המזל הגיע ליישובי הדרום: 101 זוכים מרחוק דרך גירוד חישגד מהנייד

$(function(){setImageBanner('8991c433-198f-4459-ac64-484aa385cc43','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לגרד כרטיסי חישגד מקוריים של מפעל הפיס – דרך הטלפון הנייד, הפכה להיות הלהיט החדש של משחקי המזל עם מאות זוכים מישובי הדרום. אז איך scratch עובד ואיך הגיבה עירית ענבי שביקרה במשרדי החברה? כל התשובות בדרך לפרס הגדול

.

"העולם התקדם, היום ניתן לעשות הכל מרחוק, אז למה לא לגרד כרטיסי חישגד מהנייד או מהבית. זאת בדיוק הבשורה שלנו, אנחנו מנגישים את המזל", כך תיאר שאולי כהן, מנכ"ל החברה scratch, את הלהיט החדש של משחקי המזל. מצד אחד: כרטיסי חישגד המוכרים והאוהבים של מפעל הפיס, מצד שני טכנולוגיה חדשנית בשילוב מכניקה מתקדמת, המאפשרת לגרד את הכרטיס דרך הטלפון הנייד בכל מקום ובכל זמן. לאחר רכישת הכרטיס, יופיע על הצג צילום של הכרטיס, כולל מספרו הסידורי המקורי, זאת באמצעות מצלמה משוכללת המותקנת במכונה. כעת נותר לתת לאצבע לרקוד על הצג בזמן שהכרטיס שרכשתם נמצא במכונה והכל – ללא מגע יד אדם. "השירות עצמו מלווה ומפוקח על ידי פירמת עורכי דין מהמובילות בישראל ומאובטח בסטנדרטים המחמירים ביותר", הדגיש כהן. מאז שהחלה scratch לפעול בישראל, גילו עשרות אלפי איש שאפשר לנסות את המזל מבלי לעמוד מתי ובכל שעה שרוצים. "כמו בכל תחום, גם כאן, הנוחות והזמינות הפכו את השירות שלנו לפופולארי. בתום הגירוד, המערכת יודעת לזהות את הזכיה והכסף מגיע ישירות לחשבונכם", ציין כהן. חשוב לציין שהיקף הפרסים ושווים מ-10 שקלים ועד למיליון שקל, נקבעים על ידי מפעל הפיס, Scratch יוצרת את החיבור בין הרוכש לכרטיס באופן דיגיטלי. מהנתונים שהצטברו עד כה עולה כי ביישובי הדרום, רוב השחקנים הם גברים (55%) לעומת נשים ודווקא בגזרת הזכיות, נראה כי לנשים יש יותר מזל: 57% מהנשים זכו בפרס כלשהו, כאשר שיעור הזכיה בקרב הגברים עומד של 54%. בסך הכל נרשמו בקרב תושבי האזור 101 זכיות בסכום מצטבר של 114 אלף שקל.

מי שנבחרה להביא את הבשורה של scratch היא לא אחרת מאשר עירית ענבי שהפכה לפרזנטורית של הטכנולוגיה. "היא ביקשה לראות במו עיניה איך זה עובד, התנסה וצעקה 'וואו' שהבינה כמה זה אמיתי ובטוח", סיפר כהן, "כמי שהובילה במשך שנים את הגרלות הלוטו במקצועיות, באמינות וזכתה לאהבה אדירה של הקהל, לנו היה הכי טבעי להציע לה להיות הפנים של טכנולוגיה צעירה, חדשנית ופורצת דרך בתחום ההגרלות". נסו את המזל שלכם באתר scratch.

 

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה