וטרינר באשדוד - מה חשוב לדעת

$(function(){setImageBanner('20ebc291-b5f7-46f8-b237-d85762514093','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אם אתם גרים באשדוד או בסביבה ויש לכם חיית מחמד, כמו למשל כלב, חתול או אפילו חיה אקזוטית כמו מכרסם, חמוס, זוחל וכולי - אתם בוודאי מחפשים וטרינר מקצועי וטוב.

freepik

כיום כבר עלתה המודעות במדינת ישראל לגבי החובה לדאוג לרווחת בעלי החיים - בין אם מדובר בהשארת מים לחתולי רחוב - לבין אם הצלת ציפור שבורת כנף. יתרה מכך, מי שיש לו בעל חיים בבית או במשק: חייב לדאוג לרווחה שלו ולכך שבעל החיים יחיה בסביבה טובה ונאותה ויאריך חיים.

איך מוצאים וטרינר באשדוד?

חיפוש וטרינר באשדוד חייב להיות יסודי וטוב כדי שתוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר כמו גם את היחס האישי והמקצועי לבעל החיים. לכן יש לבחור מקום שיש בו וטרינר 24 שעות ויכול לספק את כל השירותים הדרושים לרפואה כללית ורפואה דחופה כמו גם כירורגית.

אז מה חשוב לדעת כאשר בוחרים וטרינר באשדוד? הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב בבחירת מרפאה:

סוג השירות וקבלת כל השירותים במקום אחד

חפשו מרפאה שתספק טיפול לבעלי החיים שלכם החל מכלבים וחתולים עד ציפורים ותוכים, מכרסמים זוחלים ושאר חיות אקזוטיות. וודאו כי המרפאה מספקת את כל השירותים הדרושים לכל תרחיש כמו שרותי מעבדה והדמיה, בדיקות דם וספירת דם, בדיקת סוכר וביוכימיה. וודאו כי ניתן לקחת במרפאה ביופסיות, לבצע בדיקות בקטריולוגיות או בדיקות מיקרוסקופיות. שימו לב כי הרופאים יכולים לבצע בדיקת שתן וצואה, לקחת משטחי הפרשות אוזניים, משטחי דם וכולי, תוך קבלת תוצאות במקום.

שימו לב כי במקום יש חדרים לצילומי רנטגן לאבחון מהיר או מכשירים לבדיקת אולטרסאונד עבור זיהוי מחלות פנימיות או ביצוע בדיקות קצב לב וכדומה. כך תוכלו לקבל את כל השירותים במקום אחד.

ניסיון ומקצועיות

חשוב שהרופאים במרכז הרפואי ידעו לייעץ לנתח, לטפל, לדגום, לדאוג לניקוי שיניים במקרים של ניקוי עקירות וכו', וידעו לספק שירותי חירום כמו לאחר דריסה או נפילה של בעל החיים וכדומה. בין היתר חשוב שבמקום יבצעו כל מה שקשור ברפואה כירורגית החל מניתוחי סירוס ועיקור עד ניתוחי חירום כמו בהיפוך קיבה או במקרים של קטיעות (חלילה!) שברים וכולי.

 

ציוד חדיש

בחרו מרכז רפואי לבעלי חיים שיש בו ציוד חדש מקצועי ונוח לעבודה וצוות מקצועי שכולל רופאים, מנתחים, אסיסטנטים, פקידי קבלה סניטריים וצוות ניקיון כל מה שצריך עבור טיפול מסור ונכון בבעל החיים שלכם. כך אפשר לתת טיפול טוב וחיים מעולים לבעל החיים שלכם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה