חולם לחיות בארה"ב? זה מה שעליך לעשות

$(function(){setImageBanner('a505c132-d1b1-413c-98b4-034b34dcbc27','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אם לא נולדת עם אזרחות אמריקאית ואין לך הורים בעלי אזרחות אך יש לך חלום לחיות בארה"ב עלייך לדעת כי החלום יכול להפוך למציאות. ישראלים רבים חולמים לגור מעבר לים ומוצאים את הדרך לעשות זאת, גם אם נדמה להם לרגע כי הם לא עומדים בקריטריונים הנדרשים לצורך כך.

.

מי יכול לעבור לארה"ב?

לא כל אחד יכול לעבור לארה"ב. מי שיש לו אזרחות אמריקאית יוכל לנוע חופשי אל המדינה, לגור, לעבוד ולחיות בה. מי שלא צריך להוציא ויזה מתאימה. על מנת לטייל בארה"ב מספיק להוציא ויזה מסוג 2B או 1B, אך היא לא מתאימה למי שרוצה לגור בארה"ב. כלומר, אין לעבוד בזמן הטיול, להשקיע בעסקים שונים ואין לחיות במדינה מעבר לחצי שנה ברציפות.

ויזת השקעות בארה"ב

במידה ואין לך אפשרות לעבור לחיות בארה"ב תודות להורייך, אין זה הזמן להתייאש. אם ברצונך לשנות את מקום מגורייך ולהגיע אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, עלייך לבחון כיצד ניתן להגיש ויזת 2E. ויזה זו תקנה לך את האפשרות להשקיע בעסק או לפתוח עסק מקומי ובתמורה לגור במדינה. ויזה זו פתוחה בפני ישראלים החל משנת 2018 ועתה אפשר לבצע בדיקה האם באפשרותך להוציא אותה ואם כן, כיצד ניתן לעשות זאת.

תוקף הוויזה

התוקף של הוויזה נמשך חמש שנים. עם זאת, לקראת סיום התקופה ניתן להאריך אותה והיום אפשר לראות רבים אשר תודות לוויזה זו הצליחו לעבור ולחיות בארה"ב עם משפחתם.

בדיקת זכאות לקבלת הוויזה ואיתה לחיות בארה"ב

השלב הראשון החשוב בדרך להעתקת מקום מגורייך הוא בדיקת זכאות להוצאת ויזת 2E. המהות של הוויזה אומרת כי היא ניתנת בתמורה להשקעה. ההשקעה יכולה להיות בעסק אשר קיים בארה"ב והיא יכולה להיות בעסק משלך. אם בעבר מי שרצה לחיות בארצות הברית היה צריך להשקיע סכום גבוה במיוחד, היום אין זה הכרח וגם אנשים עם סכומים סבירים יכולים להקים עסק. את בדיקת הזכאות להוצאת הוויזה ניתן לעשות בקלות וגם בלי לצאת מהבית.

חשוב לשים דגש על התהליך

חשוב לדעת כי לא כל אחד יכול להוציא ויזה ולעבור לחיות בארה"ב. אם הדבר היה פשוט וקל, כל אחד היה עושה זאת בעצמו. הוויזה אינה מיועדת לאנשים אשר מעוניינים להגיע, לעשות כסף גדול ולחזור לישראל. היא לא מיועדת לצעירים אשר רוצים לעבוד בעגלות. היא כן מיועדת למשקיעים ולאנשים אשר מוכנים לעשות עסק או להשקיע בעסק ושמראים רצינות.

את הרצינות יש להציג בצורת תוכנית עסקית אשר מצביעה לא רק על הרצון לחיות בארצות הברית אלא להשקיע בה. את הבדיקה כיצד ניתן לעשות זאת אפשר לעשות עם חברה רצינית ומקצועית. חברה אשר מכירה היטב את סוגי הוויזות השונים של המדינה ושכבר התנסתה בהגשת בקשות רבות ובהצלחה גבוהה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה