טיולים מומלצים באילת והסביבה

$(function(){setImageBanner('6083e68a-c7d4-4505-b754-f0e0c1ca15ab','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לא חסרות סיבות להזמין חופשה באילת, שנחשבת בצדק לבירת התיירות של ישראל.

 depositphotos

החופים המהממים, מלונות אילת המפנקים, האוכל, הפטור ממע"מ וכמות אטרקציות כמעט אינסופית, הופכים את העיר הדרומית ליעד מושלם עבור אנשים בכל הגילאים ומשפחות מכל הסוגים. ויש סיבה נוספת, פחות מדוברת בדרך כלל אך טובה לא פחות, להגיע עד לאזור הערבה המרוחק - שלל הטיולים הנפלאים אליהם ניתן לצאת באילת ומסביבה.

לא משנה אם אתם מטיבי לכת, אשר מעוניינים לבלות את מרבית או כל החופשה עם תרמיל על הגב, או משפחות פעילות שרוצות לחלק את ימיהם בעיר בין בטן-גב לטיול נחמד, לא תתקשו למצוא מה לעשות. אפשר לברר לגבי אפשרויות לטיול או לביקור בטבע בכל מלונות אילת, אבל למה לא להכיר לפחות חלק מהן מראש? כדי שתגיעו מוכנים, אספנו לכם כמה המלצות.

נחל סעיפים - מסלול לכל המשפחה

כמה דקות מאילת (כותבים בווייז: הקניון האדום) נמצאת בקעה המכונה "בקעת האצבעות", בשל המראה שלה. זהו מסלול מעגלי קצר ומקסים, במהלכו ניתן לצפות בצמחייה מדברית מקסימה, להגיע לערוץ נחל שעובר בין הסלעים ונשפך במפלים זעירים, ובחורף אפילו לראות פלא של ממש: גבי מים מלאים בלב המדבר. את המסלול מתחילים בדרך כלל בחלקו הדרומי, שם חונים תחת עצי שיטה גדולים, ושם גם מסיימים.

נחל גשרון - טיול מאתגר לאורך גבול מצרים

אחד הנחלים היפים בישראל מתחבא כ-10 ק"מ מאילת, ובו מסתיים (או מתחיל) שביל ישראל. המסלול בנחל אורך 14 ק"מ (יום שלם) ונועד למטיבי לכת. זהו לא מסלול מעגלי, כך שצריך שני רכבים: כדאי להשאיר אחד בסוף המסלול, ליד בית ספר שדה אילת, ומשם לנסוע כחצי שעה לנקודת ההתחלה. אפשר לצאת לטיול גם באמצעות תחברוה ציבורית. זהו מקום מושלם ליהנות מהנוף הסלעי הייחודי של הערבה, מתצפיות נפרדות והליכה מאתגרת, שכוללת גם עליות וגם ירידות (חלקן באמצעות סולמות).

חוף האלמוגים - מסלול שחייה במים צלולים

מי אמר שמוכרחים להזיע כדי ליהנות מהטבע של העיר, או שאפשר להירטב רק בים או בבריכות של מלונות אילת? אם אתם יודעים לשחות ומסוגלים לנשום דרך שנורקל, לא כדאי לכם לפספס את החווייה הזו. בשונית האלמוגים היחידה בישראל תוכלו להציץ לעולם קסום של דגים ופריחה מתחת למים. אין צורך להתרחק יותר מדי מהחוף, במרחק סביר ממנו כבר פוגשים מראות מאוד מיוחדים של מושבות אלמוגים ומאות דגים צבעוניים. המסלול המהמם הזה נמצא, תאמינו או לא, דרומית לאילת (6 ק"מ בערך), על כביש אילת-טאבה.

פארק הולנד - היער הדרומי ביותר בארץ

יער יפהפה אשר מנצחי את תורמיו ההולנדים, ונמצא בין אילת לקיבוץ אילות. בעוד מרבית היערות בישראל לא זקוקים להשקיה, יער לא יכול להתקיים כך באזור מדברי שכזה, וכך גם הצמחייה שבו שונה מיערות אחרים. מיקום מצוין לביקור בטבע או לפיקניק נחמד.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה