טבעות אירוסין: איך לבחור את הטבעת המושלמת

$(function(){setImageBanner('efea3aee-bc17-469e-ac39-086a8a5629e9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בחירת טבעות אירוסין אינה משימה קלה כפי שהיא נראית. נשים עתידות לענוד את הטבעת שלהן למשך שארית חייהן, אז הבחירה צריכה להיות בסגנון שלא יימאס בעוד כמה שנים. חשוב לבחון את הדגמים השונים ולמדוד טבעות רבות ושונות לפני שמגיעים להחלטה הסופית, ובהיותכם צרכנים נבונים, עליכן לדעת מהן האפשרויות שלכם.

טבעת אירוסין

ראשית, יהיה עליכם להחליט כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא על טבעות אירוסין. ואז, עם התחשבות בתקציב שלכם, תוכלו לבחור את החומר ממנו תרצו שהטבעת שלכם תהיה מיוצרת.

חומרים נפוצים לייצור טבעות אירוסין

חומרים נפוצים לייצור טבעות נישואין כוללים:

זהב צהוב 14 קראט או 18 קראט. קלאסי ועדיין פופולארי מאוד לטבעות אירוסין;

זהב לבן. חומר זה צובר פופולריות מכיוון שהוא נראה מסוגנן ומודרני מאוד. ניתן גם לענוד טבעת זהב לבן עם תכשיטי כסף או פלטינה, והיא מתאימה לרוב האריגים.

טבעות אירוסין מפלטינה

פלטינה היא אחת המתכות הקשות ביותר, מה שהופך אותה לסמל מתאים לאהבה מתמשכת. פלטינה נחשבת גם לחומר טהור מאוד: בעוד ש-18k זה מכיל 75% זהב בלבד, רוב תכשיטי הפלטינה מיוצרים מ-95% פלטינה.

טבעות אירוסין מפלטינה נראות דומות לזהב לבן, הן אלגנטיות ומסוגננות מאוד, אינן נשרטות ואינן מאבדות את המראה היפה שלהן עם השנים החולפות. טבעות פלטינה הן היקרות ביותר, אבל בהתחשב בעובדה שנשים עתידות לענוד את הטבעת שלהן למשך שארית חייהן, המחיר אינו ממש מהווה שיקול עבור זוגות רבים.

בחירת טבעות שמיוצרות מטיטניום

טיטניום עמיד לאורך זמן, קל ואינו יקר במיוחד, ולכן הפך לאחרונה לחומר פופולרי מאוד בענף טבעות אירוסין.

טבעות טיטניום דומות למראה של טבעות זהב לבן אבל הן כה קלות עד שבקושי ניתן להרגיש את משקל הטבעת על האצבע. טיטניום הוא חומר פופולרי במיוחד גם עבור טבעות נישואין לגברים.

בחירה נכונה של החומר ממנו מיוצרות טבעות אירוסין

בבחירת החומר של טבעות אירוסין, חשוב להחליט מה יתאים הכי טוב עם סגנון הלבוש של האישה ועם התכשיטים האחרים שהיא נוהגת לענוד. האם קופסת התכשיטים שלה מלאה בזהב או כסף?

אם התכשיטים המועדפים עליה הם כסף, מומלץ לרכוש טבעת אירוסין מזהב לבן, טיטניום או פלטינה. לחלופין, ניתן להשיג טבעת דו-גונית, שעשויה בדרך כלל מזהב לבן וצהוב. סוג זה של טבעת יתאים לתכשיטי כסף וגם לזהב.

התאמת טבעת האירוסין לטבעת הנישואין

יש נשים שמעוניינות גם להתאים טבעות אירוסין לטבעות הנישואין שלהן, חשוב לקחת בחשבון שיקול זה אם אתם מתכננים לענוד את שתי הטבעות באותה יד.

אפשרות נוספת היא לענוד את טבעת הנישואין מצד שמאל ואת טבעת האירוסין על יד ימין, ובמקרה זה הן כנראה צריכות עדיין להיות באותו הצבע, אבל אין צורך לבחור התאמה ממש קרובה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה