הרמת סינוס – הליך רפואי שיכול לשנות את איכות החיים

$(function(){setImageBanner('0aee4ec8-649a-4825-bd58-931efefb1883','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

יש המון הליכים רפואיים שמשפרים את איכות החיים שלנו בצורה מאוד משמעותית. אבל יש רק טיפול רפואי אחד שמאפשר לנו לנשום לרווחה בכל מובן של המילה. אנשים שנולדו עם מבנה גנטי בעייתי באזור הלסת מבינים את המשמעות של טיפולים כירורגיים מורכבים ואת ההשפעה שיש להם על איכות החיים ועל בריאות מערכת השיניים. ולכן, ממש לא מפתיע לגלות שבשנים האחרונות יש ביקוש הולך וגובר להליך הרמת סינוס אשר יכול לצמצם בצורה משמעותית את הצורך בטיפולי שיניים מורכבים וכך לאפשר איכות חיים טובה יותר ובריאות שיניים איתנה יותר. יחד עם זאת רגע אחד לפני שאתם לוקחים את ההחלטה כדאי שתכירו לעומק את ההליך הרפואי שאתם רוצים ומבקשים לעבור. ולשם כך יצרנו לכם מדריך קצר שמסביר הכל על הרמת סינוס.

הרמת סינוס

מה חשוב לדעת על הליך הרמת סינוס?

  1. הסינוס הוא איבר פנים אנטומי שנמצא מעל הלסת העליונה משני צידי האף. במקרה שבו המבנה האנטומי שלכם לא תקין מיסודו, סינוסים יכולים לייצר בעיה אסתטית ולהשפיע על מראה השיניים ואז כל אפשרות לבצע טיפול שיניים אפקטיבי. כלומר, אם לא מטפלים בבעיה מהשורש יהיה קשה מאוד להשלים כל סוג של טיפול אסתטי לשיניים שלכם.
  2. ניתוח הרמת סינוס הוא ניתוח המתבצע בהרדמה מלאה והוא משנה את מיקום הסינוסים בתוך חלל הפה, על מנת לייצר חלל שבו צריכות להיות השיניים שלכם. יש כל מיני גישות לטיפול, והרופא יכול להחליט על הגישה המתאימה על בסיס צילומי השיניים והמצב הרפואי שלכם. מה שאומר שאתם חייבים להגיע למרפאה של כירורג לסת עם כל המידע הדרוש לטובת קבלת ההחלטות על אופן הטיפול.
  3. זמן ההחלמה אחרי הניתוח תלוי בעיקר באופן שבו ייקלטו השתלים של העצמות והשיניים החדשות בגופכם. על פי רוב תקופת ההחלמה יכולה לנוע בין ארבעה לשישה חודשים כאשר הימים הראשונים הם הימים שבהם המטופל מרגיש נפיחות וכאבים באזור הניתוח.
  4. החשיבות של היגיינה בתהליך הניתוח וההחלמה היא משמעותית מאוד ויש לך סיבה אחת מרכזית. הצורך להימנע מזיהום או יצירת דלקות מקומיות שיכולות לסכן את הצלחת ההחלמה וההליך כולו.

הרופא שמלווה אתכם לאורך כל הדרך

בכדי להצליח לבצע ניתוח הרמת סינוס צריך לבחור רופא מנוסה ומיומן, אשר מסוגל להציע לא רק יכולות טכניות וקליניות מהרמה הראשונה, אלא גם נכונות להבין את המצב הנפשי של המטופל ולסייע בתהליך ההחלמה. ככל שאתם מרגישים יותר לחוצים בתהליך הניתוח, כך יש צורך לבחור ברופא שאתם מרגישים בנוח לדבר איתו באופן פתוח על החששות. אז אל תהססו לשאול את כל השאלות כבר בפגישה הראשונה, ולבקש לקבל תמיכה כדי להשלים את הטיפול הרפואי הדרוש לכם ויפה שעה אחת קודם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה