הסעות לחתונה מה חשוב לדעת?

$(function(){setImageBanner('12ee1ecd-bd24-4c37-b8fd-65f20eb51b39','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

היום כל נוסע ההסעות הפרטיות, הפך לנפוץ, בקרב ישראלים רבים. למשל כשאר נערכת חתונה.

Pixabay

בעלי האירוע יעדיפו להזמין הסעות לחתונה למוזמנים, מה שיקל עליהם את ההגעה, כאשר הם גרים באזור מרוחק ממקום מגוריהם. גם אורחים רבים יותר יגיעו לחתונה, כאשר קיים מערך מאורגן של הסעות. מוזמנים וכולם מגיעים בזמן, כך שיימנעו עיכובים ואיחורים באירוע. ישנם אנשים שמוזמנים לחתונה, אך המחשבה שהאירוע נערך באזור מרוחק ועצם המחשבה על הנסיעה הארוכה בחזרה הביתה, מונע מהם להגיע. הסעות הינה דרך אשר מביאה לפתרון נהדר, למי שמעוניינים להשתתף באירוע משפחתי כמו חתונה.

 

הרי זו מצווה לשמח חתן וכלה ואפילו צעירים שאוהבים לשמוח ולשתות משקאות אלכוהוליים, ישמחו כאשר יוצע להם שירות כמו הסעות לחתונה. בגלל שהצעירים אוהבים להישאר עד השעות הקטנות של הלילה, האפשרות של הסעה מסודרת תקסום להם יותר והם יוכלו לשמוח ולשתות כאוות נפשם מבלי לחשוש מי ינהג הביתה"..כאשר אורחים באירוע, היו תלויים בתחבורה ציבורית, הם תמיד חשו לחוצים, מה שלא יקרה, כשאר תהיה הסעה מסודרת לאירוע באמצעות חברת הסעות פרטית. אין צורך למצוא חניה, כאשר רכב ההסעה הגדול והנוח, עוצר להם ממש מול פתח האולם או גן האירועים.

 הסעות לחתונה – חלק בלתי נפרד מארגון האירוע

זוגות שמארגנים את חתונתם באזורים מרוחקים יותר מהמרכז, ששם גרים רוב המוזמנים, יארגנו את חתונתם כך שיהיו בה הסעות לחתונה. זהו למעשה חלק בלתי נפרד מהאירוע. השמחה שרבים ישתתפו בחתונה ואלה שאוהבים להישאר עד השעות הקטנות של הלילה, כאשר רובם הם הקהל הצעיר של המוזמנים, יהוו יתרון לחתן ולכלה. יש לברר לגבי ההסעות ולקבל לפחות 3 הצעות מחיר, כך שיהיה ניתן לבחור מבין  חברות ההסעות, איזו חברה נראית לכם העדיפה ביותר, הן בשל האוטובוסים או המיניבוסים שהיא מעמידה , הן בשל המחיר וכמובן השירות של נהגים מקצועיים ואדיבים.

 

יש לציין בפני חברת ההסעות את נקודות העצירה בלקיחת הנוסעים לחתונה  וחזרה ממנה. המחירים של הסעות לחתונה, משתנים על פי כמות הנוסעים והמרחק, כך שמחירי ההסעות יהיו שונים בכל אירוע על פי נתוניו. ראשית, יש להכין רשימת מוזמנים מראש שיהיו בהסעות ויש לברר בנוסף מתוך הרשימה, מי יעלה על ההסעות או מי יגיע באופן עצמאי לחתונה.

 

הסעות מאורגנות ע"י בעלי האירוע יגבירו את הסיכוי שרוב המוזמנים יגיעו

 

הדבר הכי מדאיג של זוגות שעומדים להינשא הוא כמות המוזמנים. זו הסיבה שהם מבקשים אישורי הגעה ועל מנת שבאמת רוב המוזמנים יגיעו, הסיכוי לכך יגבר, אם תזמינו הסעות לחתונה מחברת הסעות וותיקה, מה שיגרום גם לבעלי האירוע שקט נפשי והן למוזמנים אשר יגיעו בבטחה ויחזרו בבטחה לביתם, עם רכבים מפנקים שינעימו עליהם את הנסיעה. בנוסף, נהגים מקצועיים העובדים שני בחברת הסעות, יכולים על פי השעה ויום האירוע, לתכנן את הזמן הנכון של איסוף האורחים, כאשר הם מתחשבים בפקקים בדרך.

 

יש לארגן נקודת איסוף כלה למוזמנים לחתונה, כך שיהיו כמה שפחות עיכובים לנהג ולמוזמנים עצמם. התאמת כלי התחבורה , הינו נושא לא פחות חשוב, כך שעל פי רשימת הנוסעים, חברת ההסעות, תדאג לספק רכב הסעות בגודל המתאים והכוונה  היא למיניבוס או לאוטובוס. בזמן שאתם בודקים לגבי חברת הסעות מתאימה, יש להשוות מחירים, לקבל המלצות ממכרים, או בני משפחה ולקרוא כמה שיותר חומר לגבי מחירים שנחשבים הגיוניים. גם בפורומים השונים, תוכלו להיכנס ברחבי הרשת ולמצוא המלצות לגבי חברת הסעות זו או אחרת, כאשר חוות הדעת של הגולשים יכולים לסייע לכם בבחירה נכונה של חברת הסעות איכותית.

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה