חברת א. לפיד – הנדסת קירור ומיזוג אוויר

$(function(){setImageBanner('97dd9f03-ecc8-472f-afa6-df8123291707','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

יש תחומים שמוכרים ביותר בקרב המגזר העסקי או המוסדי. אחד מאלו הוא בניית חדרי קירור. מדובר על צורך בוער שנועד לאפשר לקרר כמויות גדולות מאוד של מוצרים בו זמנית. זאת בצורה נוחה, נשלטת וזמינה מאוד לשימוש.

unsplash

כדי שחדר הקירור יענה על הצורך ועל הציפיות של הלקוח, הוא חייב להיבנות במקצועיות רבה. כאן נכנסת חברת א. לפיד לעובי הקורה ומציעה את הפתרון המקצועי והמותאם לפי הצורך וכל יתר הנתונים. בניית חדרי קירור על ידי החברה תתבצע תמיד בשלימות תוך חתירה לשלימות מכל היבט שהוא.

כל הערכים החשובים בבניית חדרי קירור

  • מקצועיות וידע רב – כדי לבנות חדר קירור יעיל וטוב צריך לא מעט ידע מקצועי. הידע הזה מאפשר לאנשי המקצוע לעבוד בצורה מאוד יעילה על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר באמצעות ציוד מתאים ותוך ניצול מיטבי של כל המשאבים הקיימים.
  • הבנת הצרכים – בניית חדר הקירור תתבצע אחר הבנת הצרכים של הלקוח. דהיינו, החברה מעיינת בצרכי הלקוח ובסוג השימוש בחדר הקירור, בודקת מה היקף השימוש, הטמפרטורה האופטימלית שנדרשת בחדר הקירור, השטח וכדומה, ובהתאם לכך מתכננת את בניית חדר הקירור.
  • ניצול אנרגטי – השימוש בחשמל מביא לנתח משמעותי בהוצאות בבתי עסק ובמוסדות רבים. כאן מגיע לידי ביטוי הצורך לפעול בתבונה על מנת לחסוך ככל האפשר בצריכת חשמל. מלבד לבחירת מנועים חסכוניים כל התהליך יחתור לנצל במקסימום את האנרגיה על מנת לצמצם עלויות צריכה.
  • בטיחות ונוחות בשימוש – ערך חשוב מאוד הוא בטיחות של חדר הקירור ואופן שימוש מתאים ונוח. החל משלב התכנון ועד לסיום בניית החדר ישימו אנשי המקצוע לעצמם מטרה להוביל את התהליך לתוצאה בטיחותית מאוד אשר מתאימה ונוחה מאוד לשימוש שעתידים לעשות בחדר.

החברה שתספק לכם את המיטב בבניית חדר קירור

חברתנו דוגלת במצוינות וחותרת לענות על כל צורך שנוצר בקרב הלקוחות על הצד הטוב ביותר. זו הדרך שלנו להיות בטוחים שאנו נותנים את המקסימום שאפשר ודואגים לשביעות רצון של הלקוחות שלנו. אנו יודעים שכאשר משקיעים בבניית חדר קירור שואפים להגיע לשביעות רצון מלאה ולתוצאה מקסימלית בה חדר הקירור ישרת את העסק או את המוסד למשך זמן רב מקסימלי וללא תקלות בכלל. והלקוחות שלנו אכן נהנים מפתרונות קירור מושלמים שפועלים כמו שצריך וממלאים את התפקיד שלהם על הצד הטוב ביותר למשך תקופה ארוכה. העבודה המקצועית של החברה מאפשרת למשתמשים להיות רגועים למשך תקופת שימוש ארוכה ללא צורך בתיקונים ובלי להתמודד עם תקלות חוזרות ונשנות.

רותמים את כל הידע המקצועי לטובת הלקוח

אצלנו מאגדים ידע מקצועי נרחב לצד אכפתיות במידה גדושה – כל זאת למען יהיו הלקוחות מרוצים במידה מקסימלית מבנייה של חדר קירור איכותי, עמיד, יעיל ובטוח לשימוש למשך זמן רב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה