הקורונה לא עצרה את אור קופרלי, וקבוצת חצי חינם עומדת להפתיע בענק!

$(function(){setImageBanner('76f9b4e7-9432-42ec-bb0e-f6f4fa824eed','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כמי שנולד להורים שעסקו במרבית שעות היממה בניהול העסק המשפחתי, אפשר לומר שאור קופרלי יועד להיות בין מנהלי הקבוצה "חצי חינם", שמאז ילדותו הפכה להיות אחת הקבוצות הגדולות והמובילות בישראל בתחום הקמעונאות עם דריסת רגל משמעותית גם בתחום השקעות הנדל"ן בישראל.

freepik

את רזי המקצוע למד לאורך השנים, כאשר בילה את מרבית החופשות מבית הספר בין מדפי הסופר, במחסנים, בין עמדות הקופות ועוד. עד למועד הגיוס שלו כבר הספיק לחנוך מגוון עמדות תפעול, פיקוח וניהול מהמלגזה וסידור הסחורה, דרך פיקוח על ההזמנות המגיעות ועד לניהול עמדת הקופה הראשית.

אולם, עם שחרורו מצה"ל, ידע שעיסוקו עומד לקבל תפנית. זו הייתה נקודת זמן מכרעת עבורו ועבור הקבוצה, שכן פעילות הנדל"ן הייתה זקוקה לשחקן. כבר אז, לפני כ – 15 שנה, הקבוצה השקיעה רבות ברכישת שטחי נדל"ן לצורך פיתוח מסחרי, הקמת בנייני משרדים ובנייני מגורים. פעילותו של אור התמקדה בפיקוח על ההתנהלות מול השוכרים  ובמקביל על פיתוח מרכזים מסחריים.

על התעוזה שהובילה לפיתוח מתחם הדגל של הקבוצה

אור קופרלי הגיע עם הרבה אוויר במפרשים, מה שאפשר לו לפעול בביטחון ולהביא הרבה תעוזה. אחד המתחמים הראשונים שפיתח נחשב עד היום למתחם הדגל של הקבוצה, המוכר כ"מתחם שרונים".

אור הביא רוח חדשה ומרעננת, והצליח לפתח מתחם בקונספט ייחודי. להבדיל ממתחמי קניות ומסחר וקניונים שעדיין נבנים ומתוכננים בשיטה במסורתית, אור בחר לחשוב מחוץ לקופסה. דרך פעולתו נחשבת נועזת גם אם נבחן אותה בהתאם לרוח התקופה בה אנו חיים כיום.

ייחודיות המתחם מתבטאת בכמה דרכים. אחת מהן היא עיצוב לא סטנדרטי, שכלל ייבוא של פארק מזרקות מים מיוחדות שטרם נראו באותה עת בישראל. אך לא רק בזאת מסתכמת פעילותו יוצאת הדופן של אור. על מנת לייחד את המתחם הוא בחר לפתוח בו מועדון כושר joy, שמציע שיעורים מיוחדים למועדון המתאמנים. המועדון קיים רק במתחם שרונים ולא עתיד להתפתח לרשת.

למעשה, את כל הזכייניות שמצויות במתחם שרונים לא ניתן למצוא במרכזי מסחר מסורתיים, ולכן הן נמשכו דווקא לכאן ונבחרו בקפידה. עוד במתחם, חנות ייחודית שנקראת makers, אשר משלבת בין קמעונאות, חוויה, יצירה, עיצוב וסדנאות לקהל הרחב, ג'ימבורי לילדים ופעוטות, משחקי וידאו, שירותי מכבסה ומתפרה ועוד.

על תקופת הקורונה והפיתוחים החדשים של הקבוצה

בעוד תקופת הקורונה עודדה רבים מאנשי העסקים בישראל ובעולם לחשב מסלול מחדש, אור הצליח להתפנות לעיסוקים שדחה מפאת חוסר זמן, מה שסייע לו לייעל אופרציות שונות ולקדם תהליכים שונים.

אחד הפרויקטים שהצליח לקדם בשנתיים האחרונות כלל את הפרדת יחידת הנדל"ן מענף הקמעונאות בקבוצה ומיתוגו מחדש. המהלך צפוי לראות אור ממש בזמן הקרוב, וניכר כי זהו צעד משמעותי , שנועד לקדם את רכישות הנדל"ן, השבחות הנכסים והפיתוחים של הקבוצה בתחום זה, שעתידים להתפרסם תחת המיתוג החדש של ענף הנדל"ן בקבוצת חצי חינם.

על ייחודיות והון אנושי

קבוצת חצי חינם מפרנסת כיום קרוב ל- 5,000 עובדים. אף על פי שהשנתיים האחרונות היו מאתגרות לאין שיעור, הקבוצה הצליחה לשמור על יציבות הודות לעובדה שהיא מנהלת אופרציות שונות באופן עצמאי.

להבדיל מרשתות שיווק אחרות, קבוצת חצי חינם אחראית על מערכי המשלוחים, הניקיונות, החלוקה, הסעות העובדים, ההסעדה ועוד, כך שהכל קורה in house וללא שירותי מיקור חוץ. זה מאפשר לשמור על חוסן הקבוצה ולהבטיח שירותים ברמה הכי גבוהה שיש, בהתאם לסטנדרט שקבע על ידי מנהלי הקבוצה.

חברי הקבוצה אומנם מתמחים בתחומם, אך כולם מקפידים להתמקצע גם בתחומים נוספים. הקבוצה מעודדת ת כל חבריה להתפתח ברמה האישית והמקצועית, כך שיוכלו לפעול יחד בסינרגיה ולהוביל להצלחה אישית של כל אחד ולהצלחת הקבוצה כולה.

אור בוחר להתמקצע גם בכל נושאי משאבי האנוש, הניהול העסקי ותפעול העובדים. הוא מאמין שהקבוצה גדלה ומפתחת חוסן הודות לנפשות הפועלות בה וההון האנושי שמרכיב את הקבוצה, וגאה להיות חלק מקבוצה שדוגלת בחיזוק ההון האנושי לצד שימת דגש על חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה