עד היום, הרגילו אתכם שכאשר המחיר הנמוך מידי כנראה גם האיכות תהיה בהתאם, ושמוצרים יקרים הם לרוב טובים יותר ובעיקר בתחום הריהוט.

בימים בהם הצרכנים כבר לא פראיירים, שואפות היצרניות לייצר רהיטים איכותיים במיוחד ובמחירים נגישים יותר. רובינס הינה החברה המובילה בישראל לייבוא ושיווק רהיטים. היא נחשבת היבואן הרשמי והבלעדי בישראל של שמות גדולים בעולם הריהוט ומשווקת ל כ-200 חנויות רהיטים ברחבי הארץ רהיטים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

כעת, הבשורה המשמחת היא שהיבואנית החליטה לפתוח את חנות העודפים הבלעדית שלה אצלנו באשדוד.

ניתן למצוא בחנות פריטי ריהוט יוקרה שהם אחרונים במלאי מדגמים יוצאים, פריטים מתצוגה או פריטים עם פגמים קלים במחירים מפתיעים והנחות של עד 70% מהמחיר המקורי.

 רובינס

חברת רובינס המייבאת ריהוט יוקרה ממותגי על ברחבי העולם, כוללת מערכות ישיבה מתקדמותפינות אוכל, ספות פינתיות במגוון עיצובים, שולחנות מעוצבים, כסאות, קונסולות, מיטות מזרנים ועוד שלל של מוצרים מהשורה הראשונה בתחום הריהוט בעולם כולו.

מחירי OUTLET

בחנות רובינס באשדוד תופתעו מהמחירים המיוחדים של הרהיטים, כך למשל תוכלו לרכוש סלונים איכותיים מבית "robins" בטווח מחירים המתחילים ב-2,990 ₪ בלבד (במקום 10,000 ₪ ). תוכלו למצוא גם פינת אוכל יוקרתית עם כסאות ב-3490 ₪ (במקום ב9000 ₪ ).

 

שלם וקח

חנות ה OUTLET של רובינס מאפשרת, לקונים להנות משיטת "שלם וקח" על כל הרהיטים בחנות, ספות, סלונים, שולחנות, מזנונים ועוד. השיטה אומרת שמה שאתם רואים בחנות אתם קונים, אין צורך בהמתנה לסחורה שתגיע מחו"ל או ממחסנים. בנוסף, אם יש לכם רכב גדול או עגלה נגררת אין צורך בתוספת תשלום על ההובלה .

 רובינס

יגאל סיסו מנכ"ל רובינס ישראל "בחרנו לפתוח את חנות העודפים של רובינס באשדוד מכיוון שמחסן היבואן שלנו נמצא בעיר. חשוב לציין שהמוצרים שתמצאו בחנות העודפים שלנו באשדוד הם עודפי תצוגה, עודפי יבוא וחיסול דגמי שנה אחרונה, בנוסף הפריטים בחנות משתנים מיום ליום, כך שגם אם לא מצאתם משהו שאהבתם שווה לבקר שוב".

אז אם אתם נמנים בין אלה שבדיוק עוברים דירה, מחליפים סלון או סתם מתחשק לכם לרענן את הלוק של הבית, אתם מוזמנים לבקר בחנות העודפים של רובינס באשדוד.

שעות פעילות החנות : ימים א' עד ה' בשעות 10:00-20:00 ימי שישי 9:00-13:00

דף הפייסבוק לחצו כאן 

לאתר מבצעים לחצו כאן 

רובינס אאוטלט - רח' הבנאים 14, אשדוד


להזמנות טלפוניות! חייגו עכשיו 072-3910132 או שלחו וואטסאפ >> 050-8944417

*במקום חניה חופשית חינם 

מבצעים חמים כעת בחנות -המוצרים עד שבוע או עד גמר המלאי

.

-

.

-

.

-

.

-

.

אם תרצו שניצור אתכם קשר השאירו פרטים : 

-