טיפול באלכוהוליזם – אתם לא תהיו הראשונים שהצליחו!

$(function(){setImageBanner('ef74bedc-d4a4-405d-9c89-656ae1a2b907','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אלכוהוליזם הוא מחלה, וחשוב להבין שבמחלות אין אשמים. אבל מה שיש עם מחלות, זה סבל, והבחירה לצאת מהסבל יכולה להיות אך ורק של מי שסובל ממנה. אי אפשר להיגמל מאלכוהוליזם אם לא רוצים, וגם כשרוצים, צריך לעשות זאת עם תמיכה וליווי. מחלה דורשת טיפול, ובכל הנוגע לאלכוהול (וסמים), הרי שטיפול באלכוהוליזם הוא לא לקחת כדור או זריקה, אלא לעבור תהליך פנימי עמוק של שינוי.

pixabay

תהליך זה מתבצע בשלבים, תוך למידה עצמית, ביצוע בחירות פנימיות, וקבלת עזרה ממומחים שכבר ראו הכול וחוו הכול, ויודעים כיצד לתמוך וללוות אנשים אמיצים אשר בוחרים להתמודד עם הקושי שבאלכוהוליזם ולעבור תהליך של ריפוי.

החשיבות של טיפול באלכוהוליזם

טיפול באלכוהוליזם הוא עבודת ריפוי מקודשת, מהלך מציל חיים, ולכן חשוב מאוד לבצעו. אם אתם מכורים לאלכוהול ומבקשים להיגמל, או שאתם מכירים מישהו שמכור לאלכוהול ומחפש עזרה, חשוב שתדעו, וגם שהוא יידע, את הפרטים הבאים, שיעזרו לכם או לו בביצוע הבחירות הנכונות:

  • אלכוהוליסט הוא אדם ששותה לבד, ולא רק בחברה, על בסיס יומיומי, לשוכרה, ונכנס למגננה, לרובה התקפית, כאשר שואלים אותו על השתייה שלו. עם הזמן האלכוהוליסט יראה סימני הידרדרות בחייו האישיים, החברתיים, בעבודה, בהיגיינה, ובמצב הרוח.
  • הנזקים הינם רבים, וממשיכים מעבר לרשימה הנ"ל, ולתוך גוף האדם, עם פגיעה גופנית, לעיתים קשה. צריכת האלכוהול משפיעה על המוח, על מערכת העצבים, על הכבד, על הדם, על הלב, ועוד, כולל פגיעה בתפקוד המיני, בעיות עם הסוכר בגוף, פגיעה במערכת החיסון, ועוד.
  • הגמילה מחייבת עזרה, ונדיר מאוד להצליח להיגמל לבד. הסיבה היא שהאדם המכור לאלכוהול הגיע למצב זה עקב קושי פנימי, והקושי הרי לא נעלם, אלא רק הלך והתבסס מתחת למסך האלכוהול. בתהליך הגמילה הקושי הזה יצוף ויציג את עצמו, ולרוב בשלב זה, קשה מאוד, אם לא בלתי אפשרי, לעבור את המשוכה לבדכם.

היתרונות של מרכז גמילה לצורך טיפול באלכוהוליזם

מרכז גמילה הוא מרחב רפואי ואישי, טיפולי וייחודי שנועד כדי לתמוך בכך במהלך החיוני והחשוב שאתם או היקרים לכך מבצעים. מרכזי גמילה מקצועיים הינם מקומות מיוחדים, בהם עובדים אנשים לא רק עם הכשרה ספציפית וניסיון בתחום, אלא גם עם לב רחב, ורצון לעזור. כדי להצליח ללוות אדם דרך האתגרים שעולים במהלך טיפול באלכוהוליזם צריך הרבה רצון וכוח פנימי, אשר יתמכו בידע הטכני העשיר הנדרש גם כן.

מסיבה זו הבחירה שלכם להגיע ולעבור את הגמילה שלהם בעזרת מרכז גמילה היא בחירה של תבונה. ייעוץ פסיכולוגי, תהליכי ניקוי רעלים, גישה למתקנים נוחים ליום יום, מפגשי תמיכה והמפגש עם אנשים שעושים את התהליך ביחד אתכם, כל אלו הם פרטים חשובים בתהליך, שתומכים מאוד בהצלחתו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה