הפוטנציאל הרפואי שקיים כאשר מעצבים לכם מדרסים בהתאמה אישית הייחודים אליכם ולבעיות שלכם.
מדרסים רגילים יכולים אולי לעזור לתקופה, אך בשלב מסוים הם נשחקים ולא משלימים יותר את המטלה שלשמה הם נקנו, ולמעשה מהווים רק פתרון זמני לבעיה כרונית שנמשכת הרבה יותר זמן ממה שהמדרסים הגנריים יכולים לעמוד בו. מדרסים בהתאמה אישית לעומת זאת, מיוצרים כך שהמטרה שלהם היא להתאים בדיוק לצורת הרגל שלכם ולתמוך בדיוק בנקודות שדורשות את התמיכה הזו. התהליך של הכנת המדרסים אפילו לוקח כמה ימים כדי לוודא שהם עונים על כל הצרכים הרפואיים ובאמת יקלו על מי שמשתמש בהם. בנוסף, הם מעוצבים כך שהם יכולים להחזיק שנים ולשמש אתכם להרבה מאוד זמן מבלי לחשוש שאולי תיאלצו להחליף אותם בקרוב.
בסופו של דבר מדובר בגוף שלכם וביכולת שלו לנוע, והחשיבות של היכולת הזו אינה ניתנת למחלוקת, לכן מומלץ לשקול מדרסים בהתאמה אישית ובאיכות גבוהה על מנת לאפשר תנועתיות קלה ויעילה יותר, שיכולה לעזור גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

 

איך לבחור את המדרסים הנכונים?
כפי שכבר הבנו, יש חשיבות רבה לבחירת המדרסים הנכונים, כי יש להם את היכולת האמיתית לעזור לתופעות או מחלות מסוימות שקשורות לגב, לברכיים או לכפות הרגליים. לכן, לפני שבוחרים מדרסים, חשוב קודם כל לבחור מכון אורטופדי מוסמך  המתמחה ביצירת עזרים אורטופדיים כגון מדרסים, חגורות גב ואפילו נעליים, על מנת לוודא כי אתם מקבלים את התוצר הטוב ביותר על ידי אנשים שבאמת מבינים את הצרכים שלכם.
הנה עוד כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון כשבוחרים מכון אורטופדי ליצירת מדרסים בהתאמה אישית:

  • בדקו כי המכון בעל תעודות והוכחות לאיכות המדרסים שלהם. אם המכון ותיק הוא כנראה מבין את הצרכים של אנשים במדרסים וכבר ייצרו כמות נכבדת של מדרסים בהתאמה אישית. בהתאם לכך הם יידעו לכוון אתכם בדיוק למה אתם צריכים ואיך באמת אפשר לעזור לכם.
  • וודאו כי המכון עובד בשיתוף עם קופת החולים שלכם. לרוב תקבלו את ההפניה לקבלת מדרסים בהתאמה אישית מהקופת חולים, ולכן כדאי לבחור במכון שעובד בשיתוף עם קופות החולים, בעיקר כי כאלו עוברים בחינה קפדנית ומדוקדקת על ידי קופות החולים, ובמקרים מסוימים, יהיה ניתן לקבל גם סבסוד של קופת החולים לרכישת המדרסים.
  • שאלו את המכון האם הוא פועל כמרכז שלם. הכוונה היא לוודא שבאותו המקום תוכלו לדאוג גם למדידה של כף הרגל (כדי להתאים לה את המדרס הנכון בגודל המדויק), גם ליצירה של המדרס (אם המכון מגיש מדרס על המקום, כנראה שהוא אולי לא מותאם אישית אליכם בצורה האופטימלית, כי לרוב התהליך לוקח כמה ימים) וגם לאחריות במקום (משום שמדרסים הם מוצר רגיש שדורש תחזוקה ולכן כדאי לקבל אחריות). נרצה גם כמובן שכל אלה יהיו במקום אחד, נוח ונגיש לנו, על מנת למנוע טרטורים, היסחבויות והרבה אי נוחות.

 

המטרה שלנו היא לעזור לכם לחיות חיים נוחים יותר, נטולי כאב ומלאי תנועה וחופש. לכן, אנחנו לוקחים כל מדרס ומדרס ברצינות ומבטיחים להעניק את התוצאה הטובה ביותר. אם מצאתם את עצמכם צריכים אביזרים אורטופדיים, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, להתייעץ, לשאול – וביחד נגיע לתוצאה האופטימלית המותאמת לכל אחד ואחד בנפרד, כדי להבטיח תוצר איכותי שבאמת יסייע לכם עכשיו, ולמשך הרבה מאוד זמן הלאה.




 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה